Kapteenisto 2005-06

  • 6 096
  • 35

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Kaikkein parasta olisi, jos Kovanen itse miettii, mikä olisi paras ratkaisu joukkueen kannalta. Ylhäältä annettuna vaihtomääräyksenä meininki ei varmasti parane kaukalossa ollenkaan, mutta jos Kovanen itse luovuttaa paikkansa kapteenina jollekin muulle, niin se olisi merkki myös koko joukkueelle, että "tarttis tehrä jotain". Ehkä kapteenin vastuun poistuminen helpottaisi myös Kovasen itsensä pelaamista, mutta aloite tähän vaihtoon on tultava Kovaselta itseltään.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huerzo kirjoitti:
Kaikkein parasta olisi, jos Kovanen itse miettii, mikä olisi paras ratkaisu joukkueen kannalta. Ylhäältä annettuna vaihtomääräyksenä meininki ei varmasti parane kaukalossa ollenkaan, mutta jos Kovanen itse luovuttaa paikkansa kapteenina jollekin muulle, niin se olisi merkki myös koko joukkueelle, että "tarttis tehrä jotain". Ehkä kapteenin vastuun poistuminen helpottaisi myös Kovasen itsensä pelaamista, mutta aloite tähän vaihtoon on tultava Kovaselta itseltään.

Juuri tuotahan olen peräänkuuluttanut. Kovasen itsensä pitäisi ymmärtää vetää johtopäätöksiä. Voihan toki olla, että hän on asiaa miettinytkin, mutta nähnyt paremmaksi jatkaa kapteenina. Rohkenen olla eri mieltä siitä, onko se ratkaisu paras.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
kummitus kirjoitti:
Esiintyypäs! Olit itse todistamassa sitä. Onneksi siitä veltohkosta asenteesta ei näkynyt enää väläystäkään pudotuspeleissä.
Vakavasti ottaen. Olet kyllä oikeassa siinä, että kapteenille ei mielellään saisi tulla notkahduksia ollenkaan kauden varrella ja että Kovasta parempia miehiä kapteenin virkaan JYPistä varmaan löytyy.

Parempi ketju tälle..
Niin olin, valitettavasti. Kovanen oli suorastaan säälittävän surkea parhaimmillaan. Hävetti katsoa tuollaista velttopersettä JYPin kapteenina.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Parempi ketju tälle..
Niin olin, valitettavasti. Kovanen oli suorastaan säälittävän surkea parhaimmillaan. Hävetti katsoa tuollaista velttopersettä JYPin kapteenina.
Ööö...Saanko kysyä Köpi, mikä on tämän viestisi tarkoitus? Kovanen oli suorastaan säälittävän surkea parhaimmillaan??? Oliko tälle viestille tilaus? Oliko tämä kutsu komppiryhmälle? Mitä se Tommi on sulle tehny? Taisi todellakin ottaa koville silloin joskus. Viestin informatiivisuus? No sua hävetti hirveesti, mun mielestä tää kuuluu vapaan sanan-osastolle.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
kummitus kirjoitti:
Ööö...Saanko kysyä Köpi, mikä on tämän viestisi tarkoitus? Kovanen oli suorastaan säälittävän surkea parhaimmillaan??? Oliko tälle viestille tilaus? Oliko tämä kutsu komppiryhmälle? Mitä se Tommi on sulle tehny? Taisi todellakin ottaa koville silloin joskus.

Vastasin vain toteamukseesi, kun tiesit minun olleen katsomassa Tommin velttoiluja viime kaudella.
Ei ollut mikään noista, eikä Kovanen ole tehnyt mulle mitään. Paitsi sai viime kaudella vittuuntumaan kun ei viitsinyt pelata.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Vastasin vain toteamukseesi, kun tiesit minun olleen katsomassa Tommin velttoiluja viime kaudella.
Ei ollut mikään noista, eikä Kovanen ole tehnyt mulle mitään. Paitsi sai viime kaudella vittuuntumaan kun ei viitsinyt pelata.
Niin, en minä mitään kysymystä esittänyt tai vastausta jäänyt odottelemaan. Se että nostit aiheen naftaliinista "lievästi" katkeransävyisellä "velttoperse"-viestilläsi, kertoo siksi ainakin minulle vain antipatiastasi Tommia kohtaan tai sitten jonkinlaisesta valittamisen (tai jostain muusta henkilökohtaisesta) tarpeestasi. Pitäisikö tästä aiheesta nyt sitten jatkaa keskustelua, että kuinka paljon sua vielä harmittaa Tommin valinta kapteeniksi viime kaudella, tai siitä kuinka veltto Tommin perse viime kaudella joissain otteluissa lopulta olikaan, vai haluatko esittää jotain "minähän sanoin jo silloin"-tyyppistä? Anteeksi en halua kiusata, mutta minusta viestisi ei ollut asiallinen, etkä oikein pystynyt tuossa vastauksessasi perustelemaan kunnolla syytä mielestäni täysin turhalle panetteluviestillesi.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
kummitus kirjoitti:
Niin, en minä mitään kysymystä esittänyt tai vastausta jäänyt odottelemaan. Se että nostit aiheen naftaliinista "lievästi" katkeransävyisellä "velttoperse"-viestilläsi, kertoo siksi ainakin minulle vain antipatiastasi Tommia kohtaan tai sitten jonkinlaisesta valittamisen (tai jostain muusta henkilökohtaisesta) tarpeestasi. Pitäisikö tästä aiheesta nyt sitten jatkaa keskustelua, että kuinka paljon sua harmittaa Tommin valinta kapteeniksi, tai siitä kuinka veltto Tommin perse viimekaudella joissain otteluissa lopulta olikaan, vai haluatko esittää jotain "minähän sanoin jo silloin"-tyyppistä?

En halua enkä aio esittää mitään mitä minä sanoin, koska en näemmä ennen kautta sanonut juuta enkä jaata Kovasen valinnasta kapteeniksi.
Eikä sinun tarvitse vetää asiasta johtopäätöksiä minun tarpeistani.
Kyseessä on vaan kritiikki Kovasen viime kauden esityksiä kohtaan, ehkä hieman kärjistettynä, olkoot se sitten antipatiaa, kun kerran niin päättelit. En vain ole tyytyväinen Kovasen viime kauteen.

Keskustelu loppuu osaltani tähän.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Keskustelu loppuu osaltani tähän.
Niin onkin varmaan parempi.
Viime kaudella saimme tietää kapteenivalinnoista elokuun puolivälin paikkeilla, varmaankin siis suunnilleen parin viikon päästä voimme nostaa taas tämän aiheen spekuloitavaksi ja otsikoitavaksi uudelleen (update), vai mitä.

Köpi kirjoitti:
Kyseessä on vaan kritiikki Kovasen viime kauden esityksiä kohtaan
Oliko siinä nyt näyte sellaisesta terveestä kritiikistä, josta oli puhe tuolla toisessa keskustelussa?
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
kummitus kirjoitti:
Oliko siinä nyt näyte sellaisesta terveestä kritiikistä, josta oli puhe tuolla toisessa keskustelussa?

Ehkä hieman kärjistetty versio, mutta perusteet sille viime kautta seuraamalla löytää hyvinkin.
 
Nimimerkit kummitus ja Köpi jättävät keskinäisen nokittelunsa palstalla kokonaan pois. Mikäli tähän kuitenkin on tarvetta, hoitakaa se jatkossa palstan tarjoamalla yv-toiminnolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös