"Karmea kanuuna", "Maailman valot", "Kruunun jalokivet"..

  • 1 242
  • 3

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ja muutama vielä lisää:

-Kova luu
-Palkanin ruutitynnyri
-Kortteli pommi
-Rautaa taivaalle
-Stalinin urut
-Hornan tuutti
-Punainen paroni
-Paksu Bertta
-Topin töpötin
-Tonnikeiu
-Killeri kroko
-Nättijussi
-Maaseudun voima
-Raaka peli
-Satatähtinen
-Täys käki
-Kissanpieru
-Rakkauspakkaus
-Kosmonantin kuuannos
-Upsalan egonomi
-Tansanian tuholainen
-Kultaryntäys
-Laturin paperit
-Karjala takasi heti
-Leijonalaukaus
-Munakranaatti
-Shamponja pullo
-Maailman keisari
-Ralli Rytsölät
-Ufo af Graham


Niin, ja kysymys kuuluu, tiedättekö mitä edellä mainitut ovat? Kyllä, ilotulitusraketteja. Tosiaan näyttää olevan joillakin hieno ammatti, kun saa keksiä noinkin "eteviä" nimiä raketeille. No, ei siinä pidä olla kuin niin, että kirjoittaa tahallaan joitakin sanoja väärin ja käyttää kliseisiä sanontoja, niin se on siinä.

Omasta mielestäni "Ralli Rytsölät" on hauskin ja paras nimike noista vaihtoehdoista :D. Mitä te keksisitte nimeksi jos teillä olisi vapaus nimetä tulevan Uuden Vuoden menestysraketti? Oma vaihtoehtoni olisi Rahareikä, joka viittaisi rakettejen rahastustarkoitukseen.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Stalinin urut kuullostaa ihan mukavalta.

Raketit+muut pommit vois kyllä mun mielestä vetää kokonaan pois myynnistä. Kuinkakohan monta silmää ja sormea tällä tavalla säästettäisiin.. Joo, itse en ole ostanut ensimmäistäkään pommia 10 vuoteen. Eikös se nyt oo sama kuka ne raketit sinne taivaalle ampuu? Samalta ne silti näyttää. Jätetään rakettien ampuminen vaan "ammattilaisten" hommaksi, ja keskitytään itse niiden katsomiseen.

Muutenhan se on mulle ihan sama räjäyttääkö ihmiset omaa tyhmyyttään sormensa päreiksi, mutta kun kaiken maailman kissanpieruja ja roomalaisia kynttilöitä pitää ampua sivullisiakin kohti! Esim. viime vuonna eräskin neekeri (sorry sananvalinnasta) ampui jollain "aseella" suoraan erästä frendiäni silmään. Onneksi ei näkö lähtenyt, kun paikalle osui sopivasti ambulanssi, joka puhdisti silmän ja antoi hoitoa.. Eipä tosin silmällä nähnyt muutamaan päivään. Oli melko lähellä ettei siitä revennyt suurtakin mellakkaa, mutta kaverin silmä oli sillä hetkellä tärkeämpi..:mad:
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ehdottomasti välipäivien hauskinta antia (ainakin Aamulehdessä) ovat raketti/paukkumainokset. Eräskin urheilevien juniorien (saattaa jopa liittyä lätkään :rolleyes: ) hyväksi myytävä mainos on niin väärällään ala-aste -tasoisia kirjoitusvirheitä, että ihmetellä sopii. Eräs tuote mm. oli joku XXXpiearu. Revi siitä huumoria, mutta jos tuo markkinointiponnistelu tuottaa uusia Nimoja, Nortteja ja varsinkin Teppoja, niin kaikki hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös