Kalsarikänniketju

  • 5 199 862
  • 66 623

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja kyllähän sä nyt @Skruf tiedät Soulssit ja Hävärit varmaan. Timantinkovaa Kouvola-skeneä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No, en tiedä kehtaanko sanoa itteä oululaiseksi vai lappilaiseksi, niin Soulssit on tuttu kun googlasin. (19 vuotta asuin rollossa näin ohimennen sanoen)
Sori, kouvolalaiseksi luulin! Mutta hyvä jos Soulssit on tuttu. Siitä on hyvä alkaa. Kohta säkin asut Kouvolassa. (Ja minäkin asuisin, mutta kun ei korkeakoulutetuille eikä minun alalta löydy töitä, niin Stadissa pitää olla.)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No en sitä sulje pois mikäli hyvä työtarjous tulis eteen sieltä!
Mä ainakin muuttaisin heti. Valitettavasti oma ala on niin paholaismainen, ettei siinä duunia maakunnissa usein ole. Mutta jos olisi pienikin mahdollisuus palata taas Kouvolaan, niin palaisin. Ehkä jonain päivänä. Nykyinen duuni vaikuttaa lupaavalta.

@nummenkallio Huipputason pesäpalloa ja liigaa ois siellä tarjolla ja ei kai se Imatra ole niin kaukana etteikö RoKin pelejä pääsis vahtaamaan silloin tällöin.
Imatran etäisyys vaikuttaa toki. Olen IPV:n miehiä, ihan suvusta. Sori Kopla. Siis tässä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mä ainakin muuttaisin heti. Valitettavasti oma ala on niin paholaismainen, ettei siinä duunia maakunnissa usein ole. Mutta jos olisi pienikin mahdollisuus palata taas Kouvolaan, niin palaisin. Ehkä jonain päivänä. Nykyinen duuni vaikuttaa lupaavalta.


Imatran etäisyys vaikuttaa toki. Olen IPV:n miehiä, ihan suvusta.
Rovaniemiki houkuttelee kun sieltä on ollut pois sen 7 vuotta. pl. ne parin päivän reissut. Luontokohteet se on syy miksi mietin tätä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sen verran hiljanen tämä kirjaston ja teatterinranta, että vaikia uskoa, että on lauantai
 

Glove

Jäsen
Oletteko koskaan juoneet vahinkokaljaa?

Mentiin eilen @banaaninviljelijä n kanssa ravintolaan ja tarkoituksenamne oli ruokailla. Ensimmäisenä meilke kannettiin kaksi kaljaa vaikkei edes ehditty tilata mitään. No, banaaninviljelijä joutui sitten juomaan nämä vahinkokaljat kun minä en olutta juo.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pitkästä, pitkästä aikaa täällä. Mukava ilta Spotifyn ja oluen kanssa ihan keskenään kalsarit jalassa. Sain töistä hyviä uutisia päivällä ja huomenna vapaa, niin miksei? Onko se keltään pois? Lisäks kun tää on se viikko, kun nykyinen emäntä on lapsiensa kanssa ja mulla on omaa aikaa itelleni niin mikäs tässä on törpötellessä? Ei mikään.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oli ihan pakko tarkistaa. 26.7.2015 olin tässä ketjussa viimeks. Ja nyt taas, mut näköjään yksin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös