Kauden suurin alisuorittaja?

• 1 052
  • 11

Kuka pelaaja on alisuorittanut pahiten?

• Niclas Hedberg,Blues

Ääniä: 0 0,0%
  • Kari Rajala,Hifk

Ääniä: 1 1,4%
  • Jarkko Savijoki,Hpk

Ääniä: 2 2,9%
  • Pasi Saarinen,Jokerit

Ääniä: 3 4,3%
  • Tony Salmelainen,Ilves

Ääniä: 1 1,4%
  • Kai Nurminen,Tps

Ääniä: 48 69,6%
  • Kimmo Lotvonen,Kärpät

• Riku Kallioniemi,Saipa

• Tuukka Mäntylä,Tappara

• Mikko Konttila,Ässät

Ääniä: 3 4,3%
  • Joku muu,kuka?

Ääniä: 5 7,2%

• Äänestäjiä
    69

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Niin,kuka on teidän mielestä tähän asti kauden suurin alisuorittaja pelaajista?
Otin lähes joka joukkueesta yhden pelaajan mukaan.

Omasta mielestäni Kai Nurminen,pari kautta sitten yli 40 osumaa,tähän asti koossa vasta 7 maalia.

Huuhaa

Jäsen
Minun(kin) ääneni meni Kai "Kultaranne" Nurmiselle.

1. Kai Nurminen
2. Pasi Saarinen
3. Mikko Konttila
4. Riku Kallioniemi
5. Tuukka Mäntylä

Ja ei Pasi Saarelakaan ole ihan odotusten mukaisesti pisteitä tehtaillut.

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ehdottomasti "joku muu"... siis MINÄ! Olen ollut paikalla kaikissa IFK:n kotimatseissa, mutta siitä huolimatta en ole pystynyt antamaan joukkueelleni TÄYTTÄ PANOSTA! Olen ollut jopa YHDESSÄ SAMASSA PELISSÄ KAHTEEN KERTAAN, MUTTA ERI AIKAAN... tämä oli tietenkin tämä surullisenkuuluisa HIFK-Blues, joka jouduttiin siirtämään, kun DDR-hallista suli jää kesken toimintaspektaakkelin. Olen myös syyllistynyt seuraaviin rikkeisiin:

- silloin harvoin kun menen halliin omalla autolla, niin jätän sen kumitassun ihan mihin sattuu... se on välillä ollut Laakson ratsastus-stadionin nurmikolla, sairaalan parkkipaikalla, Liikennekaupungin portin edessä poikittain... ym. muuta kivaa.
- olen humalapäissäni huutanut ainakin (ainakin?) kaksi kertaa lähietäisyydeltä Mika Kortelaiselle, että "mihin unohtui rollaattori" ja että "sitä mailaa voi käyttää muutenkin kuin kainalosauvana"... tai huutanut Matikaiselle että "joko hyasintit kukkii, onko muuten kivaa olla joulukuusessa se ainoa kynttilänvalo, joka ei loista"... t

tai olen kaatanut kaljatuopin (juuri kun olen sen käteeni saanut) jäähallin toisesta kerroksesta katutasossa seisovan naisen niskaan (tästä tosin on jo vuosia kulunut, mutta tulihan tunnustettua).. siis tämäkin tapahtui vahingossa - olin juuri saanut "huurteisen" muovituopin MELKEIN huulilleni, kun vieressä oleva karpaasi selosti jotakin juttua kaverilleen sillai "oikein käsillä elävästi"... se kundin kyynärpää vaan sattui osumaan siihen minun leukaani, ja silloin se minun tuoppini rupesi kunnioittamaan painovaoiman lakeja oikein käytännössä... kaljaa roiskahti kun tuoppi lähti lujaa alaspäin... ja osui suoraan alapuolella seisovan naisen päähän... ja naisella oli yllään punainen IFK:n pelipaita, jonka selässä oli nimi Wetzel, ja numero 1.
Enempää en kehtaa tunnustaa....

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hmm...ei Davydovikaan ollut mikään huippu-hankinta. Alisuorittaja n. 1.

Elikkäs Joku muu, mikä? oli minun ääneni ansainut.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites tuo Rajala on voinut alisuorittaa? Siltähän meni solisluu alkukaudesta.

Nurmiselle meni meikäläisenkin ääni, aikamoiset maalitalkoot saa laittaa pystyyn, jotta pääsee eroon "kauden suurin alisuorittaja"-imagostaan.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kovasti minuakin mietityttää tuo Borge Rajalan nimi tuolla listalla, kun äijällä ei ole paljon ollut mahdollisuuksiakaan ihmeempiä suoritella...

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Ehdottomasti Kai Nurminen! Jevgeni Davydov oli myös kun mies hankittiin tekemään maaleja,mutta eihän se kai pelannut kun 7?peliä. Toinen alisuoritus tälläkaudella oli ehdottomasti jos ei suurin alisuoritus Bluesin alkukauden hankinnat (Turek,Zelenka&Zib):D

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Pihlman ja Poikolainen omista. Hmm, ei kai tuo Salmelainen nyt niin huonosti ole pelannut?

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti Derby Country
Pihlman ja Poikolainen omista. Hmm, ei kai tuo Salmelainen nyt niin huonosti ole pelannut?

Ei ainakaan mun mielestä Salmelainen huonosti ole pelannut,pitäis varmaan kysästä noilta ilves ukkeleilta.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Annan ääneni ehdottomasti Predatorille. Toinen hyvä ehdokas on Hippoksella pari paikkaa minusta vasemmalle istuva Pera, joka on tällä kaudella huutanut paljon vähemmän rivouksia kuin aikaisemmin. Ainoastaan Kärkkäinen, Lepaus ja Raimo Helminen ovat innostaneet Peran tällä kaudella entisenlaiseen rivoustykitykseen.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti liverpool

Ei ainakaan mun mielestä Salmelainen huonosti ole pelannut,pitäis varmaan kysästä noilta ilves ukkeleilta.

Ei Salmelainen toki huonosti ole pelannut, odotukset ennen kautta olivat sekä jatkoajassa että ilves.comissa sitä luokkaa että se saattaa joistakin alisuorittamiselta tuntua... Salmelainen sekä hakeutuu että luo itselleen nopeudellaan useamman maalipaikan joka ottelussa mutta sihti on
edelleen pikkasen hakusessa...
Nuori sällihän tuo vielä on , annetaan vaan työrauha minun puolestani!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy