Mainos

Kasaribileet !!!

• 4 789
  • 26

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Vanhan kunnon 80-luvun kunniaksi järjestän kasaridiskon lähitulevaisuudessa. Tervetuloa kaikki mauttomuuden ystävät. Koko illan soi musiikkna 80-luvun disko ja ravintolassa sininen enkeli sekä ampiainen ovat erikoistarjouksessa.

Osallistukaa illan suunnitteluun osoitteessa:

http://www.uta.fi/~lh68156/kasari/

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ibiza, Miami Vice, Dingo, Pet Shop Boys, jupit, Palmen murha, Tsernobyll...

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mihin unohtui Duran Duran... minä tulen oitis paikalle rintakarvat ajeltuna ja laulan korkeeta Ceetä paremmin kui Abban Agnetha, vai oliko se korkee E?
Olen myös Belinda Carlisle lookalike (silloin kun se muija oli valaan muotoinen)... olen myös Kissin Paul Stanley lookalike (tarvittaessa... toivottavasti ette tarvitse, minulla kun on siniset silmät....

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ooh.. Ja ei sovi unohtaa oravaäänien esi-isiä, Badia ja Ryydia. Nämä pikkuoravat rääkyivät minkä kerkesivät mielenkiintoisilla discojytketaustoillaan.

Muutama nimi vielä: Depeche Mode, Jan Hammer (vain yksi hitti, sitäkin kovempi), Alphaville, Yazoo, New Order ja Kraftwerk nyt ainakin.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Arnold

... ja Kraftwerk nyt ainakin.

Siis Sinut Arnold minä haluaisin ehdottomasti joskus tavata livenä!
Sinulla näkyy olevan aika ovela musiikkimaku "ikäiseksesi", tai miten tuon nyt sanoisin selkeemminkään?

Kraftwerkin olen nähnyt kerran livenä, vuonna 1984 Frankfurtissa, tavallaan siis "Robottien" kotikentällä ja se oli komea keikka... sen aikaisilla tietokoneilla tehtynä, you know, wissen Sie?

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Heh, no musamaku vaihtelee todella paljon laidasta laitaan, siihen sisältyy aina 80-luvun ihanasta synapopista nykypäivän trancejytkeeseen "lasketchupit" ja "gimmelit" mukaan laskien, unohtamatta Yön ja muiden suomirockjättiläisten mahtavia kappaleita, eikä muunlaista musaa, mitä tuohon väliin ja ylitse mahtuukaan.

Kraftwerkin suurin hitti kuuluu sarjassamme minuun kymppi plussalla kolahtanut yksi ainut hitti. Niitä artisteja riittää monia, mutta tämä "The Model" on niin mainio viisu, ettei siitä voi olla pitämättä. Mistä minä tiedänkään mitä muita loistavia helmiä kuuluu KW:n tuotantoon..

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Jee kahdeksankymmentä luku on aina lämpimästi mielessäni, sillä silloinhan nykyinen n.35-vuotias koki kaiken ensi kertaa.
Mutta musiikin puolelta ei milloinkaan saa unohtaa Michael Jacksonia ja maailman parasta albumia Thrilleriä.
Muuta 80-lukuun kuuluvaa on tietysti Blues Brothers, Miami Vice, Lacoste, Kappa, aniliininpunainen, spencerjakku miehillä ja
OLKATOPPAUKSET.
Myös 80-luvun heavy musiikkilla on paikka sydämmessäni ja tietysti disco musalla ja soulilla, näistä ei jaksa kaikkia muistella, kuten Billy Ocean, Miguel Brown ja Twisted sisters ym ym joten tässä linkki sivulle jossa jonkin verran 80-luvun musaa, levyjä ja bändejä

http://www.macromusic.com/store/80s/UltimateCollection.html

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bananarama - Venus
A-Ha - Take On Me
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Chris De Burgh - Lady In Red

..unohtamatta aivan hirveetä kappaletta
Europe - The Final Countdown

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Arnold
Kraftwerkin suurin hitti kuuluu sarjassamme minuun kymppi plussalla kolahtanut yksi ainut hitti. Niitä artisteja riittää monia, mutta tämä "The Model" on niin mainio viisu, ettei siitä voi olla pitämättä. Mistä minä tiedänkään mitä muita loistavia helmiä kuuluu KW:n tuotantoon..

Kuten myös tämä "The Model"in musiikkivideo....aivan saksalaista...

Että silleen...

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Olipas rautainen idea!

Siis mahiksen on saada pippaloida paikalla laskipohjakengissa, pellit napaan asti auki ja huutaa: "Peipi peipi ai lav juu!" Tietysti Kary Liiterin tahdissa piikkikikkien kastuessa pitseihinsa.

John Travolta! Siis en mina mutta kylla mies pitaisi saada sekaan!

Saturday Night Fever! Hiio hoo!
Earth, Wind & Fire - Fantasy!

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Tommy

..unohtamatta aivan hirveetä kappaletta
Europe - The Final Countdown
- Ovatten sen verran sitkeita jatkia ettei heista niin vaan paasta! Suunnitteilla on kaksikymmenvuotis paketti, 2 CD:a ja plus 1 DVD. Ja jos tunnelma jatkuu mukavana, niin saattavatten alata viela soittelemaankin yhdessa! Lisaa taalta!

JanJ

Jäsen
Eihän tätä unohdeta?
Löysin jo mahtavia kuteita :D

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti finnishninja
- Ovatten sen verran sitkeita jatkia ettei heista niin vaan paasta!

Eikös Tempestin Joeyn vakavahenkinen sooloura olekaan toiminut toivotulla tavalla?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kraftwerkistä vielä...

...sen verran, että soittaa pitää ehdottomasti ne saksankieliset versiot, eikä sitä englanninkielistä nössöilyä. SIINÄ on aito robottimeininki. Eli ei mitään The Modelia, vaan Das Modell!

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tässä muutamia hittejä:
Steve Kekana: Raising my family
Heaven 17: Let's make a bomb
ABC: Look of love (muistin biisin nimen väärin, korjasin PeteX:n viestin perusteella)
Frankie goes to Hollywood: Two tribes

Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Perkele soikoon.

Olen tämän ketjun otsikon sisäistänyt alusta lähtien muotoon "kalsaribileet" ja tiputtanut kategoriaan "outoja ne kaikki on aina olleetkin."

Nyt kun viimein aloin lukemaan näitä viestejä ja ekana osui ketjun keskeltä JanJ:n "Löysin jo mahtavia kuteita" lause niin alkoi pelottamaan.

Minun 80 -luvultani ei löydy kuin paljon 8 bittisiä.

E: typo.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Scotchia kehiin! Kyseiseltä pumpulta löytyy ainakin kaksi kivenkovaa 80-luvun italo-discohittiä "Disco Band" ja "Delirio Mind". Sanoituksetkin ovat niin kornit ettei paremmasta väliä.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Muistoja menneisyydestä;
Billy Idol: White wedding
Hyppy ilmaan ja nilkka paskaksi Cafe Metropolissa
Frankie Goes to Hollywood: Relax
Ibiza kaks kertaa
Depeche Mode: People are people
Ensimmäisten videoideni ensimmäinen äänitys
Duran Duran: Girls on film
Sensuuri iski videoon
Heaven 17: Crushed by the wheels of industry
Fiilikset ekasta vakituisesta työpaikasta silloin. Vinyyli "Penthouse and Pavement" löytynee vieläkin kellarista. 80-luvun parasta alallaan.
ABC: Look of love
ABC:n keikka vanhassa hallissa. Levy kolahti kovaa. Taisin olla rakastunut silloin :)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huh, hetken jo luulin, että kukaan ei ollut noteerannut Alphavilleä, mutta onneksi Arnold sentään on valveutunut henkilö.

Soittolistalle siis ehdottomasti Alphavillen 'Forever Young' ja 'Big In Japan'.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
One hit wonders

Lisätään vielä pari 80-luvun musikaalista ruumiillistumaa, jotka jäivät silloisen natiaisen mieleen pääasiallisesti Sky Channelin vuoksi:

Baltimora: Tarzan Boy
Living in a box: Living in a box

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
A-Ha - Take on me
Fleetwood Mac - Little lies
Bananarama - Venus
Kim Wilde - Kids in America
Eurythmics - Sweet dreams
J. Geils Band - Centrefold
? - "wake me up before you gogo...?"

jne.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Janos
Sehän oli Wham! josta eräs George Michael myöhemmin ponnahti kuuluisuuteen ihan sooloartistinakin.

[EDIT: lisätty linkki]
[EDIT2: sori bisnesman... ;)]

Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Janos

Eikös se ole WHAM! eli orkka jossa tämä George "minätsiigailenpääasiassamiehiä" Michael lauloi!
Ja videossa hyppi jättikirjaimin varustettu collegepaita päällä.
Tai sit mä oon friikkaamassa. Lopullisesti.

Nii, meneekö jo ysikytluvuksi.
It must have been love (Suom. Mä masturboida voin)
Listen to your heart (Suom. Penailetsä vaan)

edit: prkl BRB :D

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ainakin 80-luvun henkeen sopinee myös
mainitun Yrjö Miihkalin: Careless Whisper ja
Phil Collinsin: Another day in Paradise.

Bossin puku käy vaatteeksi noihin bileisiin
Armanin aurinkolasien kera.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy