Kategoria , mihin kuulut

• 1 978
  • 15

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Helsingin Sanomien NYT - liitteessä on sivulla 7 Mitä Nyt - palstalla otsikko " Lätkäfaneja moneen junaan ". Siinä tehdään stereotyyppejä lätkäfaneista. Mihin ryhmään kuulut ? Allekirjoittanut on lähinnä " PERUSKIVI " tyyppiä , tosin en ole matseissa yksin , enkä syö lihapiirakkaa.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Kun en tuota Hesaria lue, niin voisitko laittaa tänne jonkinlaisen selvityksen siitä, minkälaiset kategoriat ovat. Tosin jos tämä äänestykseksi menee, niin lähdöt Vapaan keskustelun puolelle tulee äkkiä.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Netti Nyt-liite?

Niin, mahtaakohan ko. juttu tulla NYT-liitteen nettiosaan?
Jääkäämme odottamaan

Osoitehan sinne oli http://www.nyt.fi

Täältä tähän

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä oikeastaan mikään sopinut minuun. Peruskivi on lähimpänä, vaikka neljäänkymmeneen onkin onneksi matkaa... Fanaatikoksi en tunnustaudu muilta osin kuin fanipaidan kohdalla.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hmmm. Fanaatikon, Peruskiven ja Vapaalippulaisen hybridi. Kaikissa kohdissa oli jotain tuttua.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Fanaatikko+vapaalippulainen, paitsi mulla ei ole koskaan ollut kiekkokortteja, enkä ole vielä kolmekymppinen. Lisäksi mä käyn matseissa ihan omalla rahalla. Mutta toi 2-3 bisseä hallissa ja mielellään jälkipelit matsin jälkeen, se olen minä.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK
peruskiveä ja ripaus vapaalippulaista

Peruskivestä sopivat aika hyvin ainakin seuraavat luonnehdinnat:
"Kotikaupunki [vaikka olenkin asunut jo muutaman vuoden Vantaalla] ja sen jääkiekkojoukkue ovat tärkeä osa peruskiven identiteettiä. Jääkiekko rytmittää hänen elämäänsä – kevään tulon esimerkiksi tietää siitä, että MM-kisat alkavat. Peruskivi puhisee [hmm...] ja huokailee katsomossa. Kannustaminen tapahtuu taputtamalla tai sopivasti huutamalla."

Vapaalippulaista allekirjoittaneessa on se, että matsit ovat tosiaankin hyvä tekosyy ottaa ohrapirtelöä kohtuudella, ja silloin tällöin jälkipelitkin ovat paikallaan.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Peruskivihän minäkin olen. Sillä erotuksella että olen vielä reilusti alle neljäkymppinen ja mulla on lähes aina jälkikasvua mukana. No, sukulaisiahan ne on, jos tarkkaan aattelee.

Muuten kyllä sopii tämä kuvaus minuun kuin nenä niskaan. Erätauoillakin pitää aina mennä tunkemaan makkaraa sinapin ja ketsupin kera turpaan sekä ryystää kaffetta päälle niin paljon kuin tauon aikana ehtii. Ja kannustaminen tapahtuu taputtamalla, enää en kehtaa omien lasten kuullen huudella rivouksia, jos se nyt sitten kannustamista on ollutkaan.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peruskivi pienillä muutoksilla, en ole 40 enkä käy peleissä yksin.

Varsinkin ladon aikoina tuli syötyä lihiksiä kahella nakilla, LA-areenalta ei saa kun jotain prkl:een hodareita :mad: . Lihikset back sanon minä!
Pelin alussa aina taputtelen rauhassa ja jossain vaiheessa aina huomaan etten ole istunut penkillä kuin pari sekuntia kerrallaan ;)

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Peruskiven ja vapaalippulaisen sekoitus kuvaa minua parhaiten. Erona se, että ikää on alle kolmekymmentä (kolmenkympin kriisi lähestyy) ja harvoin menen matsiin yksin. Olut ja jälkipelit maistuvat oikein hyvin varsinkin lauantain matseissa. Monesti matsit ovatkin hyvät etkot ennen Helsingin yöelämään siirtymistä ;). Itse ottelua seuraan hyvinkin tiiviisti ja välillä huomaan itsessäni jopa fanaatikon aineksia.

Tää kaikki on tietenkin turhaa selittelyä sillä me kaikki HIFK:n kannattajat kuulumme tuohon viimeiseen kategoriaan, vai...

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Paikkakunnasta riippuen

Kun muutaman kerran kaudessa pääsee "kotipeliin" Tampereelle - siis parin sadan kilometrin päähän - olen vapaalippulainen, toki täyden hinnan maksaneena. Matsin jälkeen tietysti kaupungille.

Pk-seudun peleissä peruskivi, mittarissa kuitenkin 25.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ei mikään peruskivi, vaan PERUSKALLIO!

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taidan olla vapaalippulainen, vaikka lipuista maksankin. Käyn siis peleissä kovin harvoin... Niin siinä käy, kun asuu väärässä kaupungissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy