Kapteenisto on julkaistu, ja hienolla tavalla julkaistiinkin. En paljasta ketä kapteenistoon kuuluu, katsokaa hieno video itse.
Kapteenisto on julkaistu, ja hienolla tavalla julkaistiinkin. En paljasta ketä kapteenistoon kuuluu, katsokaa hieno video itse.
Tämä oli kyllä tärkeä juttu, jotenkin näen myös itse, että Määtällä on eväät olla sellainen 2020-luvun uusi Ude.. sehän lienee varsin todennäköistä, että kapteeni menee ensi kaudeksi heti uusiksi. Enkä nyt siis sano, että Määttä on heti ensi kaudella kapteeni, mutta ei kait se täysin poissuljettuakaan ole. Alkava kausi tietysti näyttää miten johtaminen käytännössä sujuu..Hienoa että Määttä nousee kapteenistoon jo 22 vuotiaana. Toivottavasti jatkaa pitkään Porissa, siinä olisi kyllä loistava kapteeni joskus.
Tosiaan tuo johtoryhmä on ihan mielenkiintoinen uusi elementti, ei nähtävästi haluttu hukata monen pelaajan johtajuutta ja pitkää liigakokemusta. Eli kun "pitää pohtia päivänpolttavia" niin tuo porukka kokoontuu. Viljanen esimerkiksi jäi kuin jäikin kokonaan kapteeniston ulkopuolelle, niin on nyt sitten kuitenkin mukana tuossa toimielimessä..Tarkkasilmäisimmät varmasti huomasi taululta johtoryhmän, joka koostu kapteeniston lisäksi muutamista kokeneemmista pelaajista.
Mä olisin kyllä erittäin yllättynyt, ellei JMJ olisi kapteenina myös ensikin kaudella. Jos vain pysyy kunnossa, niin mihin se C nyt noin äkkiä lähtisi.Tämä oli kyllä tärkeä juttu, jotenkin näen myös itse, että Määtällä on eväät olla sellainen 2020-luvun uusi Ude.. sehän lienee varsin todennäköistä, että kapteeni menee ensi kaudeksi heti uusiksi. Enkä nyt siis sano, että Määttä on heti ensi kaudella kapteeni, mutta ei kait se täysin poissuljettuakaan ole. Alkava kausi tietysti näyttää miten johtaminen käytännössä sujuu..
Pahoittelut, juuri itsekin huomasin, että hänhän tekikin kahden vuoden jatkosopimuksen..Mä olisin kyllä erittäin yllättynyt, ellei JMJ olisi kapteenina myös ensikin kaudella. Jos vain pysyy kunnossa, niin mihin se C nyt noin äkkiä lähtisi.
Keitä siihen johtoryhmään kuuluu kapteeniston lisäksi, en jaksanut tihrustaa puhelimen näytöltä.Hienosti Pike pohjusti valintoja ja itse C:n tulikin jakamaan täysin oikea henkilö. Myös JJ sanat pisti kyllä kovemmankin miehen tipan linssiin. Tarkkasilmäisimmät varmasti huomasi taululta johtoryhmän, joka koostu kapteeniston lisäksi muutamista kokeneemmista pelaajista.
Tiivola, Viljanen, Talaja, Palola ja Rubin kapteeniston lisäksi.Keitä siihen johtoryhmään kuuluu kapteeniston lisäksi, en jaksanut tihrustaa puhelimen näytöltä.
Hyvä ja oikea valinta, koko kapteenisto mainio ja johtoryhmä myös. Porilaisia kapteeneja on ollut, Vellu taitaa olla ainoa Porilainen kapteeni, mikä kannua on nostanut.
Niin muuten olikin, mietin vaan Ässiä.Ei pidä paikkaansa, Antti Heikkilä nosti kannun Karhujen mestaruuden kunniaksi vuonna 1965.
Tiivola, Viljanen, Talaja, Palola ja Rubin kapteeniston lisäksi.
Par aikaa katson assat.com sivulta.Yritin katsella Miksan haastattelua kapteeniudesta vielä, mutta video on poistettu. Päivällä sen kyllä vielä Ässien youtube-kanavalta katselin. Mikä lie syynä.
Siellä se näköjään on linkitettynä Youtubeen, mutta itse Youtubesta videota ei löydä. Outoa.Par aikaa katson assat.com sivulta.
Siellä se näköjään on linkitettynä Youtubeen, mutta itse Youtubesta videota ei löydä. Outoa.