Viestin lähetti Jugorov
Eli pitääkö nousijan maksaa liigalle joku suuri summa ja pitääkö budjetin olla yli 2 m€? Toivottavasti mitään käsittämättömän "julmia" kriteereitä ei ole luvassa.
Viestin lähetti everon
Siis enpä ole eläissäni kuullut, että jossakin sarjassa joku joukkue tietää tulevan "sarjasijoituksensa" jo ennen kuin koko kautta pelataan! Se sarjasijoitus on siis liigakarsinnat. Mitä ihmettä tavoiteltavaa tälle joukkueelle jää runkosarjaan????? Ja kuinka moni viitsii mennä katsomaan pelejä, joilla ei ole merkitystä, koska liigakarsintapaikka odottaa.
Viestin lähetti Shearer
- - -
Tärkeintä on että karsinnat palaavat ohjelmaan.
- - -
Viestin lähetti Brian DePalma
Olen samaa mieltä, siinähän vois vaikka pelata junnuilla aina tammikuuhun asti kunnes ostaa Saipalta ykköskentän ja kerää loput muista mestisjoukkueilta.
EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA! Nykypomot pysyköön lätkän puolella jääkiekkoa surkastuttamassa, futiksen puolella ei sentään pelata koko kautta merkityksettömiä otteluita vaan jokainen ottelu on yhtä tärkeä.Viestin lähetti koukou
Olen yrittänyt ymmärtää herrojen aivoituksia, mutta en siinä ole onnistunut. Tämä tosiaan on mahdollista vain suomessa ja nykyisten johtajien mielukuvitusta käyttäen. Voisitte nykypomot siirtyä potkupallon puolelle, se nyt ei suomessa kiinnosta muutenkaan ketään, mutta miksi pilata ykkösurheilulaji suomesta?
Viestin lähetti jaetski
Tamminen ja Kalevi Helppolainen, KIITOS. Muut; Seppo Arponen (Kärpät), Harry Harkimo, Christian Ruuttu, Rauno Mokka (Lukko), Harri Lintumäki (HPK), Kai Miesmäki (Tappara), Reijo Paananen (Saipa), Urpo (tosi URPO) Helkovaara ja Heikki Hietanen... Haistakaa paska! kun tuhoatte ja haluatte tuhota Sumen jääkiekon. Olen vankasti sitä mieltä että se on jo tarpeeksi tuhottu siitä mitä se aikoinaan oli. Miksi näin suuri ja viihdyttävä laji pitää tuhota? Ei jaksaisi muuttaa Ruotsiin vain jääkiekon takia.
Viestin lähetti Baissen
EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA! Nykypomot pysyköön lätkän puolella jääkiekkoa surkastuttamassa, futiksen puolella ei sentään pelata koko kautta merkityksettömiä otteluita vaan jokainen ottelu on yhtä tärkeä.
Viestin lähetti Aksu
Koska tunnut tietävän työryhmän käymät keskustelut sekä päätöksen pohjalla olevat perusteet, joiden mukaan voit päätellä muun työryhmän suolanneen Tammisen ja Helppolaisen ajatuksia niin voinet kertoa tarkemmin ko. asiasta ja mikäli paskaksi haukkumasi jäsenistö oli täysin yksimielinen niin toivon myös siitä lisävalaistusta tai ainakin varman lähteen. Kiitos!
Karsintoihin pääsee mukaan ensi kauden mestiksen voittaja ja myös seuraavan kauden voittaja. Liigasta karsintaan joutuu kauden 2006-2007 sarjassa viimeiseksi jäänyt joukkue. Ensi kaudella mestiksen voittajalle on liigakarsintapaikan lisäksi luvassa korotettu palkintoraha, joka on nyt 250 000 euroa.
- Yllätyin kyllä vastarinnan kovuudesta. Jos emme olisi taistelleet kovasti, niin liigan ovet olisivat kyllä pysyneet jatkossa kiinni. Olen ollut mukana huippujääkiekon neuvottelukunnassa viime joulukuun puolivälistä asti, ja se on ollut voimakkaiden mielipiteiden kirjo, jonka toinen ääripää olen minä ja toinen SM-liigan toimitusjohtaja Urpo Helkovaara.
Tammisen kertoi neuvottelun olleen koko ajan "yhdeksän vastaan kaksi" -taistelua, ja hän jakoikin kiitosta Kiekko-Vantaan ja Sarjaseurat ry:n puheenkohtaja Kalevi Helppolaiselle, joka oli toinen mestiksen edustajista neuvottelukunnassa.