Kalsarikänniketju

  • 5 197 487
  • 66 617

Glove

Jäsen
Aikaisin aloitin ja aikaisin lopetan. Kaverin syy kun osti mulle lonkeroa. Huomenna pitää kuitenkin olla puoliltapäivin ajokunnossa niin ei tässä mahdottomia voi ottaa saati että lähtis baariin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkein sama, mutta kaveri jätti tänne puoli pulloa kirkasta ja aamulla pitää olla töissä reilusti ennen puoltapäivää. Jos tässä vielä pari kolme tuntia tissuttelisi niin aamulla on kuitenkin ihan ok kondiksessa.

Aivan sama suunnitelma. Kattelen Expansea ja kippailen viskiä. Onneks tuli tehtyä viikon hommat kahessa päivässä niin voi vähän kekkuloida.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Melkein sama, mutta kaveri jätti tänne puoli pulloa kirkasta ja aamulla pitää olla töissä reilusti ennen puoltapäivää. Jos tässä vielä pari kolme tuntia tissuttelisi niin aamulla on kuitenkin ihan ok kondiksessa.

Täällä on kyllä ihailtavan ammattitaitoista porukkaa. Illalla voidaan ryypiskellä, kun ajoissa aloitetaan, ja aamulla ollaan silti ihan hyvässä kondiksessa, jos pitää mennä töihin tai olla muuten vain skarppina. Itsekin olen nyt viime kuukausina harjoitellut tätä pro-menoa, ja hyvinhän se tuntuu sujuvan. Sitä paitsi kun junalla menee töihin, ei tarvitse miettiä sitäkään, ajaako aamulla promillerallia. Itselläni ainakin tuo autoilu on yksi suurimpia ryyppäämistä haittaavia tekijöitä. En ole autoilua ja viinanjuontia onnistunut vielä mitenkään toimivasti yhdistämään. Tosin kovimmat ammattilaiset osaavat varmasti senkin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täältä saa myös baareista sellasia 5 litran torneja joista voi sitten annostella itselleen. Tosin jossain vaiheessa siinä on aina joku meistä selällään sen hanan alla suu auki. Mutta joo, ihan kiva keksintö, ja joissain tuollaisissa torneissa on vielä se keskusta täytetty jääpaloilla niin pysyy oluet viileinä.

Kyllä mä silti sanon että tuopillinen tai muutama tuolla viereisellä panimolla on ehdottomasti parempi vaihtoehto. Perjantaisin yleensä pyöräyttävät tehdasta ja sitähän sitten saa maistella lähes suoraan tynnyreistä. Siihen päälle vielä lihavartaat ja muuta pientä niin ei tule edes nälkä juodessa.

Nyt tarttis vaan odotella kevääseen...
 

redpecka

Jäsen
Nonnii. Nyt on kotiudittu. Torilla on hieno puu jossa jotain ledejä. Ihan jees jos tykkää.

Itte en nyt tykkää muusta kuin kiskoa kalsaritkin huitsiin ja korkata nyt jouluviinat.

Musta alkaa tuntuu, että amisviikset ja murrosikä alkaa karisee pois. On tunne, että musta voi vielä tulla ihan tarpeeksi normaali uudestaan. Vanhoilla päivillä. Kuten vanha afrikkalainen sananlasku sanoo: "Mbutumbaba um bhutu!"

En kai luuserismistani, kyynisyydestäni tai pessimistisyydestäni ikinä enää parantua voi, mutta luulen, ettei mieleni tarvitse myöskään missään apatiassa seilata viimeisiä pariakolmeekymmentävuottaan. Uskon, että Eliteä kun kattoo joskus jälkeenpäin niin mun plusmiinustilasto on +1 koko uralta huolimatta missä jengissä pelannut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saako tänne liittyä kalsarikännittelijöiden seuraan? Tässä vuoden pimeinä aikoina huomannut että vapailla tulee tissuteltua enemmänkin säännöllisesti kuin poikkeuksena, lieneekö huolestuttavaa vai ei. Toisaalta kun näin vuoden vittumaisina aikoina naukkaamalla seitinohuet tumut saa mielen duuneistä ja muusta nollattua niin lieneekö se pahastakaan sitten.
Ootko junia bongaillu viime aikoina?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No tässä katselen Witcheriä ja maistelen olutta tälleen hipstermäisesti. Vähän jäi viimetinkaan tää korkkaaminen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viihdykkeeksi vaihtui NHL:n katsominen. Kaljaa tähän kyllä tarvii.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kotiuduin mökiltä. Onneksi mökille on matkaa vain 15 kllometriä. Rumpali ja basisti jättivät liikaa viinaa, niitä juon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kotiuduin mökiltä. Onneksi mökille on matkaa vain 15 kllometriä. Rumpali ja basisti jättivät liikaa viinaa, niitä juon.
Outoa. Kaikissa bändeissä, joissa olen ollut, rumpali ja basisti olivat aina ne pahimmat juopot. Ei niiltä ikinä jäänyt pisaraakaan. Basisti oli aina tyhmin porukasta ja rumpalin isällä oli poikkeuksetta pakettiauto.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Outoa. Kaikissa bändeissä, joissa olen ollut, rumpali ja basisti olivat aina ne pahimmat juopot. Ei niiltä ikinä jäänyt pisaraakaan. Basisti oli aina tyhmin porukasta ja rumpalin isällä oli poikkeuksetta pakettiauto.
Mun bändissä taas harvinaisesti basisti on aina ollut viisain, kompoikitaristi eli minä on taas ollut poikkeuksetta juopoin koko porukasti. Tuskin muiden bändien jäsenillä edes on vanhempia paitsi mulla juopolla komppikitaristilla. No, mä teen ne viisut, niin kai mä saan vähän ryypätäkin?
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Vituttanut sen verran viime päivät joten päätin riipaista pitkästä aikaa (kuukauteen kahteen) kalsarit. Vapauttava tunne.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt on aika Gambinan. Ja hetken päästä trillin trallin sössömööööö. Ja sen jälkeen taas pieni naukku viskiä. Toistetaan niin kauan että vaimo soittaa 25.12. "Missä sä oot, sun piti olla joulupukki omalle lapselle ja sen pienille serkuille täällä mummolassa".
Ei oikeesti, todellaki hoidan joulun. Kunhan nyt vaan nautin siitä että huominen on ihan mun oma päivä ja voin nukkua vaikka peräti kymmeneen asti ja olla ihan rauhassa krapulassa. Mikähän helevetti siinä on että kun vaimo on krapulassa ni en viitti vaatia siltä mitään, mutta sit ku ite oon krapulassa ni hupsistaheijaa, yhtäkkiä onki ikkunat pesun tarpeessa ja parketti pitää hioa ja lakata ja ei olis paha jos rikkaruohotkin kitkisit ja rännit putsaisit ennen lumentuloa. Kerrankin saa ollaa krapulassa hiljaisuudessa ja tekemättä yhtään mitään.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhuttaisko syvällisiä? Terveisin Sirkesalon Aki.

Mä luin tänään jostain iltapulusta, että Sirkesalon perheen kuolema oli joku iso tragedia koko suomessa tms. Nyt mun täytyy sanoa, että en edes muista kuulleeni, että samalla meni pari skidiä + vaimo.

No eipä siinä mitään, kunhan etsin ketjun, kun näytti olevan turhan alhaalla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Joulupukki toi muidenmuassa pari muoviin käärittyä pakettia, joissa molemmissa oli 24 metallitölkkeihin piilotettua lahjaa. Tälläiset multilahjat siis. Tänään vasta aloin aukomaan näitä lahjoja, ja jotenkin mieleen hiipii jo tunne, että tämän joulun aikana en kovasta yrityksestä huolimatta saa avattua kaikkia lahjojani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös