Kauden 2003-04 tähdistöjä

• 1 227
  • 5

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Runkosarja lähenee loppuaan. Urheilulehti otti ennakkoa, ja valisti jo sarjan parhaan viisikon viime numerossaan.

Hilden-Lehtonen-Kuusisto
Suhonen-Hallbäck
Suomalainen

Kuusisto ja Suhonen nyt ovat ihan selkeitä valintoja. suomalainen ja Hildenkin ainakin hyvin lähellä suvereenia ykkösijaa. Sen sijaan Hallbäck ja Lehtonen ovat pieniä yllätysnimiä. Hyvinhän ovat pelanneet, mutta varsinkin "Puuha-Peten" osalla taitaa edelliset kaudet ja tunnetut ominaisuudet vaikuttaa tässä valinnassa tätä kautta enemmän.

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Hieman lähtisin eri linjoille kuin Urheilulehti. Varsinkin tuo Lehtisen ja Hallbäckin valinta kummastuttaa. Minun valintani olisi seuraava:

Hilden-Hämäläinen-Kuusisto
Suhonen-Koivu
Suomalainen

Hilden on pelannut upean kauden ja on panoksellaan ollut nostamassa Hermestä sarjan kärkeen. Kuusisto puolestaan johtaa suvereenisti pistepörssiä, mies on mättänyt uskomattoman määrän maaleja. Ehdottomasti sarjan paras snaipperi. Keskelle oli monta vaihtoehtoa, päädyin kuitenkin Hämäläiseen. Hämäläinen on pelannut upean kauden ja noussut KalPan parhaaksi sentteriksi. Nosti hurjasti osakkeitaan Salosen poissaollessa.

Puolustukseen Suhonen on täysin selvä valinta. Loistavan kauden pelannut Seve on toinen KalPan pistepörssissä ja aivan ylivoimainen koko sarjan puolustajien pistepörssissä. Eerikki Koivu on pelannut myös loistavasti. Noussut täysin puskista Hermeksen luottopakiksi. Raameistaan huolimatta liikkuu hyvin, hoitaa oman tonttinsa vuoren varmasti. Maalivahdiksi Suomalainen on selkeä valita. Pitänyt lähes yksinään KooKoon kotietutaistelussa mukana. Rauhallinen ja loistava maalivahti.

Loppuun vielä pelaajia, jotka olivat minulla lähellä päästä tähdistöön.
Hyökkääjistä:
Lehtinen
Salonen
Koivunen
Koponen

Puolustajista:
Virta
Hakkarainen
Uusitalo

Maalivahdeista:
Härkönen
Wiikman

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Minun tähdistöni kaudelle 03-04 :

Somppi - Lehtonen - T.Kuusisto

Koivu - Pentikäinen

Kuivalainen

Henk. koht Jukuri-tähdistö :

Lindfors - Lehtonen - Laakso

Saksinen - M.Kuusisto

Strömberg

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Micco!
Hieman lähtisin eri linjoille kuin Urheilulehti. Varsinkin tuo Lehtisen ja Hallbäckin valinta kummastuttaa.

Se oli nimenomaan Petri Lehtonen, eikä Janne Lehtinen. Ahmamiehen ymmärtäisin jopa paremmin.

Vaan vähän ennenaikaistahan näitä on vielä julistella. Vielä voi tapahtua vaikka mitä.

kakes

Jäsen
Viestin lähetti Jugorov
Minun tähdistöni kaudelle 03-04 :

Somppi - Lehtonen - T.Kuusisto

Jaa,sukeltaja-Somppiko tähdistöön???Ennemmin somppi sopisi pellehyppy maajoukkueeseen.

Minun valintani ovat:
Kuusisto-Uski-Hilden

Suhonen -Hallbäck

Härkönen maaliin.
Se on siinä.

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Koko Mestiksen tähdistö hieman Kajaanilaisvärisin kumikiekon silmin:

Maalivahti:

Marko Härkönen ( Sport )

Puolustajat:

Mikko Palomäki ( Hokki )
Eerikki Koivu ( Hermes )

Hyökkääjät:

Teemu Kuusisto ( Sport )
Antti Hilden ( Hermes )
Tomi Mustonen ( Hokki )

Sitten taas täysin linnapaitainen viisikko, eli Hokin parhaat:

Maaliin:
Huhti ( Muut ei paljoa pelanneet ja Rinne oli vaan lainassa )

Puolustajat:
Mikko Palomäki ( Perusvarma pakki )

Jarkko Heikkinen / Antti Halonen ( Pelit paranee huimasti kokoajan molemmilla, ei noista voinut valita vain toista... )

Hyökkääjät:
Jani Tuppurainen ( Ikitaistelija ja jälleen Hokin tehopörssin ykkönen )
Tomi Mustonen ( Jalat on pirun nopeat, viimeistelyä vähän lisää niin liiga vie... )
Rolle Viljanen ( Hyökkää ja myös puolustaa suurella sydämellä )

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy