Kaskiselle kenkää, kuka tilalle?

  • 592 531
  • 3 412

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Olisin voinut kieltämättä vähän enemmänkin avata Summanen-heittoani, sori siitä. TPS:n johdon suunnitelmia tuskin tietää kuin he itse, toivottavasti edes he itse. Erkka ei varmaan tosiaan hallituksessa ole kauhean innostunut potkuajatuksesta, eikä hallituksen jäsenen korvauksella oikein ehdi valmentajaksi, vaikka voineekin sparrata valmennustiimiä. Yksi varsin vähän koeteltu vaihtoehto voisi sitten olla valmennustiimin laajentaminen ja Raatohan on käsittääkseni varsin pätevä ja NHL-nuorisonkin suosima yksilövalmentaja. Lätkää joka solullaan jo liikaa hengittävänä ei sovi kaukalon laidalle, mutta osaisi käsitellä harkoissa ottelutapahtumat pelaajien kanssa pätevästi.
Tämä nyt siis toki äärimmäisen pitkälle vedettyä spekulaatiota ja lähinnä tilanteeseen, jossa pääkäskijää ei syystä tai toisesta haluta vapauttaa.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kokoonpanosta se ei kyllä jää kiinni. Ei esimerkiksi Suoranta, Filppula, Budish tai Wirtanen ole niin huonoja miltä nyt on näyttänyt. Eikä se Lukkakaan ole oikeasti mestis-tasoa. TPS saisi helposti neljä tasaista hyökkäysketjua, joista jokainen voisi ottaa vastuuroolia:

Korpikoski-Wirtanen-Squires
Suoranta-Filppula-Pajuniemi
Holm-Nättinen-Budish
Väyrynen-Karvonen/Kuru-Nurmi

Ei se kovin kehnolta paperilla vaikuta.

Kyllä Tepsin rosterilla edelleen pitäisi olla ihan kilpailukykyinen porukka. Ei ihan kärkeen mutta sijoille 3-8 ehdottomasti.

Jengi nyt vaan käsittää pelaajien tämän hetken suoritustason näiden todelliseksi tasoksi. Näinhän se ei missään nimessä ole vaan tuo valmennus on kolme kautta ehtinyt syöttää niille jarrua. Alisuorittajien määrä on sitä luokkaa, että ei pitäisi jäädä epäselväksi mistä homma kusee. Harmi että tässä ehtii mennä seura ja monen pelaajan ura viemäriin ennen kuin kukaan reagoi.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Jumalauta, että voi joku tehdä itsensä naurunalaiseksi. Solkungenin sanoin, mä häpeän.

E: Vinkkinä sille vitsiniekalle, joka julkaisi kyseisen postauksen, harkitse kaksi kertaa seuraavalla kerralla. Tämä alkaa lähennellä viranomaisasiaa.
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Paljonko Ässät hävisi putkeen 2013 kaudella, kun Karri Stonea oltiin potkimassa pihalle, mutta lopulta joukkue nostikin profiiliaan ja loppu on historiaa? Toki tuo vaati, että Stephen Dixon laitettiin kävelemään joukkueesta. Ehkä tässä haetaan samaa? Vaatiiko se, että tehdään pelaajamyyntiä? Näköjään Ässien tapauksessa.
 

Jouni Rokama

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toverit ja NHL
Jumalauta, että voi joku tehdä itsensä naurunalaiseksi. Solkungenin sanoin, mä häpeän.

E: Vinkkinä sille vitsiniekalle, joka julkaisi kyseisen postauksen, harkitse kaksi kertaa seuraavalla kerralla. Tämä alkaa lähennellä viranomaisasiaa.

No eiköhän tuo ole jokaisen ihan ymmärrettävästi luettavissa, että on vedetty täysin läpällä. Mä en tosta itse ainakaan keksi mitään huumoria vakavampaa.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mä en tosta itse ainakaan keksi mitään huumoria vakavampaa.

Et asiakirjojen lähettely kolmansien osapuolten nimissä on ihan ok? Tai et tää ei millään tavalla ole henkilöön kohdistuvaa julkista pilkkaa?
 

Jouni Rokama

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toverit ja NHL
Et asiakirjojen lähettely kolmansien osapuolten nimissä on ihan ok? Tai et tää ei millään tavalla ole henkilöön kohdistuvaa julkista pilkkaa?

Joo, ihan virallinen asiakirjahan toi..... Eiköhän noita henkilöihin kohdistuvia pilkkoja nyt oo pahempiakin netti vääränään erinöisten meemien yms. muodossa. Ja jos toi puskee niiden kaikkien ohi julmuudessaan (tai joku muu adjektiivi tuohon), niin morjens.

Mut tosta saa kukin olla mitä mieltä tahansa. Sä saat pahastua, mä saan huvittua. Meidän tosta on sen enempää jauhaa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Löysätääs nyt vähän niitä nutturoita. Erittäin osuva ja hauskahko postaushan tuo oli, toi iloa ainakin allekirjoittaneelle sen kaiken vitutuksen keskelle joka johtuu siitä, että yhä edelleen päävalmentajamme toimii KK..
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
En vaan jumalauta ymmärrä että miksi? Tää on tätä todellista some-syöpää
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Et asiakirjojen lähettely kolmansien osapuolten nimissä on ihan ok? Tai et tää ei millään tavalla ole henkilöön kohdistuvaa julkista pilkkaa?
Mauton, juu... ehkä jopa hieman hymyilyttää. Mutta ei kai tuota nyt ihan lähettämään olla lähdetty - kait? Toki on hiukan vaarallista jonkun seuran nimissä edes tuollaista tehdä ja julkaista. Twitter on kuitenkin melko julkinen alusta ja tuo saattaa levitä huomaamattomasti pitkällekin. Toivottavasti ovat varautuneet jos tulee tiedusteluja yllättäviltä tahoilta?
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Aivan helvetin nolohan tuo on eikä herätä mitään muita tunteita kuin myötähäpeää. Eipä yllätä että Nousiaisista kajahtaa tämmöinen.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaskinen on tainnut "juristina" tehdä sellaisen sopimuksen TPS:n kanssa ettei sitä noin vain pureta. Jos näin on niin TPS on kusessa sopimuksen loppuun asti. Muuta järkevää selitystä en löydä. Luulisi TPS:n osakkeiden/omistjien omistajien jo nousseen takajaloilleen. Sponsoritkin varmaan etsii kohta sopimuksistaan pykäliä purkaa sopimukset. Isoista rahoista kuitenkin on kyse. Ja jos rahoilleen ei saa minkäänlaista vastinetta niin......
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Jumalauta, että voi joku tehdä itsensä naurunalaiseksi. Solkungenin sanoin, mä häpeän.

E: Vinkkinä sille vitsiniekalle, joka julkaisi kyseisen postauksen, harkitse kaksi kertaa seuraavalla kerralla. Tämä alkaa lähennellä viranomaisasiaa.

Voi jeesus. Ennen muinoin oli sanonta notta "Fuck them, if they can't take a joke". Olisko siinä mitään elämänohjetta viime päiville muutenkin? Ja siis tutkittavaksi tuota ei ota yksikään taho.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kannattaisikohan joidenkin löysätä pantaa pään ympärillä jos tuosta twiitistä menee herneenpalkopussi nenään?
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaskinen on tainnut juristina tehdä sellaisen sopimuksen TPS:n kanssa ettei sitä noin vain pureta. Jos näin on niin TPS on kusessa sopimuksen loppuun asti. Muuta järkevää selitystä en löydä. Luulisi TPS:n osakkeiden/omistjien omistajien jo nousseen takajaloilleen. Sponsoritkin varmaan etsii kohta sopimuksistaan pykäliä purkaa sopimukset. Isoista rahoista kuitenkin on kyse. Ja jos rahoilleen ei saa minkäänlaista vastinetta niin......

Ei Kalle sentään juristi ole vaikka toki alaa on opiskellut.
 

IkuinenVappu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Paljonko Ässät hävisi putkeen 2013 kaudella, kun Karri Stonea oltiin potkimassa pihalle, mutta lopulta joukkue nostikin profiiliaan ja loppu on historiaa? Toki tuo vaati, että Stephen Dixon laitettiin kävelemään joukkueesta. Ehkä tässä haetaan samaa? Vaatiiko se, että tehdään pelaajamyyntiä? Näköjään Ässien tapauksessa.
Tarunhohtoisessa sarjassa heikoiten alkuvuonna 2019 menestynyt joukkue nosteli Lord Stanleyn kannua kesäkuussa 2019. Kaikkea voi todellakin tapahtua kun saadaan heikosti menneet asiat korjattua. Kaskinen voidaan toki vapauttaa tehtävästään mutta ei se tule korjaamaan yhtään mitään. Varmasti Kaskinen tietää mitä on itse tehnyt heikosti ja mitä pitää pystyä tekemään paremmin mutta ei Tepsin sarjasijoitus ja joukkueen tila ole yksin hänen tekemisestä kiinni.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Olet varmaan oikeassa.
Sitä en tiedä onko opiskellut loppuunasti. Olisi ehkä kannattanut opiskella ennemmin kun ryhtyy jääkiekkovalmentajaksi. :D

Nyt en mene ihan takuuseen mutta omaa oikiksesta kaiketi alemman perustutkinnon. Ehkä ura urkenee rosistuomarina tmv. Öhö öhö vielä tähän perään.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Koska mitään ei kuulu, eikä tapahdu, voi olettaa että viikonloppuun lähdetään Kaskisen yhä ollessa koutsina. Vähän sanattomaksi vetää, että mitään ei tehdä tai edes sanota. Käsittämätöntä.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Pistää miettimään, että millaiset näytöt Kaskisen osalta tarvitaan, että sanotaan kiitos näkemiin? Onko sellaista rajaa edes olemassa mikä johtaisi em. toimenpiteeseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös