Pehkonen tehnyt friikkuna kyllä juttuja maakunnan medioille, myös eSaimaalle jo vuosia sitten. En tiedä nykytilanteesta.Tämähän on ollut valtaisan kiinnostava tuote. Pehkonen on kyllä perillä monesta, mikä näkyy lopputuloksessa - tai siis kuuluu. Toivottavasti E-Saimaa tajuaisi palkata osaavan ja kriittisenkin kirjottajan tekemään Seurasta juttuja. Koskinen täydentää hyvin, podcast tuntuu olevan oikeanlainen oikea rooli tavuJEN painoTUKsiNEEn kun selostukset olivat… noh, en viitsi edes alkaa tässä muistelemaan :D
Dynamiikka toimii, kemia toimii. Hyvää työtä, ihan samassa kastissa Hunajapodien ja petopodien kanssa. Pisteet myös nopeasta reagoinnista Ahon haastatteluun: Pääty vs E-saimaa: 200-0.
Ainoana miinuksena ehkä totaalisen ulapalla oleminen lopulta Pekka Virran tilanteesta ja taisivat hieman muiden podcastien näkemyksille asioista kuittailla, vaikka parissa ohjelmassa oltiin lopulta potkuissa oikeassa… mutta virheitä kaikille tulee, olkoon se vain pieni sivuseikka muutoin toimivassa paketissa!
Joo, Etelä-Saimaassahan tuo nimi on tuolloin tällöin. Nykyään itse asiassa vähän muussakin kuin urkkaosiossa, jonkun Keskiviikko-liitteen haastiksen teki ainakin joku viikko sitten. Muualla asuvana ei tuu *niin* pulssilla pysyteltyä, että tarkan rekordin pystyisin tähän naulaamaan.Pehkonen tehnyt friikkuna kyllä juttuja maakunnan medioille, myös eSaimaalle jo vuosia sitten. En tiedä nykytilanteesta.
EtSahan haastatti Sepen pääarkkitehdin jo heti valmiiksi. Samalla kellonlyömällä seuran tiedotteen kanssa tuli omin kommentein varustettu juttu pihalle.Pisteet myös nopeasta reagoinnista Ahon haastatteluun: Pääty vs E-saimaa: 200-0
Tismalleen sama. Itse laskenut, et 90-luvun taitteessa alkoi miun kannattajan taival.Ei vaan tahdo jaksaa enää. Syksystä 87 asti käynyt kisapuistossa, mutta nyt tietynlainen raja saavutettu. Toki vielä yksittäisiä pelejä käyn katsomassa tälläkin kaudella pelipäivän fiiliksen mukaan.
Liikuttaa itseänikin podin alku, jossa ymmärretään pitkän linjan kannattajia, joihin itsekin kuulun. Ei vaan tahdo jaksaa enää. Syksystä 87 asti käynyt kisapuistossa, mutta nyt tietynlainen raja saavutettu. Toki vielä yksittäisiä pelejä käyn katsomassa tälläkin kaudella pelipäivän fiiliksen mukaan.
Ukot on kehittyny alkuräjähdyksestä ihan mielettömästi. Tarinat tulee luontevasti, mieltä ollaan ja ne napakatkin näkemykset perustellaan. Ei nöyristellä vaan tehdään omannäköistä, ja tiedetään mitä siltä tuotteelta halutaan. Etälappeenrantalaisena kiekkoihmisenä tuo on muotoutunu todella tärkeäksi tuotteeksi yhenlaisena kotikulmien kiekkoilullisen sielun peilinä.109 jaksoa ja suurimmaksi osaksi täyttä asiaa. Varsinkin näinä synkkinä aikoina sitä haluaa kuulla isojen poikien sanomana omatkin ajatukset eikä mitään seurajohdon työntekemisen lisäämisestä joka ennen pitkää alka vain vituttaa vaikka tarkoitus varmaan hyvä.
Mun täytyy sanoa, että aluksi tykkäsin tosi paljon Lehterän ulosannista ja olin aistivani karismaa yms. Siis ihan oikeasti pidin tosi paljon. Ja vituiksi meni. Mutta olisin silti ostanut Terolta tammen taimia saatanasti. Eivät toki olisi kasvaneet.Kuuntelin eilen vanhan jakson, en numeroa muista, mutta siinä pojat perkasivat Lehterän kolmannen kauden kausianalyysin virke kerrallaan. Kaiken paskan keskellä on kuitenkin helpotus kun ei tarvii kuunnella Teroa enää (eikä Virtaa eikä kohta Hämäläistäkään).
Kyllähän Lehterää ekana kautena katteli ja kuunteli. Kyllä varmaan Virtaakin olisi jos vain voittoja olisi tullut. Helppo puhua ja helppo kuuntelijana nyökkäillä perässä jos menestystä tulee, muttei kukaan jaksa kuunnella 50 kertaa kaudessa tappioiden keskellä vaikka siellä olisi Ahtisaari pöntössä. Päästäänkin siihen, että valmentajan ensisijainen tehtävä on saada joukkue menestymään.Mun täytyy sanoa, että aluksi tykkäsin tosi paljon Lehterän ulosannista ja olin aistivani karismaa yms. Siis ihan oikeasti pidin tosi paljon. Ja vituiksi meni. Mutta olisin silti ostanut Terolta tammen taimia saatanasti. Eivät toki olisi kasvaneet.
Innolla odotan kyllä.Millos seuraava Kaukaan Pääty podcasti tuleekaan? Voi olla että kuulijaennätys tulloo