Olen huomenna 22.7. lähdössä kohti Pohjois-Amerikkaa tarkoituksenani meloa Yukon-jokea Kanadan Whitehorsesta Alaskan halki aina Beringinmerelle saakka (3000 km). Laitetaan tänne vielä kilpailu, jonka voittajien kesken arvotaan Alaska-henkinen palkinto, jonka hankin matkan aikana. Arvonta suoritetaan paluuni (1.12.) jälkeen.
Arvaa siis jotain väliltä 0-3000 km ja ole mukana arvonnassa! Viimeinen vastauspäivämäärä on 1.8.2008 (jolloin siis olen jo toivottavasti joella menossa)
Arvonta suoritetaan siis, jos en kuole, joudu telkien taa tai jää muuten vain palaamatta.
Tsemppaavia viestejä ja tilannekuvaa SM-liigasta voi lähettää satelliittipuhelimeni numeroon 881631514205 tämän linkin kautta
ja menoa voi ilmeisesti seurata osittain täältä
Arvaa siis jotain väliltä 0-3000 km ja ole mukana arvonnassa! Viimeinen vastauspäivämäärä on 1.8.2008 (jolloin siis olen jo toivottavasti joella menossa)
Arvonta suoritetaan siis, jos en kuole, joudu telkien taa tai jää muuten vain palaamatta.
Tsemppaavia viestejä ja tilannekuvaa SM-liigasta voi lähettää satelliittipuhelimeni numeroon 881631514205 tämän linkin kautta
ja menoa voi ilmeisesti seurata osittain täältä