Kalsarikänniketju

  • 5 200 189
  • 66 623

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Nyt on kunnon kalsarikelit. Parvekkeella voi nauttia kalsareilla tai ilman ja nauttia valoisan yön suomista maisemista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Vanha raspikurkku teki diskon aikakaudellakin yhden kovimmista killeribiiseistä. Tämä mies on voittaja, hän selviytyy aina ja menestyy. Välillä on tehty kaupallista huttua, mutta aina Rod on pärjännyt. Voittajan merkki. Ihan vitun kova äijä, ja Celtic-fani, mistä tietenkin plussaa!

Ihailen. Kunnioitan. Upea äijä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV




Vanha raspikurkku teki diskon aikakaudellakin yhden kovimmista killeribiiseistä. Tämä mies on voittaja, hän selviytyy aina ja menestyy. Välillä on tehty kaupallista huttua, mutta aina Rod on pärjännyt. Voittajan merkki. Ihan vitun kova äijä, ja Celtic-fani, mistä tietenkin plussaa!

Ihailen. Kunnioitan. Upea äijä.


Kyllä. Ekoja muistoja lapsuudesta on ",It's a Sailing"-tunnari televisiosta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylläri pylläri! Mä olen taas täällä.

Ei varsinaisesti pitänyt kiskoa mitään jurreja, mutta taitaa käydä toisin. Kävin tuossa lähikaupassa ja kauppias siinä sitten esitteli kuinka oli hommannut Strohin 80% rommia. Pakkohan siitä oli yksi mukaan napata.

Varovaisesti kuitenkin mennään tämän kanssa. Onneksi huomenna on vapaapäivä niin ei haittaa vaikka vähän lipsahtaisikin örinäjurrin puolelle.
 
K

Kiekkokatsoja

Ylläri pylläri! Mä olen taas täällä.

Ei varsinaisesti pitänyt kiskoa mitään jurreja, mutta taitaa käydä toisin. Kävin tuossa lähikaupassa ja kauppias siinä sitten esitteli kuinka oli hommannut Strohin 80% rommia. Pakkohan siitä oli yksi mukaan napata.

Varovaisesti kuitenkin mennään tämän kanssa. Onneksi huomenna on vapaapäivä niin ei haittaa vaikka vähän lipsahtaisikin örinäjurrin puolelle.
Siellä taitaa tuo hintataso olla edullinen, jos suomalaisena asiaa katsoo?
Sekä eläminen yleensä, ja alkoholi..?
Voisitko heittää muutamia hintaesimerkkejä, niin tulisi mielikuvaa, mitä siellä eläminen ja viihteellä olo maksaa?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä taitaa tuo hintataso olla edullinen, jos suomalaisena asiaa katsoo?
Sekä eläminen yleensä, ja alkoholi..?
Voisitko heittää muutamia hintaesimerkkejä, niin tulisi mielikuvaa, mitä siellä eläminen ja viihteellä olo maksaa?

Suhteellisen halpaa joo. Heittelen nyt jotain hinnastoa mitä satun muistamaan:

- 2.5L pullo olutta kaupassa kustantaa 2 euroa.
- 0.5L tuoppi ravintolassa 1-1.5 euroa
- Helevetin iso pizza about 4 euroa
- Illallinen juomineen ja ruokineen kahdelle vajaa parikymmentä euroa, kovalla ryyppäämisellä hiukan yli
- Parkkisakko 15 euroa

Nämä tietty suhteutettuna paikalliseen tulotasoon, mutta eipä tämä nyt niin kallis paikka ole asua.
 
K

Kiekkokatsoja

Suhteellisen halpaa joo. Heittelen nyt jotain hinnastoa mitä satun muistamaan:

- 2.5L pullo olutta kaupassa kustantaa 2 euroa.
- 0.5L tuoppi ravintolassa 1-1.5 euroa
- Helevetin iso pizza about 4 euroa
- Illallinen juomineen ja ruokineen kahdelle vajaa parikymmentä euroa, kovalla ryyppäämisellä hiukan yli
- Parkkisakko 15 euroa

Nämä tietty suhteutettuna paikalliseen tulotasoon, mutta eipä tämä nyt niin kallis paikka ole asua.
Edullista on, ja turistikohdelisää ei ole.
Mitenkäs muuten eläminen? Kodissa kaikki tarvittava? Asuminen lähiöissä lienee halpaa, mutta entäpäs jos haluaa asua rivitalossa, taikka perus omakotitalossa?
Kalsariketju.. lienee ok höpistä mitä vaan, jos on kalsareissa, tai edes kalsarifiiliksessä..
Ja saanko kysyä, miten päädyit sinne?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edullista on, ja turistikohdelisää ei ole.
Mitenkäs muuten eläminen? Kodissa kaikki tarvittava? Asuminen lähiöissä lienee halpaa, mutta entäpäs jos haluaa asua rivitalossa, taikka perus omakotitalossa?
Kalsariketju.. lienee ok höpistä mitä vaan, jos on kalsareissa, tai edes kalsarifiiliksessä..
Ja saanko kysyä, miten päädyit sinne?

En oikein elämisestä tiedä muuten kuin mitä omalle kohdalle on osunut. En ole vuokralla asunut täällä, ja nykyinen kämppä on oma. Onhan tässä nyt kuluja, mutta ei tämä mitään kallista ole. Tuossa keskustassa on aika hintavia asuntoja, mutta ei tarvitse paljoa kaupungin ulkopuolelle mennä niin saa kunnollisen kokoisen omakotitalon noin 30 kiloeurolla.

Kallein maksuerä tulee aina talven aikana lämmittämisestä. Tämä kämppä on kaupungin lämpöverkossa, ja nuo kusettavat ja riistävät jengiä ihan huolella. Tarkoituksena on kyllä tuosta irroittautua ja hoitaa lämmitys muuta kautta. Ja ei tällä nyt kylmä ole kuin pari hassua kuukautta talvella.

Muoks; rommikola rupeaa kolahtelemaan...
 
K

Kiekkokatsoja

En oikein elämisestä tiedä muuten kuin mitä omalle kohdalle on osunut. En ole vuokralla asunut täällä, ja nykyinen kämppä on oma. Onhan tässä nyt kuluja, mutta ei tämä mitään kallista ole. Tuossa keskustassa on aika hintavia asuntoja, mutta ei tarvitse paljoa kaupungin ulkopuolelle mennä niin saa kunnollisen kokoisen omakotitalon noin 30 kiloeurolla.

Kallein maksuerä tulee aina talven aikana lämmittämisestä. Tämä kämppä on kaupungin lämpöverkossa, ja nuo kusettavat ja riistävät jengiä ihan huolella. Tarkoituksena on kyllä tuosta irroittautua ja hoitaa lämmitys muuta kautta. Ja ei tällä nyt kylmä ole kuin pari hassua kuukautta talvella.

Muoks; rommikola rupeaa kolahtelemaan...
Ilmalämpöpumppu, vois olla kova juttu..?
Mitä kaipaat Suomesta, mikä siellä paremmin?

Elä ota tiukkaa juomaa liikaa, väliin viilentävä juoma, vaikka olut, ja hetken hengähdys.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmalämpöpumppu, vois olla kova juttu..?
Mitä kaipaat Suomesta, mikä siellä paremmin?

Elä ota tiukkaa juomaa liikaa, väliin viilentävä juoma, vaikka olut, ja hetken hengähdys.

Joo ilmalämpöpumppu on yksi vaihtoehto.

Suomesta kaipaan ehdottomasti saunaa. Täällä niitä on, mutta ne ovat näitä vitun turkkilaisia "kosteita huoneita". Onhan nyt Suomessa toki sukua ja ystäviä, ja aina yritän nähdä mahdollisimman monia kun sielläpäin olen.

Ei tässä pelkällä rommilla mennä koko iltaa tai nuppi turpoaa ihan liikaa. Pari olutta on viilenemässä.
 
K

Kiekkokatsoja

Joo ilmalämpöpumppu on yksi vaihtoehto.

Suomesta kaipaan ehdottomasti saunaa. Täällä niitä on, mutta ne ovat näitä vitun turkkilaisia "kosteita huoneita". Onhan nyt Suomessa toki sukua ja ystäviä, ja aina yritän nähdä mahdollisimman monia kun sielläpäin olen.

Ei tässä pelkällä rommilla mennä koko iltaa tai nuppi turpoaa ihan liikaa. Pari olutta on viilenemässä.
Tossa kysyin, että miten päädyit sinne?
Jos liiaan yksityiskohtainen kysymys, niin miten oot viihtynyt siellä?
 
K

Kiekkokatsoja

Saako vastata palstaveljen puolesta? Ihan sama, vastaan silti. Naisen takia. Hyvin. :)
Ookei, ne voi viedä mukanaan. Ei kaikkea meitä, mutta osaa, ja heille onnea matkkan!

Monesti oon miettinyt, että ei hitto, ei enää koskaan yhteiskotiin keneenkään kanssa. Tuo kello, ei ole asetettu faktoihin, mutta periaatten mukaan on.
 
K

Kiekkokatsoja

Liity kuule @Kiekkokatsoja meidän faceryhmään, jonka nimi on Jatkoaika goes communist! Jossa siis suunnitellaan reissua herran HPL76 luokse Romaniaan (näillä näkymin varmaan aika lähellä vuoden päästä olisi toteutus).
Kiitos. Arvostan tällaista kutsua paljon. Mutta pysyttäydyn anonyymina ainakin toistaiseksi, Oon tyytyväinen tähän rooliin, mutta kuka tietää, mihin lähivuodet viekään.
 
K

Kiekkokatsoja

Moni muu itseni mukaan lukien oli anonyymi ja hiljainen palstanlukija ja harvoinkirjoittaja vielä joku aika sitten. Sitten tapahtui jotain. Punamusta päätti lähteä lukionsa retkelle Helsinkiin joulukuun alussa. Sattui tapaamisvapaa työpäivä, joten menin hänet hakemaan messukeskuksesta Triplaan puolen päivän aikaan. En tuntenut banaaninviljelijää lainkaan ennen tapaamista edeltänyttä iltaa, jolloin punamusta saattoi meidät yhteen mesen kautta. Pistettiin kuva jatkikseen. Sen jälkeen kuvia onkin tullut jopa nimimerkeiltä joilta en ikinä osaisi kuvaa odottaa tänne.

@vetti pisti joskus hyvin vitutusketjuun että kaikki muut vituttaa "Paitsi tähän lisätään ihan tolkuton määrä nimimerkkejä.
heti vaan 3 Parasta. @banaaninviljelijä @Czescku @Punamusta
No katsotaan, mihin aika vie.
Tää tilanne on mulle nyt ok.
Mutta kiitoksia kommenteista.
 
K

Kiekkokatsoja

@Kiekkokatsoja, sinä olet minulle täysin tuntematon ihminen, jonka juttuja olen toki paljon lukenut ja joskus jopa kommentoinutkin. Kerropa että harmittaisiko sinua, jos minä otan pitkät bannit (kesäringin jälkeen vasta) tai ehkä jopa porttikiellon (en usko että uskaltavat antaa tietäen taustat).
Tä-
Nyt kyllä koko juttu meni yli hilseen, Jospa tarkennat, mitä tarkoitat..?
Lisäys. On mulla yv linja vapaa, josko joku haluu jotain laittaa sinne..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
K

Kiekkokatsoja

Ei hitto kun säikähdin. Kuului ääni, ikäänkuin joku olisi saunassa heittänyt vettä kiukaalle. Mutta sitten tajusin, että ne oli sisuskaluni, jotka kihisivät kiukaan tavalla, saadessaan ensimmäisen juoman sisäänsä.
Ketju ja korkki on auki.
 
K

Kiekkokatsoja

No en minäkään oo pannut. Tai no keskiviikkona viimeksi. Tänään päätin vetää kalsarit.
Loma.. No ei ihan vielä.
 
K

Kiekkokatsoja

Tänään muuten käy päähänkin tämä punkku. Eilinen sängyn kasaamisen 5,5h kestänyt vitutus varmaan esti humaltumisen, mutta tänään ei ole tarvinnut kuin purkaa lasten vanha sänky eikä siihen mennyt kuin tunnin verran ja sai sentään kääntää ruuvaria toiseen suuntaan kuin eilen (oikea käsi silti ihan paskana ja joutuu varmaan runkata tulevan viikon vasurilla).
Mulla on teoria, miksi suomipoika ei suoriudu, kokoamisjutussa
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Meinasi tyhjään vatsaan kaljan juominen pistää nukkumatin tuloilleen jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Pikku ravinnon tankkaus, ja taas jaksaa törpötellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös