Kauden onnistujat/epäonnistujat rankkareissa

  • 989
  • 28

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Boris kyseli että minkä pelin olen ollut katsomassa. Olin kyllä ihan samassa pelissä kuin sinäkin, jos tuota eilistä Lukko-Ässät-peliä tarkoitat.
<BR>
<BR>Saarelasta senverran vielä, että kun mies on tuolla pelipäällä kuin eilenkin, niin hänestä on joukkueelle vain haittaa. Enkä tarkoita nyt ainoastaan sitä lopun taklausta. Eilenkin mies haahuili kaverinsa Zdenek Nedvedin kanssa ympäri kenttää ja seisoskeli silloin kun olisi pitänyt liikkua. Mailasta vain toisella kädellä kiinni pitäen mies vaatimalla vaati syöttöä lapaan. Ja lopussa vähän ennen suihkukomennustaan hänellä oli tyhjä maali edessään, mutta kun ei mene niin ei mene. Muille sen voisi jopa antaa anteeksi, mutta kun Pasi on nimenomaan maalintekijä, niin kyllä noista paikoista pitää tehdä.
<BR>
<BR>Pasilla on tietysti kovat paineet maalinteosta. Kyllä minun mielestäni Pasin ketjukaverit ovat aika kiitettävästi koko kauden ajan yrittäneet pelata Pasia maalipaikoille. Mutta tästä on tietysti hyvä parantaa.
 

Flazor

Jäsen
Olen aivan samaa mieltä siinä, että Saarelaa ei pitäisi noita rankkareita laittaa ampumaan. Lätti ja Heinänen olisivat molemmat upottaneet kiekon verkkoon..[addsig]
 

Miguel

Jäsen
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
<BR>2001-03-08 21:53, tsei_tsei kirjoitti:
<BR>
<BR>
<BR>En tiedä sääntöjä, mutta rankkareita voisi mielestäni viheltää useimminkin, kuten salibandyssä. Samalla voisi harkita tuota reikäpallosta tuttua käytäntöä, eli tulisi jäähy vielä lisäksi. Tällöin voisi todellakin ottaa sen säännön mukaan, että rikottu pelaaja ampuisi.
<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
<BR>
<BR>Itsekään en niin hyvin sääntöjä tunne, mutta rankkareita voitaisiin viheltää paljon useammin ja rikottu pelaaja ampuisi sen. Mutta jos olisi vaikkapa kiekon sulkeminen maalialueella, saisi joukkue päättää laukojan.
<BR>
<BR>Sitä en kuitenkaan halua, että rankkarin lisäksi tulisi jäähykin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Heinänen ei todellakaan olisi laittanut kiekkoa verkkoon. Antila olisi voinut seistä paikallaan ja pistää räpylän jo valmiiksi oikean yläpesän kohdalle.
<BR>
<BR>Jokke oli Ässissäkin joskus hyvä tekemään maaleja läpiajoista, mutta ne kaikki maalit syntyivät samalla tavalla oikeaan yläpesään.
<BR>Sitten kun Jokke jossain välissä alkoi yrittämään harhautusta läpiajoissa niin kiekot päätyivät maalivahdille.
<BR>
<BR>Tiho ilmeisesti sai Joken taas luottamaan vanhaan tuttuun kaavaan. Onko Jokke muuten tehnyt maaleja muita kuin Ässiä vastaan ???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös