Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Taidanpa riipaista kuitenkin pienet tässä loman alkua odotellessa, kun tämän viikon työt tuli hoideltua jo tuossa aamupäivällä. Nythän on vuoden paras päivä alan miehille kuitenkin.
Riipastaan vaan, kun on reilu puolitoista kuukautta vielä lommoo...Taidanpa riipaista kuitenkin pienet tässä loman alkua odotellessa, kun tämän viikon työt tuli hoideltua jo tuossa aamupäivällä. Nythän on vuoden paras päivä alan miehille kuitenkin.
Onneksi olkoon, hieno asia jota on syytäkin juhlistaa. Oliko ensimmäisesi?Tässä onnen tunteeseen ryyppään itsekseni kotosalla (lapsi tuli). Huomenna sitten varsinaiset varpajaiset, ehkä.
Tässä onnen tunteeseen ryyppään itsekseni kotosalla (lapsi tuli). Huomenna sitten varsinaiset varpajaiset, ehkä.
Niin, siis se maailman kovin rockbändin frontman? Se laulaja ja esiintyjä, jonka karisma täyttää isoimmankin areenan? No, katsotaas.
Robert Plant? Hieno mies, mutta ehkä pikkuisen liian feminiininen. Freddie Mercury? Ihan vitun liikaa hinttimäinen. Ozzy? Liian sekaisin. Ronnie Van Zant? No, se oli toiseksi kovin. Kovin on eittämättä tässä.
No sulle ne varmaan ovatkin sellaisia, mutta tietämättömiä tulee sivistää.Eikö sulla muuta asiaa ollut, kun pitää itsestäänselvyyksiä jaaritella?
Juu. Tutustuivat muistaakseni joskus 70-luvun alussa, kun Bon lauloi Fraternitystä siinneessä Fangissa ja Brian Geordiessa, jota Fang lämmitteli Englannissa. Veikkoset havaitsivat toisensa oiviksi seuramiehiksi ja ystävystyivät hetkeksi.Oli muuten huvittava kommentti tuolla tuubissa: "Just one of the best Aussie rock bands of all time..."
Sääli vain, että Bon on menneessä aikamuodossa. Brian on tietysti Brian ja onhan hänellä tuohon hommaan toki CV:ssään suositukset parhaimmalta mahdolliselta taholta, nimittäin Bonilta itseltään.
Nyt kun olen lukenut elämäkertoja sun muuta, ymmärrän, että olen syntynyt liian myöhään. Me oltaisiin Bonin kanssa oltu aika hyvä tiimi ihan minkä tahansa kaupungin yöelämässä.
Ei hätää. Pitää vain herätä, kun se Alistair-niminen heppu nykii nahkarotsin hihasta. Piece of kake.Tuossa olisi saattanut piillä toki sellainen riski, että joku aamu herää, tai siis ei herää, jonkun koslan takapenkiltä joen rannasta.
Appiukko on. Mie olen sellainen keskinkertainen puusepän apumies.Evil. Mitä mies? Oletko sinäkin ammatiltasi puuseppä? Muistelen näin joskus täältä(?) lukeneeni...
Appiukko on. Mie olen sellainen keskinkertainen puusepän apumies.
Lienet joskus bongannut minut sössöttämässä puusepän töistä. No, appiukon kanssa niitä on väsätty aina välillä vaan en mie mikään ammattimies ole niissä hommissa. Apumies vain.Aijaa. No ei mun aavistus kovin pahasti metsään mennyt.
Lienet joskus bongannut minut sössöttämässä puusepän töistä.
Juu. Täällä jyrsitään, pätkitään, höylätään, liimataan ja hiotaan.Täällä kkk:ssa näkee tosiaan kaikenlaista. Sen takia tässä ketjussa juuri on niin viihtyisää ja mukavaa.
Kyllä täällä navatkin käännetään tarvittaessa.Juu. Täällä jyrsitään, pätkitään, höylätään, liimataan ja hiotaan.
Alushousuhumalikot huooo-mio! Asento ja luvunlasku, vai yksinkö olen liikkeellä juovutusjuomain äärellä?
Juu, pitää täälläkin pikkuisen Tinttiä ja Pikku Vampyyriä lueskella ennen varsinaisen onttoon jalkaan donkkaamisen alkua. Nyt hiukan southerncomfortoin oloani vain.Oota sekentti, niin hoitelen nuo penskan iltatoimet ja liityn.
Kunhan et lähde koeajolle enää yömmällä... Tekisi mieli sanoa että ei se vaihtamalla parane, mutta prätkistä ymmärrän vähemmän kuin se kuuluisa sika potkupallosta. Eli sanon vain että olkoon ratkaisusi oikea, kumpi se sitten lieneekään.Mulla prätkä koeajossa kun tykästyin tänään uuteen. Huomenna päätän vaihdanko...ja nyt lipitän olutta. On tää vittu vaikeaa.