Kari Tynistä JYPin toimitusjohtaja

  • 43 515
  • 155

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mitäköhän tälle asialle kuuluu? Jokohan Karin lomat alkavat olla lähellä?
Hiljaista on ollut mutta JYP on aika hyvin saanut pidettyä tämän asian pimennossa. JYP kyllä tulee ulos asian kanssa kun nimet ovat papereissa. Luulen että asiasta kuullaan ainakin jotain ennen kuun vaihdetta.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Hiljaista on ollut mutta JYP on aika hyvin saanut pidettyä tämän asian pimennossa. JYP kyllä tulee ulos asian kanssa kun nimet ovat papereissa. Luulen että asiasta kuullaan ainakin jotain ennen kuun vaihdetta.
Villi veikkaukseni on MM-kisojen jälkeen ja kuten yllä luultiin ennen kesäkuuta. Jäätävä ennustus, eikö?

Onneksi urheiluseuran johtajilla ei (tiettävästi) ole managereita, olisi täälläkin olleet nimet ja siirtohuhut liikkeellä joulusta asti...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Onneksi urheiluseuran johtajilla ei (tiettävästi) ole managereita, olisi täälläkin olleet nimet ja siirtohuhut liikkeellä joulusta asti...
Tarkoittanet varmaan agentteja?

Yhtä kaikki, hiljaista on tällä osastolla ollut ja oikeastaan hyvä niin. Kun rauhassa saavat hoitaa asiat niin JYPin kakkosmieheksi tulee oikeasti asiansa osaava heppu oikealla motivaatiolla, joka ei ole se isoin palkkapussi vaan halu kehittää toimintaa.
 

ZerDzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkäpä tämä on sopivin ketju.
Tämän päivän tiedotustilaisuudessa Karin kongi kumahti lopullisesti JYPin palveluksessa. On tehnyt hienon päivätyön JYPin eteen ja on JYPin mies henkeen ja vereen. Isot kiitokset Karille työstä niin selostajana ja JYPin palveluksessa sekä viimeisestä pätkäpestistä.
Minulle Kari Tyni on JYPin ääni koska kiekon seuraaminen alkoi juuri hallilla käyden ja vierasottelut jännättiin radion äärellä ja odoteltiin milloin pelaajia kutsutaan "lempinimillä", puistokadun panssarivaunu, konneveden kurri jne.

Ensi kauden ehdoton ykkösvalinta pelaajiston ulkopuolelta hall of fameen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös