Kauanko olet ollut työelämässä?

  • 2 917
  • 27

Kauanko olet ollut työelämässä?

  • Olen opiskellut. Ollut lähinnä työharjoittelussa, tai hieman kesätöissä/lisätyössä opiskelun yhteyd.

    Ääniä: 5 3,9%
  • Alle 5 vuotta.

    Ääniä: 10 7,8%
  • 5-15 vuotta.

    Ääniä: 40 31,0%
  • 15-25 vuotta.

    Ääniä: 45 34,9%
  • 25-35 vuotta.

    Ääniä: 18 14,0%
  • Yli 35 vuotta.

    Ääniä: 11 8,5%

  • Äänestäjiä
    129

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kauan. Aamulla noin 8 min viimeksi.
 

Ralph

Jäsen
En ole vielä ollut edes viittä vuotta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
3 vuotta.

No jos kaikki kesätyöt ja muut opiskelujen aikaiset lasketaan mukaan, niin sitten varmaan yhteensä sen 5 vuotta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täysipäiväisesti vuodesta 2005. Tosin opintojen ohessa tein osa-aikaista työtä parin vuoden verran.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä on yhteenlaskettu työvuosimääräsi palkkatyössä?
Mitenhän tuo määritellään? Olin 14-vuotias ja minulle lyötiin moottorisaha kesävempaimeksi.
Paskat jääpallomailoille, löysät paskat armeijalle...

Olen se hanttapuli kolmas oikealta Turun toriaukelta.

Minut tunnistaa mustavalkoisesta piposta ja onnettomasti tyhjenneestä tölkstä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kesätöissä olin ensimmäistä kertaa 1981. Eli jos kesätyöt lasketaan niin 38 vuotta tulee täyteen tulevana kesänä. Vakituisesti olen ollut mukana työelämässä kohta 34 vuotta eli vuodesta 1985 alkaen.
 

hege

Jäsen
Itsellä tuli kesällä 15 vuotta nykyisellä työnantajalla ja siten ennen ehti olla vakkarina parissa paikassa eli vakituista menoa lienee se reilu 20 vuotta. Kesäduunit alkoi kesällä -86.
 

Glove

Jäsen
Tuntuu että ihan tarpeeksi. Saa nyt nähdä mille sitä seuraavaksi alkaa jos vielä kuntoutuu työelämään. Asiakaspalvelu on nähty, Jotain muuta voisi tehdä ennen kuin pääsee eläkkeelle, jos tämä sairastelu ei sinne eläkkeelle vie.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Liian vähän. Toki oon viel nuorehko ihminen mutta silti liian vähän.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Venaas. Kyllä se on paljon alle viiden vuoden. Opiskelujen ohessa töitä. Sitten kesätöitä. Olen aina suhtautunut epäluuloisesti työntekoon.

Sijaisena olin kouluissa melkeinpä vakituisesti (pun totally int.). Sitä oli kolme vuotta. No niin! Tosin opiskelin ja tein näitä epätöitä samalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vuoden 1978 toukokuun alusta, eli kohta 41 vuotta. Eikä ole jääny, kun känsät kämmeniin ja rupia perseeseen!
Tässä olis nyt NIIN avopaikka heittää joku huoravitsi, mutta näin pc-henkisenä asiakirjoittajana en sitä tee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Annas kun laskettelen. 90-luvun lähinnä dokasin, ehkä sain siihen kolme työvuotta kasaan. Loppuajan olin kännissä. Uleåborgiria tämä vituttaa, koska kännissä ei saa olla eikä varsinkaan kirjoittaa kännissä tai siitä että on ollut kännissä. No kuitenkin. 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen olin koko ajan yliopiston kirjoilla ja ja hankin maisterin tutkinnon. Samaan aikaan tein hommia Postilla, appiukon puusepänliikkeen hommissa ja otinpa vielä kaikki opettajan sijaisuudetkin mitä sain. Näin toimii katkera elämäänsä kyllästynyt paska. Viimeiset 10 vuotta olen ollut kunnalliseen virkaan palkattu ammattimies. Toimeni olen hoitanut hyvin, jos nyt oppilaiden vanhempien palautteeseen on luottamista. Joka vuosi, kun päästän kakaroita kuudennelta kohti yläkoulua, hukun palautteeseen jossa kerrotaan että olen ollut paras mahdollinen opettaja tällekin höpönassulle, saanut kiinnostumaan historiasta, ollut juuri oikeanlainen auktoriteetti, osannut toimia just oikein vaikean ja uhmakkaan oppilaan kanssa...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kesällä 1980 ensimmäinen kesätyö, kesällä 1987 ensimmäinen vakityö, vuodesta 1994 alkaen yrittäjyyttä ja erilaisia kasvatusalan töitä eli onhan niitä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Milleniumin molemmin puolin on tullut tehtyä osa-aikatöitä ja opiskeltua, että miten noita sit lasketaan työvuosiksi, mutta sanotaan nyt, että pyöreesti 20 vuotta on töitä tehty.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ketjun otsikoksihan kävisi myös ”paljonko saat sitten aikanaan eläkettä”? Sitähän tässä oikeasti tiedustellaan, kiertoteitse tosin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Varmaan 8 vuotta on raksoilla tullu pyörittyä
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En nyt sitten tiedä, että olenko ollut "hieman" lisätyössä/kesätöissä/harjoittelussa opiskelun ohessa. Vastasin nyt sen kuitenkin. Kohta 3 vuotta kuitenkin ollut jatkuvasti joku työsopimus päällä ainakin opiskelijalle kunnon palkalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös