Aivan. Taalavitsi alkaa olla jo vanhaa kamaa :DJa tutummalla valuutalla määriteltynä 65 euroa.
Aivan. Taalavitsi alkaa olla jo vanhaa kamaa :DJa tutummalla valuutalla määriteltynä 65 euroa.
Lisään että logo nyt on logo eikä se vaikuta peliin mutta ehkä voi vaikuttaa jossain määrin fanituotteiden myynnissä. En tiedä. Lähinnä nykynen siis tylsä "bisneslogo" joka toimii kivasti pinssinä valmentajan puvun rinnuksissa mutta muuten ei nostata juuri tunteita. Tai hirveesti yhteyttä jääkiekkoon. Yllättävän paljon peliasut ja välillä logokin herättää keskustelua joten on sillä jotain merkitystä kuitenkin jossain.Tuossa näytti olleen julkaisu veskareiden maskien taiteesta. Komean näköiset ovat!
Katselin klipin useamman kerran ja onko se nyt Jatkolan maskissa tuo nykyistä edeltävä logo uudelleen väritettynä.
Se näyttää aivan hemmetin hyvältä! Keltainen kilpi, mustalla ääriviivattu vauhdikas KalPa teksti. Olisi meinaan meikäläisen mieleen ihan varsinaisenakin logona!
No tätä odotellessa(logon poistumista paidasta). On nimittäin vuosia ollut sellainen hirvitys tuo vaaleansininen Bellan-logo, oli kyseessä sitten keltainen tai musta Kalpapaita. Joissain mustissa paidoissa ollut tuo Bella-logo paidan etupuolella tummansinisenä, se on mennyt jotenkuten, mutta tuo alahelmassa oleva logo pilaa puolet paidasta.Jokohan ensi vuonna häviäisi siniset mainokset asusta kun Bella lopettaa Kuopiossa. Jollain toisellakin firmalla taisi olla sininen logo samassa paikassa takana, mutta jospa se sieltä muuttaisi muotoaan.
Olen edelleen kateellinen männävuosien SaiPa-maalivahtien EriKeeper-patjoista. Nerokasta mainontaa ja siinä itseasiassa mainos paransi peliasun ulkonäköä.No tätä odotellessa(logon poistumista paidasta). On nimittäin vuosia ollut sellainen hirvitys tuo vaaleansininen Bellan-logo, oli kyseessä sitten keltainen tai musta Kalpapaita. Joissain mustissa paidoissa ollut tuo Bella-logo paidan etupuolella tummansinisenä, se on mennyt jotenkuten, mutta tuo alahelmassa oleva logo pilaa puolet paidasta.
Pantteri maski oli upea mielestäni aikanaan KalPalla.Olen edelleen kateellinen männävuosien SaiPa-maalivahtien EriKeeper-patjoista. Nerokasta mainontaa ja siinä itseasiassa mainos paransi peliasun ulkonäköä.
Ai että. Joskus mietin että jos joku edes minun amatöörisilmillä joku nuo mainokset istuttaisi peliasuihin niin peliasut olisivat tuhat kertaa hienompia.
Keltamustat TEHO kypärät oli hienoja. Joskus Ponssen isot mainokset hartioissa toivat paljon ryhtiä paitaan.
Aivan mahtavan näköiset kyllä. En tiedä kuka on suunnitellut, mutta on kyllä silmää kauneudelle!Näitä pitäs imo saada myös myyntiin, on komiat!
Vihdoin mustat pelipaidat takaisin! Ja on muuten komiat :]
Vihdoin mustat pelipaidat takaisin! Ja on muuten komiat :]
KalPa pelaa näillä paidoilla Lappeenrannan sekä Hämeenlinnan pelit ja 28.12 Tampereella Ilvestä vastaan.Eikös näistä kerrottu että käytössä vaan kun vastustajan kotijoukkueella saman värinen pelipaita. Ja niitä on liigassa.. se yksi. Voi olla että muistelen omianikin. Vai onko nämä vasta nyt saatu käyttöön tms.
Sieltähän niitä shopista nyt löytyy replicana. Lähti samantien tilaukseen.Näitä pitäs imo saada myös myyntiin, on komiat!
Kappas, taidan tehdä saman.Sieltähän niitä shopista nyt löytyy replicana. Lähti samantien tilaukseen.
Onkohan jo loppunut ku itse nään vaa keltaisia paitoja shopissa.Sieltähän niitä shopista nyt löytyy replicana. Lähti samantien tilaukseen.
Onkohan jo loppunut ku itse nään vaa keltaisia paitoja shopissa.