Kotkasta juuri tulleena rupesi paska peli vituttaa ja kyllä olut maistuu, ottaako joku pk-seudulta juoksu taksi Ouluun. Soittolistaan 70-90 - luvun klassikot
Kävin ostamassa muutaman kaljan. Kuka sitä nyt jaksaa olla lauantaina selvinpäin jos on ollut koko viikon autolla-ajokunnossa. Oululaisista @Hyman Roth sortuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin, joten voisi aloittaa jo nyt. Toinen oululainen, @Klassinen sentteri, osaa myös juoda etyylisiä nesteitä, eiköhän tuokin ole jo nousussa, ellei sitten nysväile jonkun akan kanssa, mitä Hyman Roth ei sentään missään nimessä tee, koska hän on karigrandy.
Koulutukseen, terveydenhuoltoon, vanhustenhoitoon, infran ylläpioon ja muuhun tärkeään... Vain menikö?
Joo samaan ilmiöön täälläkin herättiin. Eka kuulu narahtelevia ääniä ja sen jälkeen ihan oikeasti heilu koko rakennus. Kyllähän perkele tuommoseen säikähtää. Käsittääkseni Oulu-Kuusamo-akselilla melko yleinen tapahtuma, mutta ei varmaan näin voimakkaana ihan joka päivä.Helvetti vieköön, joko oon päissään tai sitten äsken oli maanjäristys Oulun seudulla. Sohva tärisi, jolla istuin, enkä pierryt.
Sinä olet varmasti oikea mies vastaamaan minua askarruttaneeseen kysymykseen, että miksi ihmiset viitsivät juoda suuria määriä keskiolutta. Itse voin ihan mielelläni juoda olutta pullon tai kaksi janoon saunan jälkeen, terassilla tai krapulaan. Suurempi määrä olutta vain kusettaa ja siitä tulee tympeä olo, jos ei ota kyytipoikana piiskaryyppyjä.Joo heti herätessä aloin dokaamaan. Lidlistä hain 15. Eilen meni sama setti.