Kanada ryssi pelaajavalinnoissa...

  • 3 299
  • 27

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä takia kanukeilla on joukkueessa kuusi sentteriä?? Sakic, Lemieux, Nieuwendyk, Yzerman, Peca, Lindros...jos vielä Thonrton lobbataan jengiin niin siinä on seittemäs! eipä tainnut paljon koutsien päässä järki juosta! Ed Belfour joukkueessa kolmosveskarina?? Ei mikään paras yhtälö joukkuehengen kannalta...ja Fleurystä en ees alota...

Haukkukaa vaan siellä lätäkön takana raipea, araa ja koko Suomen jengiä, kyllä se niin vaan on että tässä on pedattu kaikkien aikojen kostolle unelmamahdollisuus! Veikkaan että se koutsi joka saa paskaa ja sylkeä päälleen viikon päästä on Pat Quinn...Gretzky armahdetaan säälistä.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Hyvältä näyttää, joo!

Vaikka Suomi alkuasetelmissa (paperilla, materiaaliltaan) ei kovin korkealle millään ylläkään, on yllärimahdollisuus aina olemassa.

USAa, Kanukkeja ja Venäjää saattaa hyvinkin alkaa vaivaamaan ns. stara-tauti. Näitä joukkueita ei ole koottu joukkueiksi, vaan tähtikavalkadeiksi. Toisin on laita Ruotsin, Tsekin ja Suomen kohdalla. Suomihan on tietty koottu jonkun hämärän sauna-salaliittoveljeskunnan riittien pohjalta, riittien jotka on suunnattu loukkaamaan mahdollisimman monen kiekosta syvemmin perillä olevan suomalaisen herkimpiä tuntoja, ja Jannen.

Ruotsi ja Tsekki lienee sitten koottu ihan joukkueen roolitusta ja joukkuekemiaakin silmälläpitäen.

Kyllä tässä mitaleille mahdiksia on, olivat ennakkoasetelmat mitä olivat.

Ihan siistiä jos p-amerikkalaiset saavat jälleen turpaansa. Huono puoli asiassa on tietty se, että NHL-pamput eivät takuulla lähde seuraaviin olympialaisiin mukaan, mikäli USA ja Kanada eivät ole mitaleilla. Venäjän huono menestyminen millä tahansa rintamalla on puolestaan suomalaiselle aina suuren surun paikka, kuten tunnettua.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Fc Lahti, Manchester United, La Lakers
Lapanen puhuu vähän mutta asia,sillä isot maat kuten Kanada sekä Usa eivät välillä ole todellakaan säväyttäneet kansainvälisesti. Taisi olla vain muutama vuosi taaksepäin kun Usa:lla oli mahdollisuus jopa tippua A-ryhmästä 8) 2 seuraavaa viikkoa näyttävät mitä tapahtuu kun "maailman parhaat" kohtaavat.
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ryssikö?

Redbeast:
Minkä takia kanukeilla on joukkueessa kuusi sentteriä?? Sakic, Lemieux, Nieuwendyk, Yzerman, Peca, Lindros...jos vielä Thonrton lobbataan jengiin niin siinä on seittemäs! eipä tainnut paljon koutsien päässä järki juosta!

Ensinnäkin pelaajavalinnoista päätti käsittääkseni pääasiassa Gretzky, joten valmentajien järjenjuoksusta en tiedä.

Kritiikin kohdistaisin lähinnä siihen, että Thorntonia ei valittu, on kaveri sen verran hyviä otteita esittänyt. Mitä tulee senttereiden määrään, niin tuon tason miehet pystyvät kyllä pelaamaan laidassakin. Itse vaihtaisin vaikka kaikki Suomen laitahyökkääjät tai pakit tai sentterit näihin kavereihin.

Redbeast:
Haukkukaa vaan siellä lätäkön takana raipea, araa ja koko Suomen jengiä, kyllä se niin vaan on että tässä on pedattu kaikkien aikojen kostolle unelmamahdollisuus!

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä nyt pitäisi kostaa. Kyllä on mediapeli onnistunut hyvin, jos yhden journalistin kärjistetty artikkeli (, joka sisältää valitettavasti myös totuuden siemenen) on aiheuttanut näin kovan katkeruuden. Vai pitäisikö todeta, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Lapanen:

USAa, Kanukkeja ja Venäjää saattaa hyvinkin alkaa vaivaamaan ns. stara-tauti. Näitä joukkueita ei ole koottu joukkueiksi, vaan tähtikavalkadeiksi. Toisin on laita Ruotsin, Tsekin ja Suomen kohdalla. Suomihan on tietty koottu jonkun hämärän sauna-salaliittoveljeskunnan riittien pohjalta, riittien jotka on suunnattu loukkaamaan mahdollisimman monen kiekosta syvemmin perillä olevan suomalaisen herkimpiä tuntoja, ja Jannen.

Edelleen toistan, että vaihdan mielelläni Aran Joukkueen pelaajat (huomaa paljon puhuttu iso J) mihin tahansa näistä "tähtikavalkadeista", eikö loppupelissä kuitenkin joukkue koostu yksilöistä. Ei siinä paljon auta, että kopissa on kivaa ja Lindin Juha soittaa hyviä biisejä kisoja varten hankitusta ghettoblasteristaan, jos kentällä tulee turpaan.

Olen sitä mieltä, että Suomen joukkue on koottu osiltaan väärin. Noista riiteistä en tiedä, vaikka sain kyllä päähäni mukavasti hymyilyttäneen kuvan Aravirrasta mustassa kaavussa kumartuneena Ouija-laudan ylle. :D

Olen erittäin positiivisesti yllättynyt, mikäli Suomi selvittää tiensä neljän parhaan joukkoon. Toivon myös lisäksi menestystä nimenomaan Kanadalle ja USA:lle. Tämä johtuu pääosin mieltymyksestäni pohjoisamerikkalaiseen pelitapaan, mutta myös siitä, että jatkossa NHL- pelaajien saaminen olympialaisiin on aika pitkälle kiinni tässä turnauksessa menestymisestä.

Suomen joukkueen kritisoiminen ja erityisesti Suomessa jostain syystä vallalla olevan Kanada-vihan puuttuminen aiheuttavat aina tässäkin foorumissa replyjä tyyliin: "Miten Suomen mies voi sanoa noin ja tehdä niin..."

Ottakaa nyt ne sinivalkoiset hurmos-Mertaranta-lasit pois silmiltä ja seuratkaa jääkiekkoa, älkää vain Suomea.

--
tt
 

JESSE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tt kertoili se koira älähtää johon... niinpä katkeruuttasi Ojasen kohtalosta et ole vieläkään voinut unohtaa! Tämä on joukkue ja luulis koko Suomen olevan sen takana! Jos kisat menee persiilleen sen jälkeen tuomitaan!
Lusikka käteen ja SUOMEA kannattamaan!
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ojasesta

Itse asiassa olen sitä mieltä, että Ojanen ei joukkueeseen kuuluisi. Alunperin olisin kyllä Ojasen ottanut Jokisen tilalle, mutta jokisen hyvät esitykset nyt keväämmällä ovat kyllä vakuuttaneet minut.

Lähinnä itseäni harmittaa Laaksosen ja Lydmanin poisjättäminen ja Aravirran yleiset toimintatavat.

Katso aikaisemmat ketjut:
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&postid=118521#post118521

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&postid=117909#post117909

--
tt
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niinhän sitä luulisi koko Suomen olevan joukkueen takana, vaan kun ei ole. Suomen menestys ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään, eikä homma ainakaan minun kohdallani riipu Jannen kohtalosta. Minkäs teet...
 

JESSE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No helppo ratkaisu isänmaallisuutta hakemaan muualta! Tukholmasta saa kansalaisuuden suht helposti(Jos nyt venäjää/Usaa liputat niin eikun onnea valitsemallasi tiellä)
No vitsi... itse ei voi ymmärtää jos ei Suomen menestys kiinnosta?? No kun ajattelee tilanteen johonkin toiseen lajiin omalta kohdalta noo.. vaikka curlinki ei hirveesti harmita vaikka tappioita tulee.(silti arvostan kaikkien lajien kilpailijoita helpollla tuonne ei pääse!)
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kiitos, tulen vallan hyvin toimeen ilman isänmaallisuuttakin. Kansalaisuudeksi minulle on defaultina lätkäisty tämä suomalainen, se riittää minulle. Se että joku urheilija/joukkue on kotoisin suomesta ei ole minun silmissäni mikään meriitti. Kannukset on hankittava ihan toisella tavalla.
 

JESSE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan vaan mielenkiinnosta jos ei Suomi saa kannatusta vaikka kotoisin täältä niin miksi olet aikoinasi alkanut Tapparaa kannattamaan?? Varmaankin olet jonkun nähnyt pelaavan paremmin ja tiedät että on parempia joukkueita maailmassa!
Kuitenkin olet valinnut Tapparan! Luulisin kuitenkin kuten suurimmalla osalla tähän on vaikkutanut jollain tavalla mistä on kotoisin tai tuntee omakseen!???
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lapasella oli todella hyviä huomioita...
Niin on mielenkiintoista nähdä uusiutuuko Naganon jutut. Jos näin on, niin silloin Tsekki olisi vahvoilla ja on jo nytkin. Itse pidän Tsekkiä kaikkein vaarallisimpana joukkueena. Jagr on ollut tasoonsa nähden ehkä hiukan vaisu NHL:ssa, mutta jos pelkoni osoittautuu todeksi, niin peto pääsee irti Olympialaisissa.
Kanadan soisin saavan nenilleen näissä kisoissa... Kova joukkue se on ja vaarallinenkin, mutta siellä todellakin on sellaisia persoonia jotka huonon päivän tullessa saattavat sekoittaa koko muun joukkueen pasmat, toivottavasti näin käy. Lemieux tosin on sellainen johtaja että kellään muulla joukkueella ei vastaavaa ole tarjota. Edes Jagr ei mielestäni pääse Super Maarion tasolle...

Uskoon kyllä Suomeen, mutta en mihinkään suuriin ihmeisiin. Neljän vuoden takainen pronssi olisi aika lailla maksimi saavutus? Tai ehkä hopeakin... no toisaalta taas, jos loppuotteluun pääsee, niin silloin on kai mikä tahansa jo mahdollista?

On niiden suurten joukkueiden nähty kaatuvan ennenkin, ei mitenkään tavatonta... Tsemiä suomi!
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
JESSE

Oikeassa olet, siitä se on kiinni minkä tuntee omakseen ja osittain myös mistä on lähtöisin. Minä olen identiteetiltäni paljon enemmän tamperelainen kuin suomalainen, ja sieltä se Tapparan kannatuskin kumpuaa. Ja sitäpaitsi parempia joukkueita ei ole olemassa.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Re: Ryssikö?

Viestin lähetti tt
Redbeast:


Ottakaa nyt ne sinivalkoiset hurmos-Mertaranta-lasit pois silmiltä ja seuratkaa jääkiekkoa, älkää vain Suomea.

--
tt


Jääkiekkoa, kuten muitakin joukkueurheilulajeja (no kait nyt yksilölajejakin) seurataan jotta saadaan elämyksiä. Suurimmat elämykset tulevat "oman" joukkueen voittojen ja tappioiden myötä. Miksi seurata lajia, jos siihen ei halua eläytyä? Miten lajiin voi eläytyä, jos ei ole "omaa" joukkuetta? Mitä kiksejä saa siitä, että suhtautuu johonkin urheiluun ainoastaan kylmän analyyttisesti? Urheilunseuranta on ajanviete muoto josta haetaan viihtyvyysarvoja. Töihinsä tulee suhtautua viileän analyyttisesti, ja jos ammatti sattuu olemaan urheilutoimittaja, niin ok. Me muut jotka seuraamme lajia mielenkiinnosta, niin...

Jos "oma" joukkue ei ole tässä tapauksessa Suomi, niin selkärankaa ja kertomaan minkä joukkueen puolesta ne kämmenet hikoaa? Ja jos ei hikoa minkään puolesta, niin miksi ihmeessä seurata koko turnausta? Kaikkien otteluiden tulokset peilautuvat "oman" joukkueen kautta ja jos "omaa" ei ole, niin syy seurata lajia harrastuksenaan on aikas vaisua. Niin vaisua, että tuskin tällä palstalla tulisi kirjoiteltua
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Viestin lähetti Lust4life
Ei kiitos, tulen vallan hyvin toimeen ilman isänmaallisuuttakin. Kansalaisuudeksi minulle on defaultina lätkäisty tämä suomalainen, se riittää minulle. Se että joku urheilija/joukkue on kotoisin suomesta ei ole minun silmissäni mikään meriitti. Kannukset on hankittava ihan toisella tavalla.

Jos joku joukke pelaa Tampereella ja sen nimeks nyt on lätkästy Tappara ei ole minun silmissäni mikään meriitti. Kannukset on hankittava ihan toisella tavalla....;-)

No yleensä urheilua seuraava henkilö assosioituu joukkuelajeissa seuran kautta. Nyt siis kysymys on siitä, että assosioidut enemmän Tapparalaisuuden, kuin suomalaisuuden kautta. Harvinaista Suomessa syntyneelle Suomen kansalaiselle, mutta ei tietenkään mitenkään kiellettyä.

(Tamperelaiselle tosin on eriitäin negatiivista assosioitua Tapparan kautta, kun parempiakin vaihtoehtoja on olemassa :D )
 

plii75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Detroit, JYP
Seuraavat olympialaiset?

Miksi puhua Torinon kisoista ja toivoa pohjois-amerikkalaisille menestystä sillä perusteella, että heidän NHL-ammattilaiset olisi saatava seuraaviinkin kisoihin mukaan... Ehkä olisi parasta vain nauttia näistä kisoista. No, moisen perustelun ymmärtää sellaisilta jotka kannattavat p-amerikkalaisia. Itse en kannata, ja toivonkin että mitalit korjaavat esim. Suomi, Venäjä ja Ruotsi. Tshekeistä ei ole niin väliksi.

Uskon että 1-2 neljästä suurimmasta ennakkosuosikista (USA, Kanada, Tshekki, Venäjä) putoaa Suomea ja Ruotsia vastaan jo puolivälierissä. Ruotsin mahdollisuudet USA:n tai Venäjän (ja valitettavasti myös Suomen) pudottamiseen puolivälierissä lienevät aika pelottavan hyvät.
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Selkärankaa...

Kerrotaan nyt sitten: Mieluusti näkisin Veli Venäläisen menestyvän, sen ilmansuunnan kiekko on aina miellyttänyt. Ensimmäinen pettymys on jo koettu kun Slovakit tuhersivat itsensä laulukuoroon.

Vielä tästä mainitsemastasi assosioitumisesta, onneksi tämä minun tapani ei ole kiellettyä, näinä aikoina usein paheksuttua kylläkin. Mutta ei tuo ihmeemmin liikuta. Onneksi minulla sentään on aina ollut niin paljon itsekunnioitusta että edes lapsuuden vaikeina hetkinä ole Ilvekseen sortunut. Joku raja kerettiläisyydelläkin...
 
Viimeksi muokattu:

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sehän olisi aivan loistavaa jos jenkit ja kanukit saisivat nyt kunnolla kuonoonsa ja suutuksissaan NHL ei "osallistuisi" 2006 olympialaisiin, sillon tiedettäisiin että Eurooppa on voittanut ja katkerat amerikaanot hävinneet!

Mutta vielä tosta kanadan 6 sentteristä, uskon kyllä tt, että ton tason miehet osaa pelata laidassakin,mutta kyseessä on 6 koko uransa keskellä pelanneita puhtaita senttereitä, varmasti pari täkyä tulee laidassakin, mutta laittaisitko silti raipen esim Hagmanin Niken sijasta laitaan? Kyllä kanukeilla on joukkueen roolitukset niin pahasti pielessä että innolla odotan niitten floppausta...
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Ryssikö?

Viestin lähetti Tarinankertoja
Miksi seurata lajia, jos siihen ei halua eläytyä? Miten lajiin voi eläytyä, jos ei ole "omaa" joukkuetta? Mitä kiksejä saa siitä, että suhtautuu johonkin urheiluun ainoastaan kylmän analyyttisesti? Urheilunseuranta on ajanviete muoto josta haetaan viihtyvyysarvoja. Me muut jotka seuraamme lajia mielenkiinnosta, niin...

Jos "oma" joukkue ei ole tässä tapauksessa Suomi, niin selkärankaa ja kertomaan minkä joukkueen puolesta ne kämmenet hikoaa? Ja jos ei hikoa minkään puolesta, niin miksi ihmeessä seurata koko turnausta? Kaikkien otteluiden tulokset peilautuvat "oman" joukkueen kautta ja jos "omaa" ei ole, niin syy seurata lajia harrastuksenaan on aikas vaisua. Niin vaisua, että tuskin tällä palstalla tulisi kirjoiteltua

Niin, kädet hikoavat kyllä Suomen matseissa ja Kanadan matseissa. Suomi-Kanada onkin sitten jo hankalampi tapaus. Olenpa usein sortunut kannattamaan Kanadaa, monesti syynä on ollut Mertarannan yksisilmäisyys, joka on ruvennut vihastuttamaan.

Miksi seurata jääkiekkoa, jos ei ole "omaa" joukkuetta? Ehkäpä siksi, että peli on viihdyttävää, vauhdikasta ja siinä on sopivasti "ryminää". Seuraan suurella innolla esimerkiksi NHL-pelejä, joissa minulla ei ole mitään "omaa" joukkuetta. Joiollekin kylmän analyyttinen tapa sopii, toisille toki ei. Itse nautin siitä, että seuraan lajin hienouksia ja väitän, että jääkiekolla on minulle yhtä suuri viihdearvo kuin sinullekin. Jokainen tavallaan...

Sinivalkoisten lasien läpi saa minun puolestani katsella peliä, se mitä ajoin takaa tuolla kritiikillä on se, että tämä menee aika monella yli. En katso sen vähentävän mitenkään isänmaallisuuttani, jos suhtaudun skeptisesti Suomen joukkueen menestymismahdollisuuksiin tai kritisoin valmentajaa tai sanon, että Kanadalla on parempi joukkue. Liian moni täälläkin on tällä "Suomi on paras, muut on ihan paskoja"-linjalla ilman juuri minkäänlaisia perusteluja. En myöskään koe, että minun tulisi muuttaa pois Suomesta (Ruotsista kuulemma saa kansalaisuuden helposti), jos en ole täydellisen kansallisen leijona-hurmoksen vallassa.

Jos jääkiekkoa voisi seurata vain oman joukkueen kautta, niin miksi täälläkin kritisoidaan, kun YLE ei näytä kaikkia
jääkiekko-otteluita, eikö olisi parempi, että näytetään vaikka hiihtoa, jossa on suomalaisia mukana?

Urheilusta toki haetaan maksimaalisia elämyksiä suuntaan ja toiseen, mutta onko tämä pelkästään hyvä asia. Elämyksien metsästäjistä tulee helposti tällaisia "gloryhuntereita", jotka seuraavat vain menestystä.

Ja selkärankaa osoittaen uskon ja toivon, että kun Suomella tuskin on loppuun asti mahdollisuuksia, niin finaalissa saisivat pelata Kanada ja USA.

--
tt
 

JESSE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tt- Kanadalla parempi joukkue! hmm. varmaankin mutta paperilla mutta mutta niin oli viime kisoissakin! varmaankin paras paperilla.
Samoin kuin aikanaa toisessa suuressa sodassa Suomella ei olisi pitänyt olla mitään jakoa mutta.....Uskomaton suoritus! Toivottavasti joukkuueella on kisoissa tappamisen meininki ja isomman kimppuun.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomea kannatan, vaikka jääkiekkoa seuraan myös ihan puhtaasta kiinnostuksesta lajia kohtaan. Maaotteluissa Suomi on silti ainoa suosikkini kun se pelaa. Kanadan ja Usa:n ylimielisyys ja suhtautuminen muihin joukkueisiin, vie sympatia pisteeni niiltä ja saa jopa inhoamaan niitä.

Yhtälailla Kanadassa ja muualla hehkutetaan omasta joukkueesta ja kannatetaan sitä, kuunnelkaapa vaikka Kanadalaista selostusta yms.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Pari huomiota, Lapanen ei pääse irti Ojasesta millään. Hyvä, että voi kuitata jokaisen Araa kritisoivan tyyliin "noi on niitä Ojasen faneja". Ehkäpä syytä on esittää kritiikkiä, jos selvästi annetaan vaatimukset ja näytettyään pelaaja tippuu pois. Samoin tipahti Lydman, joka on pelannut kovilla minuuteilla ja Laaksonen. Heidän ohitse meni Väänänen, joka ei läheskään samaa tasoa ole Lydmanin kanssa pelannut. Ja todennäköisesti Lind. Mies joka oli valittaessakin 50% kunnossa. Eiköhän nuo ketjukoostumukset jo osoita Aran olevan aika hukassa, kun jokapaikassa hehkuttaa roolitusta ja silti OJ pelaa laidassa sekä joukkueen ykköslaituri sentterinä. Tosin enpä ihmettele kyseisen kirjoittajan antipatiaa Ojasta kohtaan, kun lukee Tapparaa koskevia tekstejä kyseiseltä kirjoittajalta. Se on vain valitettavaa, että asiallinen kritiikki tungetaan samaan yksisilmäisten mielipiteiden kanssa.

Mitä itse otsikkoon tulee, niin suurinosa pelaajista osaa pelata laitaa. Mario on pelannut aina suht. vapaassa roolissa. Peca pelannut laitaa useinkin, Lindros pelannut myös laitaa. Jne. Yzerman nyt on puhdas sentteri, mutta lähes ainoa. Thorntonia tuskin mukaan otetaan, koska hän on puhdas sentteri ja valitettavasti roolit on täytetty jo.

Fleurysta olenkin sitten samaa mieltä.

Niin ja kuten joku jo sanoikin, niin kyllä Kanadan joukkue on sitä tasoa, että tuon tason pelaajat kelpaisivat kaikki Suomen joukkueeseen. Jos Suomessa ns. roolitetussa tilanteessa jarrusentterinä pelaa Raipe, ykkössentterinä laituri, kentälle mahtuu elitserienissä lähes kokoajan rikkonaisena pelannut Lind, niin ei kauheasti kannata juhlia.

Suomea kyllä kannatan, mutta ei kai se tarkoita täyttä yksisilmäisyyttä? Lydman&Laaksonen ovat selvästi parempia, kuin heidän "rooleihinsa" valitut pelaajat, kyllä näissä tapauksissa vain kaunat ajoivat edelle tai kaveruus pelaajiin. Ojanen tuskin olisi muuttanut kisoissa paljoa, mutta ei se tarkoita etteikö noilla näytöillä sinne kuuluisi, jos on liigassa ollut paras sentteri ja liigasta kaksi sentteriä kisoihin lähtee, miksi ei Janne? Maaotteluissa(niissä ainoissa kansainvälisissä missä Janne on saanut pelata Aran joukkueessa) mies on ollut Suomen paras pistemies. Ja jos joku jaksaa vielä heittää jotain, ettei ole suurten pelien mies. Niin huomautuksena, SM-mestaruuksia riittävästi, nuorten MM-kultaa, Olympiahopeaa, oli voittamassa legendaarista NL Calgaryssa ja suhteellisen johtavassa roolissa joka kerta ollut. Joten joo, ei tosiaan isojen otteluiden mies. Hyytyy kansainvälisellä tasolle, hehheh.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
On täysin käsittämätöntä, ettö jotkut Tappara- fanit VIELÄ jauhavat paskaa Ojasen valinnasta. Jos Ojanen olisi valittu joukkueeseen, niin kuinka nopeasti hän olisi ollut lasaretissa taannoisen aivotärähdyksensä jälkeen? Yksi kunnon niitti ja hasta la vista.
Kanada tai USA voivat voittaa turnauksen ainoastaan NHL-tuomareitten avustuksella. Jääkiekkovaltikka on siirtynyt jo aikoja sitten eurooppalaisille pelaajille. Se on nähty jo monta kertaa viime vuosina.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Milloin muka Lindros on pelannut laidassa? Hänelle ostettiin ykkössentterin paikka Flyerssissa peliuran ajaksi sillä älyttömällä hinnalla, mikä hänestä maksettiin. Minun tietääkseni hän on koko ajan sillä paikalla ja Ragsissa jatkanut ykkössentterinä laidoillaan York ja Fleury. Sinänsä Lindros sopisi paremmin laidalle, pelinrakentajan kyvyt ovat mitättömät, mutta hän taklaa kovaa, vääntää hyvin kulmissa ja lyö reboundit sisään maalin edessä. Hyvät aloitukset ovat ainoa asia, miksi Lindros ylipäänsä voi pelata sentterinä.

Tuskin senttereiden paljous mikään suuri ongelma on, yksi pelaa laidassa ja yksi on ylimääräinen hyökkääjä. Peca pelaa laidassa ja Niewenduyk on se ylimääräinen hyökkääjä. Lemieux´lle tuskin on väliä mikä paikka hänelle merkitään, Mario vain ratkaisee pelit jos haluaa eikä puolusta, joten sama kai tuo ketä siinä vierellä pelaa. Lemieux´n syötöistä kuka vain noista pelaajista tekee maaleja. Shanahan ja Nolan Marion laidoille kaikkein parhaiten sopisivat, molemmat tekevät hyvin tilaa Mariolle, puolustavat ja pistävät kiekon maalin kun paikka tulee.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Pete 62
On täysin käsittämätöntä, ettö jotkut Tappara- fanit VIELÄ jauhavat paskaa Ojasen valinnasta. Jos Ojanen olisi valittu joukkueeseen, niin kuinka nopeasti hän olisi ollut lasaretissa taannoisen aivotärähdyksensä jälkeen? Yksi kunnon niitti ja hasta la vista.

Ja sinun mielestäsi varmasti Aravirta on kaikessa erehtymätön. Koskaan et varmaan ole löytänyt Aran valinnoista mitään kritisoitavaa. No en sitä yhtään ihmettelekään kun niitä Jokereiden pelaajia on aina maajoukkue ollut täynnä Aravirran aikana. Varmaan odotit jo Törmäsenkin pääsevän loukkaantuneen Peltosen tilalle joukkueeseen. No jouduit sentään siinä asiassa pettymään. Huoh miksi edes vaivauduin vastaamaan tuohon niin fiksuun kommenttiisi.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Niin, eipä TM kannattaisi tuon tason kirjoituksiin vastata.

NHL'n pistepörssiä jos selailee, niin kyllähän sen Kanadan tason näkee. Ei tuo nyt aivan surkealta näytä.

Abu, niin ei Eric seurajoukkueessa, vaan maaotteluissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös