Karalahti: Koko kausi Kärpissä vai ei?

  • 3 751
  • 19

Pelaako Karalahti Kärpissä koko kauden 2007-2008?


  • Äänestäjiä
    310

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Niin, hyvin yksinkertaista. Anna mielipiteesi siitä, pelaako Jere Karalahti Oulun Kärpissä koko SM-liiga -kauden vai katkeaako sopimus reunaehtoihin. Loukkaantumisia ei tässä kyselyssä oteta huomioon.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Karalahtea kohtaan vähimmätkin kunnioitukset häviävät, ellei mies näiden sanojen jälkeen pysty pelaamaan koko kautta Oulussa selvin päin.

Luultavasti tajuaa sen itsekin. Vastaan kyllä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tiedä sitten haluaako Jere olla niitä miehiä joilla on suuret puheet ja pienet teot, mutta täytyyhän kaveriin nyt uskoa. Vaikeata tulee olemaan mutta eiköhän mies taistele, ainakin toivon niin. Vastaan siis kyllä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sellainen tunne että tulee vetämään koko kauden Kärppäpaidassa.
Luulen että tulee pelaamaan myös pronssiottelun mikäli Kärpät ei finaaleissa tule syystä tai toisesta esiintymään.
Vastataan siis kyllä..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tiedä sitten haluaako Jere olla niitä miehiä joilla on suuret puheet ja pienet teot, mutta täytyyhän kaveriin nyt uskoa. Vaikeata tulee olemaan mutta eiköhän mies taistele, ainakin toivon niin. Vastaan siis kyllä.

Sama fiilis täällä. Eiköhän Jerellä ole vähän samanlainen motivaatio, kuin sellaisella ihmisellä, joka hakeutuu muukalaislegioonaan, eikä todellakaan tahdo joutua maitojunaan. Karalahti tietää varmasti, millainen yleinen ja julkinen mielipide tulisi vallitsemaan, mikäli Jere saisi täältä potkut. Se olisi siinä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Alku menee ihan hyvin, mutta pimeän syksyn tullessa alkaa Oulussa olla kylmä, pelit hieman takkuaa niin itsellä, kuin joukkueella. Hotlan naapurihuoneen isotissinen vosu vonkuu seuraa. Ei pysty enää... Viekää minut baariin, veljet. Tuoliin nostakaa. Hitto joo, mä en pelle oo, jos mies en olla saa...
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kyllä se taitaa koko kauden pelata Kärpissä. En kai nyt muuten ennustusketjussa sellaista olisi höpissyt!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ei pelaa jos menetelmä on todellakin laakista vainaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jere on kansainvälinen mies. Hän on oppinut maajoukkuepeleissä ja rapakon takana haistelemaan international-tuulia ja täten se on jättänyt oman vaikutuksensa kyseisen ihmisen elämäntapaan. Rohkenen veikata siis että visiitistäkin tulee kansainvälinen, joko:

a) ranskalainen, mies kerkeää häipyä ennen kuin kerkesi kunnolla asettuakaan

b) saksalainen, aluksi ollaan liittolaisia ja kamuja, yhteistä vihulaista vastaan toisiamme tukien, laitetaan paikalliset mammat paksuksi, sitten lopussa häivytään ja poltetaan se maapläntti Lordin ravintolan allakin siltojen mukana

c) suomalainen, eli ollaan viikko ja sikaillaan jurrissa, omaisille sanotaan "oli tosi hyvä reissu" ja ainoa mikä itseä jää harmittamaan on vyölaukusta pudonnut kännykkä, ens vuonna samaan paikkaan uudestaan/ihan paska paikka

d) jenkkiläinen, lausutaan kohteliaisuuksia puolin ja toisin, ajellaan isolla autolla, ollaan kauniisti hymyileviä, huippukunnossa, vaikka kulissien takana on kaikenlaista mätänä ja yhtäkkiä ihemetellään kun pikaruoalla lihotaan 20-50 kiloa ja ammuskellaan koululla

e) italialainen, levitellään testin jälkeen käsiä, en tehnyt mitään

f) vanhanen, kokiksella kuntoon

Äänestin "kyllä pelaa". Olen optimisti jolla.
 

M10

Jäsen
Äänestin "kyllä pelaa"-vaihtoehtoa. Olen itse asiassa lyönyt siitä vetoakin pomoni kanssa.

Jere ei kehtaa mokata uudessa ympäristössä, uusien työkavereidensa silmissä. Uskon myös, että tällä kertaa palava halu palata huipulle voittaa päihteiden houkutuksen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kausi kunnolla

Niin, itse olen taipuvainen tähän "olen kunnolla ja teen töitä" teemaan.

Kevään korvalla kauden päätöksen haminoilla tosin on odotettavissa, että Jere katoaa joksikin ajaksi Oulun esikaupunkialueiden liepeillä asuvien lappalaisten kotakylään polttelemaan, vetämään keittoa ja puhumaan poronhoidosta, ynnä muista sielläpäin Suomea puhuttavista asioista.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kausi sujuu ilman ryyppyreissua, vaikka väliin osuukin parin ottelun pelikielto sekä noin kuukauden vaativa loukkaantuminen. Suurin jännitys Jeren kohtalosta käynnistyy, kun Kärpät häviää välierän ja jää pronssipelin. Jere jää "kuumeen" takia pois pronssimatsista.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vanhojen ympyröiden taaksejäätyä ja Jalosen ankaran valmennuksen voimasta Jere onnistuu rajoittamaan päihteidenkäyttöään ja näin ollen pelaa Kärpissä koko kauden, jopa mahdollisen pronssipelin.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Itse uskon Karalahden pysyvän (ainakin tarpeeksi) raittiina ja pelaavan loistavan kauden. Kenties maajoukkuekin kutsuu, kun Doug Sheddenkin siellä maajoukkueessa häärii. Itselleni oli yllätys, että kyllä-veikkauksia on annettu enemmän.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Ei pelaa. Toivon olevani väärässä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
"Nyt en enaa dokaa... Tama on uusi alku..."

Hauskaa, etta jotkut viela uskovat! Onnea Ouluun!
 

Lily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ehdottomasti. Kovat tullee pohjosesta...<3
Miks sitä Karalahtea epäillään?
Jos mies oikeesti parantaa tapansa, niin mahtava homma! Ja uskon kyl vahvasti et parantaa ja pysyy Kärpissä koko kauden.
Tsemppii Karalahdelle!
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Äänestys oli vielä auki, niin äänestin sitten tuota vaihtoehtoa EI. Tuntui juuri nyt turvallisemmalta veikkaukselta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös