Kalsarikänniketju

  • 5 185 247
  • 66 559

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Koskaan en ole käyttänyt itsestäni termiä aikuinen.

Lukio oli varmaan 0,01 % siitä rasittavuudesta, mitä joissain työpaikoissa rasitustaso on ollut. Naurattaa vähäsen ne lukiolaisten älämölöt kuinka on raskasta ym. Lukiotason panostuksellani olisin saanut kenkää kaikista työpaikoistani.
 

ace

Jäsen
Lasketaanko kalsarikänniksi jos on alkuillasta käyny baarissa ja tullu kotiin kyllästyneenä ja vähän vanhuuden väsyyneenä kotisohvalle? Ei oo kalsareita, tai mitään muutakaan päällä, toivottavasti sekään ei täällä ketään haittaa. Tiedostan että otsikon mukaisesti kalsongit pitäisi olla jalassa. Anteeksi siitä.

Siihen päälle on hyvä linkittää videobiisi You Tubesta joka kertoo kaiken tästä elämästä. Olkaa hyvät.



 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Itekin juon kaljaa tuulihousuissa ja pitkissä kalsareissa, heräsin neljältä ja en keksiny muuta tekemistä.
Illalla pelasin pojan kanssa RDR2 ja kuunneltiin tätä viisua, aivan hyvin sopii siihen
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis täähän on aivan ihana perseestä. Juoda yksin kotona alkoholia, mitä nyt kuuluisi tehdä?? Kai sitä vois lähteä baariin tai sitten nukkumaan. Emmätiiä lukekaa sitten iltalehdessä mitä tein aamulla.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Siis täähän on aivan ihana perseestä. Juoda yksin kotona alkoholia, mitä nyt kuuluisi tehdä?? Kai sitä vois lähteä baariin tai sitten nukkumaan. Emmätiiä lukekaa sitten iltalehdessä mitä tein aamulla.
Omalta osalta ongelma on se, että lähteäkö baariin tuhlaamaan rahaa ja kuuntelemaan paskaa musaa vai jäädä kämpille kuuntelmaan meluavia naapureita, mutta sais valita ainaki musiikit? Joo, jälkimmäinen vaihtoehto tällä(kin) kertaa taitaa viedä voiton.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omalta osalta ongelma on se, että lähteäkö baariin tuhlaamaan rahaa ja kuuntelemaan paskaa musaa vai jäädä kämpille kuuntelmaan meluavia naapureita, mutta sais valita ainaki musiikit? Joo, jälkimmäinen vaihtoehto tällä(kin) kertaa taitaa viedä voiton.
No juu ei sillä musiikilla niin väliä ole. Kyllä se sitten yöllä unohtuu, kunhan vaan karaokeen ei menw. Taidan vaan mennä nukkumaan ja huomenna uudestaan
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
No juu ei sillä musiikilla niin väliä ole. Kyllä se sitten yöllä unohtuu, kunhan vaan karaokeen ei menw. Taidan vaan mennä nukkumaan ja huomenna uudestaan
Haha, onneksi oma ääni on selvinpäinkin aivan hirveän kuulosta, että karaokesta ole pelkoa. Muuten tässä arvon vielä tämän lähtemisen kanssa varmaan parikytä minuuttia ku selvitän kulkeeko ne bussit vielä aamuyöstä...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kalsarit ihan hyvässä vaiheessa. Mietin juuri vielä, jaksaisinko mennä junalla yhden pysäkinvälin Kantsuun katsomaan Roope Latvalaa. Pitäis vaan vaihtaa verkkarihousut farkkuihin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kalsarit ihan hyvässä vaiheessa. Mietin juuri vielä, jaksaisinko mennä junalla yhden pysäkinvälin Kantsuun katsomaan Roope Latvalaa. Pitäis vaan vaihtaa verkkarihousut farkkuihin.
Liekö enää yhtä kovat pirskeet menossa kuin päivällä, mitä luin tuosta COB-ketjusta. Mutta miksei kun siellähän toimii tuo joukkoliikennekki ihan hyvin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haha, onneksi oma ääni on selvinpäinkin aivan hirveän kuulosta, että karaokesta ole pelkoa. Muuten tässä arvon vielä tämän lähtemisen kanssa varmaan parikytä minuuttia ku selvitän kulkeeko ne bussit vielä aamuyöstä...
Mä asun niin metsässä, että ei täällä mitään busseja kulje. Kyllä mä silti kyydin saisin kylille, mutta ei taida vaan oikeasti jaksaa. Aamuvuoro verottaa ja oon aivan poikki. Mutta siis kokeilin katsoa lätkää ja juoda samaan aikaan yksin, mutta ei vaan ollut hyvä. Aina kun oon juoni, niin on ollut kavereita. Kai mä oon liian nuori tälläiseen
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Liekö enää yhtä kovat pirskeet menossa kuin päivällä, mitä luin tuosta COB-ketjusta. Mutta miksei kun siellähän toimii tuo joukkoliikennekki ihan hyvin.

Niin, en tiedä miten siellä on varmaan tietoa. Jos on Kantsussa asuvia ja päivänsä siellä viettäviä oloneuvoksia, niin sitten varmaan tietävät. Itse asun naapurissa Maltsussa ja neljän aikaan kävelin Kantsun läpi, ja silloin Roope oli vasta menossa johonkin, vahvasti tuettuna toki. Ajattelin, että juhlat olisivat enemmän iltapainotteiset, mutta en toki tiedä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mä asun niin metsässä, että ei täällä mitään busseja kulje. Kyllä mä silti kyydin saisin kylille, mutta ei taida vaan oikeasti jaksaa. Aamuvuoro verottaa ja oon aivan poikki. Mutta siis kokeilin katsoa lätkää ja juoda samaan aikaan yksin, mutta ei vaan ollut hyvä. Aina kun oon juoni, niin on ollut kavereita. Kai mä oon liian nuori tälläiseen
Täällä ollaankin niin "köyhää", ettei kehata ilmottaa pysäkillä paperilla yms., että on otettu pois käytöstä* vaan ajetaan ohi ja jätetään kyydistä...

*Toki tieto löytyy netistä, mutta kukapa sieltä jaksaa ettiä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä ollaankin niin "köyhää", ettei kehata ilmottaa pysäkillä paperilla yms., että on otettu pois käytöstä* vaan ajetaan ohi ja jätetään kyydistä...

*Toki tieto löytyy netistä, mutta kukapa sieltä jaksaa ettiä.
Juu ei kai kukaan jaksa sitä nettiä kokoajan pyörittää. Seppo ätykin saa makkarapaketin kaupasta ilman sitä. Parempi vaan mennä ihan fiilispohjalla.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Juu ei kai kukaan jaksa sitä nettiä kokoajan pyörittää. Seppo ätykin saa makkarapaketin kaupasta ilman sitä. Parempi vaan mennä ihan fiilispohjalla.
Jep, onhan siellä luurissa toki erittäin tärkeät instagramit, sänpchätit, tinderit ynnä muut, jotka kiinnostaa enemmän kuin faktat.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jep, onhan siellä luurissa toki erittäin tärkeät instagramit, sänpchätit, tinderit ynnä muut, jotka kiinnostaa enemmän kuin faktat.
Joo snäppi on toki tärkein. Mullakin yhen kaverin kanssa joku 700 päivän striikki. Miettikää 700 päivä putkeen ollaan lähetetty viestejä. Mukaan ei mahdu yhtään järkevää, mutta sama homma se on täälläkin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Joo snäppi on toki tärkein. Mullakin yhen kaverin kanssa joku 700 päivän striikki. Miettikää 700 päivä putkeen ollaan lähetetty viestejä. Mukaan ei mahdu yhtään järkevää, mutta sama homma se on täälläkin.
Joo, itellä pisin striikki huimat 14 päivää, kunnes sekin loppu kuin seinään, hah.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, sinäkin käytät Snäppiä. Meikä ei käytä. Latasin sen yläasteella hetkeksi aikaa, kunnes tajusin omaavani nolla prosenttia kiinnostusta ja poistin sovelluksen turhakkeena. Viestittelen lähes yksinomaan täällä Jatkoajassa ja WhatsAppissa. Olen ehkä vähän kapinallinen, mutta sopii hienosti Crüe-nuoren olemukseen.
Joo, itellä pisin striikki huimat 14 päivää, kunnes sekin loppu kuin seinään, hah.
Te ootttekin amatöörejä. Pian tajuutte mikä on elmässä tärkeää ja mikä ei.

Kuuntelen tätä pyhimyksen uutta veisua ja on kyllä hyvä. Mikko (ei se 6000) on kyllä nero. "Sä olit nobody, nyt sä oot ei kukaan"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt kyllä juon kuin Ellun kana. Koko lauantai meni auton ratissa pitkin Savo-Karjalaa erinäisistä syistä. Vielä on Latviasta tuotua viinaa jokunen litra. Grant’sia, Smirnoffia, Capt Morgania, Gordonia. Eikä selvin päin tartte olla ennen maanantaiaamua. Kuuntelen tässä Wiguja ja vedän viskiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös