Kalsarikänniketju

  • 5 197 576
  • 66 617

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään sievästi, huomenna ei niin sievästi ja lauantaina voidaan kirjoittaa tänne:

Mites projekti etenee? Jokunen olut tullut itse maisteltua. Jotenkin turvonnut olo tullut, joten harkitsen siirtymistä punaviiniin. 69 eyesiä kuuntelen tässä terassilla, joten punkku saattaisi sopia tuohon mukavasti. Ehkä vaihdan HIM orkesterin raikaamaan jopa seuraavaksi.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mites projekti etenee? Jokunen olut tullut itse maisteltua. Jotenkin turvonnut olo tullut, joten harkitsen siirtymistä punaviiniin. 69 eyesiä kuuntelen tässä terassilla, joten punkku saattaisi sopia tuohon mukavasti. Ehkä vaihdan HIM orkesterin raikaamaan jopa seuraavaksi.
Projekti etenee hyvin. Nousutila on päällä ja musiikki raikaa läppärin kajareista. Ehkä Rolling Stonesia seuraavaksi?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Muutama olunen tässä sitten juhannuksen tullut maisteltua. Ja hyvältähän tuo maistuu. Taidanpa ottaa muutaman lisää. Katsotaan mihin ilta vie.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ihmeen hiljaista vielä tässä ketjussa. Porukka lähtenyt viruslinkoilemaan baareihin, vai selvinpäin sitten iltaa viettelee?

Jokunen purkki tyhjentynyt sitten edellisen viestin. Vielä ei ole punkkuun vaihdettu. Huoraa kuuntelen tässä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Purkkeja on tyhjentynyt illan mittaan, musiikin volyymi pysyny vielä järkevällä tasolla. Fiilis nousee pikkuhiljaa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Ihmeen hiljaista vielä tässä ketjussa. Porukka lähtenyt viruslinkoilemaan baareihin, vai selvinpäin sitten iltaa viettelee?

Jokunen purkki tyhjentynyt sitten edellisen viestin. Vielä ei ole punkkuun vaihdettu. Huoraa kuuntelen tässä.
Vielä ei oo tullut baariin lähdettyä. Ehkä kohta. Viinipullon juuri avasin. Baariin tekisi kyllä mieli lähteä, mutta en tiiä onko se vielä järkevää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Piti lähteä katsomaan Hautuumaan duokeikkaa Looseen, mutta ei jaksa, kun siellä istutetaan ihmiset pöytiin. Vahva epäilykseni on se, etteivät nämä koronarajoituskeikat toimi ainakaan sisätiloissa. Näkemättä paskaa. Ja olen Hautuumaan kyllä niin monta kertaa nähnyt, että jaksan odottaa rajoitusten purkamista. Tyydyn siis tissuttelemaan siideriä länsihelsinkiläisessä residenssissäni.

Huoraa kuuntelen tässä.

Nyt on kova! Oikeasti! Anni Lötjönen on jollain perverssillä tavalla kiehtova naishahmo.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
[QUOTE="nummenkallio, post: 8869476, member:
Nyt on kova! Oikeasti! Anni Lötjönen on jollain perverssillä tavalla kiehtova naishahmo.
[/QUOTE]
Itse en ennen viime kevään reissua Gdanskiin kavereiden kanssa tiennyt koko orkesterin olemassa olosta. Siellä jannut sitten luukutti Huoraa ja huolella. Siitä asti on kuunneltu aikas tiivisti itsekin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Gimme Shelter soi. Ai, vittu mikä biisi.

Se on muuten varsin hyvä kappale. Yksi parhaita todisteita siitä, että rock n´roll on vaarallista. Ei mitään rähinää tai täysillä tuuttaamista, vaan tumma, upea, jylhä soundi. Tulee sama fiilis kuin siitä, kun tummat pilvet kerääntyvät taivaalle. Todella uhkaavan kuuloista musiikkia.

Upea biisi. Ja tähän pakko sanoa, että Rollarit nähty toki. Mutta tämä on ko. bändin paras biisi.


 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Se on muuten varsin hyvä kappale. Yksi parhaita todisteita siitä, että rock n´roll on vaarallista. Ei mitään rähinää tai täysillä tuuttaamista, vaan tumma, upea, jylhä soundi. Tulee sama fiilis kuin siitä, kun tummat pilvet kerääntyvät taivaalle. Todella uhkaavan kuuloista musiikkia.

Upea biisi. Ja tähän pakko sanoa, että Rollarit nähty toki. Mutta tämä on ko. bändin paras biisi.



Kyllä vaan!

Jos tähän saa heittää covereita mukaan, niin: Rollareiden Chuck Berry cover: Sweet Little Sixteen - kyllä soi äänekkäästi täällä päin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun nyt Rolling Stonesia alettiin kuuntelemaan, niin otetaan vielä yksi klassikko, jonka olisi pitänyt päästä joka kokoelmalle:

Rolling Stones: Sway





Tämähän on sitä samaa, mitä on Jenkeissä kutsuttu myöhemmin southern rockiksi. Hauskaa on se, että ihan samaa kamaa on tehty briteissä jo sitä ennen. Tekihän Faceskin (Rod Stewartin bändi) sitä. Tällaista vähän laiskaa, rouheaa, juurevaa, melodista rockia. Huomionarvoista tuossa on kuitenkin etenkin se, miten helvetin hyvin Mick Taylor soittaa. Kaveri paini ihan eri sarjassa soittajana kuin kukaan muista Stonesin jäsenistä Brian Jonesin jälkeen.

Mick Taylor on muuten ihminen, joka minulla on ollut kunnia tavata. Mukana oli toki tiukka nuori managerivaimo, joka vahti, ettei vain Rollareista kysytä mitään, vaan kysellään mieluummin siitä, että on soitettu kolmetuntisia blueskeikkoja jossain mörönperseessä. Nää on niin näitä.

Mickiltä itseltään pystyin epävirallisesti tiristämään sen, että "on hienoa, että jaksavat edelleen".
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Charlie Watts, josko saisin istua illan baarissa kanssasi.

Minä olen istunut baarissa Mick Taylorin kanssa ja vielä Kouvolassa. Veikkaan, että tämä on aika kova. Tosin se managerivaimo oli aika perseestä. Mick itse olisi varmaan päässyt paremmin vauhtiin ilman sitä kotkaa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minä olen istunut baarissa Mick Taylorin kanssa ja vielä Kouvolassa. Veikkaan, että tämä on aika kova. Tosin se managerivaimo oli aika perseestä. Mick itse olisi varmaan päässyt paremmin vauhtiin ilman sitä kotkaa.
Nojoo. Tuo on jo hyvin. (pl.vaimo joka ilmeisesti häiritsi iltaa, ellei jopa pilannu sitä).
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nojoo. Tuo on jo hyvin. (pl.vaimo joka ilmeisesti häiritsi iltaa, ellei jopa pilannu sitä).

Tämä hollantilainen ämmä pilasi kaiken. Kun Mick sai kaljaa, niin alkoi juttua lähteä. Kai siinä oli takana se pelko, että esittäisin Mickin huonossa valossa, mutta sitä en olisi ikinä kuuna tehnyt. Jos äijä olisi saanut puhua, niin voi mitä olisi voinut kuullakaan. Olen tosi paljon kuullut tuollaista juttua luottamuksella, enkä ole sitä ikinä pettänyt. Eli kirjan paikka. Nummis voisi oikeasti tehdä kirjan noista rokkipiireissä pyörimisistään. Siellä on vaikka jotain Slashiakin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tämä hollantilainen ämmä pilasi kaiken. Kun Mick sai kaljaa, niin alkoi juttua lähteä. Kai siinä oli takana se pelko, että esittäisin Mickin huonossa valossa, mutta sitä en olisi ikinä kuuna tehnyt. Jos äijä olisi saanut puhua, niin voi mitä olisi voinut kuullakaan. Olen tosi paljon kuullut tuollaista juttua luottamuksella, enkä ole sitä ikinä pettänyt. Eli kirjan paikka. Nummis voisi oikeasti tehdä kirjan noista rokkipiireissä pyörimisistään. Siellä on vaikka jotain Slashiakin.
Baari, paikka johon pitäis erotella sisäpiiriläiset ja ulkopuoliset kunnolla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Baari, paikka johon pitäis erotella sisäpiiriläiset ja ulkopuoliset kunnolla.

Duuneihin perustuen, pitäisi erotella taiteilijat ja bisneshenkilöt kunnolla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kohta joutuu siirtymään Latvian reissun tuliaisiin, kun tämä ennen reissua ostettu gini on kohta juotu.

Onhan tuo reissaaminen sinänsä kivaa, mutta kun melkein 24h tuli maattua sängyssä (oikeasti nukuin yönkin sohvalla) tuon jälkeen niin nyt ihan kiva ottaa vaan rauhallisesti omissa oloissaan.

Onks siellä viinaa? Tulen sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös