Kalsarikänniketju

  • 5 197 436
  • 66 617

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paikalla. Pitkissä kalsareissa. Lisäksi yllä villasukat, Led Zeppelin -yhtyettä mainostava t-paita sekä froteinen kylpytakki, jos nyt jotakuta kiinnostaa. Villasukat ovat harmaat, kalsarit tummansiniset. Paidassa on valkoisehko painatus mustalla pohjalla. Kylpytakki on musta.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nyt lie tärkein kysymys se, lasketaanko sen toisen tanskalaisen "Kommandot" kalsareiksi vai ei...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaa-a. Neljästä saakka maistellut. Hyvä fiilis jo. Tein ruokaa tuossa. Muuten pelaillut.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Mikäs tässä lomalla ollessa, hyvä aamuinen gin tonic ja taustalla kuuntelussa Blizzard of Ozz. Vielä reilu viikko ennen paluuta "arkeen", töissä onkin kuulemma härdelli päällä kun pyysivät palaamaan jo tulevana maanantaina. Sanomattakin selvää, ettei onnistunut.
 
K

Kiekkokatsoja

@Partakus hei sulla kävi hyvä tuuri. Et lyönyt sitä vetoa, eli olla tipatta pudotuspeleihin asti.
Olisi muuten ollut pitkä aika, ennenkuin vuosi 2021.
Pitäskö pian vetaista kalsarit. Alka hiljalleen tuntumaan siltä. Töistä stressiä, sain uuden pienen diagnoosin terveydestä, ja autokin kiukuttelee. Tosin ainahan voi löytyä syy kalsareille.
Hyvä kun joutuu turvallisesti kotona kalsaroimaan. Kaikki tarpeellinen on lähellä.

Tuleekohan tämä ketju ennätyskäyttöön viikonloppuna?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
@Partakus hei sulla kävi hyvä tuuri. Et lyönyt sitä vetoa, eli olla tipatta pudotuspeleihin asti.
Olisi muuten ollut pitkä aika, ennenkuin vuosi 2021.
Pitäskö pian vetaista kalsarit. Alka hiljalleen tuntumaan siltä. Töistä stressiä, sain uuden pienen diagnoosin terveydestä, ja autokin kiukuttelee. Tosin ainahan voi löytyä syy kalsareille.
Hyvä kun joutuu turvallisesti kotona kalsaroimaan. Kaikki tarpeellinen on lähellä.

Tuleekohan tämä ketju ennätyskäyttöön viikonloppuna?
Nytten kun ketju tämä ponnahti silmille huomasin ettei vastaukseni ollut nähnyt päivänvaloa. Korjataan.
Eli en muista että kyse ois ollut vedonlyönnistä, mutta pitkäksihän aika ois käynyt. Tosin tuolloin poistin kuumettani Kpt.n Morganilla, joten ymmärrettävästi en ehkä sitten tulkinnut vedoksi ja hyvä niin. Nythän tässä joutas kalsaroimaan, kun työt etäytyi valmiudessa olemiseksi ja tietyiksi pakollisiksi visiiteiksi työmaalla. Ota nyt tässä sit selvää kuinka halutessaan uskaltais, mutta vkloppu ainakin riskitön.
 
K

Kiekkokatsoja

Nytten kun ketju tämä ponnahti silmille huomasin ettei vastaukseni ollut nähnyt päivänvaloa. Korjataan.
Eli en muista että kyse ois ollut vedonlyönnistä, mutta pitkäksihän aika ois käynyt. Tosin tuolloin poistin kuumettani Kpt.n Morganilla, joten ymmärrettävästi en ehkä sitten tulkinnut vedoksi ja hyvä niin. Nythän tässä joutas kalsaroimaan, kun työt etäytyi valmiudessa olemiseksi ja tietyiksi pakollisiksi visiiteiksi työmaalla. Ota nyt tässä sit selvää kuinka halutessaan uskaltais, mutta vkloppu ainakin riskitön.
Niin no ei ollut kyse vedonlyönnistä, vaan yritin hieman sua sellaiseen haastaa.
Silloin olit kupitellet enemmän, ja minä kärsinyt kuivin suin kaudesta.
Melko edulliset ja turvalliset kotikalsarit huokuttelee. Voi mennä pidemmän aikaa, kun seuraavan kerran tulee maistissa lähdettyä kotia kauemmas.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
En oo varmaan ikinä tänne kirjottanu. Pitääpä korjata tilanne. Kuitenkin täysverinen vanhanliiton pannuhuone/autotallijuoppo kun olen. Parasta tekemistä ilman housuja on ruuvata harrikkaa, kuunnella rokkia ja hörppiä kaljaa tai viinaa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En oo varmaan ikinä tänne kirjottanu. Pitääpä korjata tilanne. Kuitenkin täysverinen vanhanliiton pannuhuone/autotallijuoppo kun olen. Parasta tekemistä ilman housuja on ruuvata harrikkaa, kuunnella rokkia ja hörppiä kaljaa tai viinaa.
Kyllä voi noita hommia ilman housujakin tehä. Tulee sellainen puolieroottinen fiilis. Piti moottorisahaa korjailla, vaan enpä löytäny käynnistyskahvaa mistään, kostoksi vedän kaljaa. Lähes alasti.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Laatikollinen A. Le Coqia. Ei huono. Tästä lähtee.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laatikollinen A. Le Coqia. Ei huono. Tästä lähtee.
Mä joskus join tuota ihan vallan. Kerran sitten oli jotenkin oudon makuista, maistui melkein vedeltä. Lähetin valmistajalle näytteet (2 tölkkiä) ja kerroin oudosta mausta. Olin laatikon ostanut.Vastaus oli, että ihan normia, ehkä päässyt jossakin vaiheessa vähän ilmaa jossakin vaiheessa. Lähettivät 6 tölkkiä takaisin, en oo sen jälkeen ostanut. Enkä osta, prkl.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä joskus join tuota ihan vallan. Kerran sitten oli jotenkin oudon makuista, maistui melkein vedeltä. Lähetin valmistajalle näytteet (2 tölkkiä) ja kerroin oudosta mausta. Olin laatikon ostanut.Vastaus oli, että ihan normia, ehkä päässyt jossakin vaiheessa vähän ilmaa jossakin vaiheessa. Lähettivät 6 tölkkiä takaisin, en oo sen jälkeen ostanut. Enkä osta, prkl.
Joo, en itse ostanut tätäkään. Kyllä se on Karhu tai Koff, jos itse olutta ostan. Erityistilanteissa Sandels tai Heineken. Ei suosikki, mutta kyllä tämä Karjalan voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös