Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Avataas ketju tämän päivän tilaisuudelle. Ei tarvitse tuota kausiketjua täyttää oluenhajuisella hassuttelulla.
Minua ei juurikaan haittaa Laurikaisen lähtö. Meillä on kuitenkin (ainakin paperilla) ensi kaudella yksi liigan parhaimmista maalivahtikaksikoista. Toki Laurikainen>Rajaniemi, mutta Rajaniemi on erinomainen kirittäjä Lebedeffille.Lähteneiden kiitos-listaa, kun katsoo, niin neljä nimeä olisin pitänyt ensi kaudelle. Muutoin stuntit ja listan pelaajat sellaisia, joiden on hyvä jatkaa matkaa uusiin ympyröihin.
Jos lopettaneita ei lasketa, niin Tikka, Ruokonen, Laurikainen ja Friman olisi kelvannut omissa papereissa ensi kauden joukkueeseen. Latvala tahkonut pitkään Kerhossa ja hyvä saada kokemuksia muualta.
Ensi kauden joukkueeseen paljon jalkoja, lihaa ja kamppailuvoimaa, kiitos!
Perjaatteessa. Ota tikkaat mukaan ja kiipeä kerhoravintolan terassille nauttimaan kylmää olutta.Joko hallille pääsee?
Perjaatteessa. Ota tikkaat mukaan ja kiipeä kerhoravintolan terassille nauttimaan kylmää olutta.
Ainakin itse menin jo tikkaillaLounas auki klo 14.00 saakka, eikohän sinne pääse siis ihan ravintolankin kautta ja tarjoilu toimii. Jos heittävät klo 14 pihalle, niin Nalleen neljäksi tunniksi välivedelle.
Hietanen ei ole tänään maajoukkueen kokoonpanossa. Jalonen antanut vapaapäivän, että voi osallistua Kerhon tilaisuuteen?
Liukas sai jo pidempää lomaa tätä varten.Hietanen ei ole tänään maajoukkueen kokoonpanossa. Jalonen antanut vapaapäivän, että voi osallistua Kerhon tilaisuuteen?
Onko muuten mitään tämänkaltaista tilaisuutta millään muulla jengillä Suomessa, vai onko Kepa ollut tässä(kin) touhussa (kevään Oktoberfest) edelläkävijä vuodesta 2016?
HÄ?
Mutta kannattaisiko sopimus purkaa nyt ihan siltä varalta, jos tammikuun alussa loukkaantuu veskari?Ei 8kk tässä vaiheessa ole paha, pääseehän sitten joulutauon jälkeen mukaan.
Mika on itseasiassa yrittänyt tuoda mukaan tällaista optiota.Mutta kannattaisiko sopimus purkaa nyt ihan siltä varalta, jos tammikuun alussa loukkaantuu veskari?
Ja 2024 KooKoon.Hietanen tulee paikalle ilmoittamaan, että olen solminut 2 vuoden sopparin...drumroll......
Örebron kanssa
Oliko jollakin tietoa, aukeaako ovet kick offiin jo aikaisemmin ja itse tilaisuus klo 18, vai aukeaako ovet vasta klo 18.00?
Olen.Onko @Takanahka lupauksensa mukaisesti saapumassa paikalle? Mietin vain, että laitanko varmuuden vuoksi kumisaappaat jalkaan, jos saavun itsekin paikalle.