Katsotko jatkoaikalaisten omia tekemiä videoita/koosteita?

  • 957
  • 7

Katsotko JA:n omatekemiä kooste/kokoelma videoita

  • KYLLÄ-(Kuinka usein)

    Ääniä: 34 54,8%
  • EI(Miksi?)

    Ääniä: 28 45,2%

  • Äänestäjiä
    62

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli pakko vihdoin tämmönen ketju perustaa. Eli siis katsotteko tuolla NHL puolela olevassa ketjussa "Oma tekemät kooste/kokoelma videot" jaossa olevia videoita?

Liitän tähän vielä pyynnön että te otka katsotte niin voisitteko myös jättää kommenttia.

Itse pyrin lähes jokaisen videon lataamaan ja suurin osa on sen arvoisiakin...
 

hansul-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Kalpa
Joo, lataan aika paljon noita videoita, tietysti "aiheesta" riippuen. Esim. tappelijoiden tribute videot ei mua niin innosta ja niitä en pahemmin lataa mut lähes kaikki muu kyl menee, maalivahti koostet eritoten jos niitä olisi :D
 
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
hansul- kirjoitti:
Joo, lataan aika paljon noita videoita, tietysti "aiheesta" riippuen. Esim. tappelijoiden tribute videot ei mua niin innosta ja niitä en pahemmin lataa mut lähes kaikki muu kyl menee, maalivahti koostet eritoten jos niitä olisi :D

Sama juttu!
Kiekko kiinnostaa, ei nyrkkeily. Molari-tribuutteja saisi olla enemmän.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllä mä olen tainnut lähes jokaisen koosteen ladata ja osaa jopa kommentoinutkin. Mukavaahan niitä on katsella, mikäs siinä.
 

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Onhan niitä aika monia tullut ladattua tosin tappeluita on useissa ollut liikaa ja ei ne kovinkaan ihmeellisiä yleensä oo ollu.
 

TML

Jäsen
Melkein kaikki oon ladannu. En ole noista tappelu inserteistä jaksanu ku Domin ja Probertin mutta kaikenlaiset taklausvideot tulee katteltua.
 

scholl

Jäsen
Miksi joku tekisi omatekoisia katkelmia, kun lätkää tulee telkkaristakin ihan ammattimiestenkin lähetyksiä. En ole tosin aiemmin edes kuullutkaan mistään "tee-se-itse-koosteista".
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä olen melkein kaikki ladannut, ja katsonut. Tappelut alkavat vain kyllästyttää jossain vaiheessa, toki ymmärrän niiden paljouden koska se on se materiaali mitä on eniten tarjolla netistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös