Kannustuslaulut

  • 3 550
  • 9

Taklaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oli aivan pakko tuolta Hifk osiosta varastaa hieno idea kannatuslauluista. Eli kaikki vähänkään musikaaliset tai edes kirjoitustaitoiset kannattajat; olis kiva saada uusia renkutuksia noiden vanhojen rinnalle joita vois vaikka vieraspelireissuilla hoilata.
Ei mitään älyttömän vaikeita niin pysyy nauttineetkin mukana ;)

Just näistä esim. gimme gimme gimme ja daa dirlandirla daa-tyylisistä kappaleista sais varmaan uusia HPK henkisiä biisejä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän niitä saisi varmasti aikaan. Ei muuta kuin väsäämään. Itse värkkäsin viime keväänä tällaisen siinä vaiheessa kun TPS johti meitä voitoin 3-1. Kappale oli tarkoitus julkaista täällä, kun turkkulaiset passittavat meidät kesälomalle, mutta luojan kiitos, tämä jäi tekemättä. Tässä kuitenkin teksti, jollaisen olin värkkäillyt:

En voinut mä aavistaa
Kun runkosarja jäi mun taa
Mihin tiemme vei
Sitä tiennyt ei
Meistä yksikään
Ettei pysty voittamaan

Haaveet kaatuu
Niitä nousemaan ei saa
Haaveet kaatuu
Tahdoin maljaa kauniimpaa
Haaveet kaatuu
Loma saapuu

Mitä siitä itselleni sain
Kun runkosarjavoiton hain
En kuvioita uudestaan
Saa toimimaan
Vaikka tahtoisinkin
Niitä takaisin ei saa

Haaveet kaatuu
Kuka nousemaan ne saa
Loma saapuu

Haaveet kaatuu
Kuka nousemaan ne saa
Loma saapuu
Se kesään kuljettaa
Haaveet kaatuu
Haaveet kaatuu
Haaveet kaatuu

edit: Vai pistinköhän minä tämän Tappara-tappion jälkeen tänne... nyt tuli sellainen flashback...
 

Taklaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hei kamoon!

Kyllä tästä porukasta pitäis joitakuita löytyä jotka vois olla uudistamassa vieraspelireissujen ainaisia (mutta legendaarisia) renkutuksia. Tyylisuunta on vapaa, vieläkin hirveämpiä renkutuksia kaivataan.

Ehkä ei pitäisi mutta yllytän nyt hulluja kuitenkin, myös vastustajia mollaavia renkutuksia kehiin!
Tuttuakin tutumpi Daa dirlan dirlan daa-kappaleesta saa ainakin lähes mille joukkueelle vain hyvää provoa.

Olen itse niin huono duunaamaan mitään piisejä edes covereita vanhoista, mutta yritän silti.

Daa dirlan dirlan daa, mä vihaan turun tepsiä,
daa dirlan dirlan daa, on niillä rumaa areena,
daa dirlan dirlan daa, mut Rautee hyvä filmaaja,
daa dirlan dirlan daa, mä vihaan Aura jokea,
daa dirlan dirlan daa, mielummin kaadun Vanajaan...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Mä olen fundeerannut

semmosta, että jos saisi halliin sata hanuria (siis niitä soittimia) johonkin seisomakatsomoon ja kaikki soittaisi "Säkkijärven polkkaa" tai vaihtoehtoisesti jotain Kikkaa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ja kun tälle linjalle on lähdetty...

Kun sikakatsomo on jo pari kertaa kajauttanut ilmoille iki-ihanan Suvivirren, jatkaisin hieman samoilla linjoilla.

Joulun aikoihin olisi mukava kuulla sikakatsomon sekakuoron esittämä "Varpunen Jouluaamuna", tahi vaihtoehtoisesti todella kaunis "Sylvian Joululaulu".

Myös jotain vanhempaa Samuli Edelmannia voisi ottaa ohjelmistoon. Miten olisi vaikkapa "Ihana valo"?
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Hämäläisten laulu kuultiin viime kaudella ainakin Turussa ja Nuurdiksella, taukotiloissa tosin. Semmoiset kolme-neljä jamppaa se vaatii, että kehtaa vetää säkeistön loppuun, mutta kannattaa. Soisin sen soivan jatkossakin. Jos miestä missä tarvitaan, maalin eessä kaatumaan..

Hanurin soitto pannaan kanssa harkintaan. Mitäs ne maksaa? Gagne vaan kirjoittaa niihin nappuloihin numerojärjestyksen, niin solisti niitä sitten näplää sillai ja minä voin keskittyä soittimen venyttämiseen ja typistämiseen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kurttu raikaamaan

Niin, itse voisin olla myös kiinnostut tästä hanuri- eli kurttuskenestä. Olisi se kuulkaa vieraspeleissä vänkää raijata hanuria ympäri hallia. Kurttu saattaisi olla jopa aikamoinen pillumagneetti liikuttaessa vieraalla maaperällä. Tämä siis tiedoksi kaikille poikamiehille ja häntäheikeille.


Em. toiminta vaatisi kyllä ainakin omalta kohdaltani kohtuullisen humalan päälle, koska ainakin omasta mielestäni humala ja hanurimusiikki kuuluvat olennaisesti yhteen.

Asiahan on kyllä toisaalta niin, että humala, haitarímusiikki ja vesillä liikkuminen yhdistettynä juhannukseen on ollut kohtalokasta lukemattomille soturikansamme edustajille.

Jääkiekkokatsomoissa ei kuitenkaan ole suurtakaan vaaraa hukkua, joten näkisin em. toiminnan olevan hyvinkin suotavaa, jopa suositeltavaa kaikille alan miehille ja taljaveikoille,


Täältä tähän
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Eihän tällä koulutuksella

mitään numerojärjestyksiä kykene laatimaan. Ylitsepääsemätön juttu ainakin meikäläiselle. Se on inssien ja muiden matemaatikkojen hommaa.

Joskus olen Suomen potkupallopelissä (taisi olla kimuna-kimuna Tommyja (Donnerwetter!) vastaan) nähnyt kurtun katsomossa. Siis soittopelin. Olihan se hilpeä näky, ja sai ansaittua huomiota, mutta kyllä puhallinmusiikki sentään on aina aivan eri planeetalta (Tralfamadorelta...?).

Kai sellaisia jostain vanhan tavaran kaupasta (enkä tarkoita nyt Kolibria) löytyisi. Eikä varmaan tarttis olla edes ihan ehjäkään.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
YLE:n kanta mestarista

Valtakunnan virallinen ääni ja totuudentorvi Radio Suomi otti kantaa. Eilisen kiekkokierroksen ensimmäisellä erätauolla tiskijockey viritti "Se on siellä" -biisin eetteriin.

Tämä on ensimmäinen kerta, kun kuulen kyseistä Kuju-tuotantoa veromarkoillani. Enteellistä, niin enteellistä.

Mulla on nyt muuten se kurttu, lainakurttu tosin. Saan siitä kaksi erilaista ääntä: "Äää-äää-äähäää" sekä "Höö-ööö-ööhöhöö". Säveltäkääpä tältä pohjalta taidoilleni sopiva Kerho-polkka!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös