Mainos

KalPan pelipaidat

• 69 869
  • 260

Delta88

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jokohan ensi vuonna häviäisi siniset mainokset asusta kun Bella lopettaa Kuopiossa. Jollain toisellakin firmalla taisi olla sininen logo samassa paikassa takana, mutta jospa se sieltä muuttaisi muotoaan.

Hartikainen35

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Ilves, Penguins
Tuossa näytti olleen julkaisu veskareiden maskien taiteesta. Komean näköiset ovat!

Katselin klipin useamman kerran ja onko se nyt Jatkolan maskissa tuo nykyistä edeltävä logo uudelleen väritettynä.

Se näyttää aivan hemmetin hyvältä! Keltainen kilpi, mustalla ääriviivattu vauhdikas KalPa teksti. Olisi meinaan meikäläisen mieleen ihan varsinaisenakin logona!

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Vanhempi 79-96 ja uudempi logo 99-09 kausilta. Tarkottanet siis tuota jälkimmäistä. Edelleenkään ei oma silmä oo tähän nykyseen uusvanhaan tottunut, eikä totu. Esim tuo mainitsemasi toimis paremmin. Oon sitä mustaa peliasua himotellut niin kauan että täytyy nyt vaan olla tyytyväinen että edes logossa sitä reippaasti. Hehheh.
Tuossa näytti olleen julkaisu veskareiden maskien taiteesta. Komean näköiset ovat!

Katselin klipin useamman kerran ja onko se nyt Jatkolan maskissa tuo nykyistä edeltävä logo uudelleen väritettynä.

Se näyttää aivan hemmetin hyvältä! Keltainen kilpi, mustalla ääriviivattu vauhdikas KalPa teksti. Olisi meinaan meikäläisen mieleen ihan varsinaisenakin logona!
Lisään että logo nyt on logo eikä se vaikuta peliin mutta ehkä voi vaikuttaa jossain määrin fanituotteiden myynnissä. En tiedä. Lähinnä nykynen siis tylsä "bisneslogo" joka toimii kivasti pinssinä valmentajan puvun rinnuksissa mutta muuten ei nostata juuri tunteita. Tai hirveesti yhteyttä jääkiekkoon. Yllättävän paljon peliasut ja välillä logokin herättää keskustelua joten on sillä jotain merkitystä kuitenkin jossain.

Viimeksi muokattu:

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jokohan ensi vuonna häviäisi siniset mainokset asusta kun Bella lopettaa Kuopiossa. Jollain toisellakin firmalla taisi olla sininen logo samassa paikassa takana, mutta jospa se sieltä muuttaisi muotoaan.
No tätä odotellessa(logon poistumista paidasta). On nimittäin vuosia ollut sellainen hirvitys tuo vaaleansininen Bellan-logo, oli kyseessä sitten keltainen tai musta Kalpapaita. Joissain mustissa paidoissa ollut tuo Bella-logo paidan etupuolella tummansinisenä, se on mennyt jotenkuten, mutta tuo alahelmassa oleva logo pilaa puolet paidasta.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No tätä odotellessa(logon poistumista paidasta). On nimittäin vuosia ollut sellainen hirvitys tuo vaaleansininen Bellan-logo, oli kyseessä sitten keltainen tai musta Kalpapaita. Joissain mustissa paidoissa ollut tuo Bella-logo paidan etupuolella tummansinisenä, se on mennyt jotenkuten, mutta tuo alahelmassa oleva logo pilaa puolet paidasta.
Olen edelleen kateellinen männävuosien SaiPa-maalivahtien EriKeeper-patjoista. Nerokasta mainontaa ja siinä itseasiassa mainos paransi peliasun ulkonäköä.

Ai että. Joskus mietin että jos joku edes minun amatöörisilmillä joku nuo mainokset istuttaisi peliasuihin niin peliasut olisivat tuhat kertaa hienompia.

Keltamustat TEHO kypärät oli hienoja. Joskus Ponssen isot mainokset hartioissa toivat paljon ryhtiä paitaan.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen edelleen kateellinen männävuosien SaiPa-maalivahtien EriKeeper-patjoista. Nerokasta mainontaa ja siinä itseasiassa mainos paransi peliasun ulkonäköä.

Ai että. Joskus mietin että jos joku edes minun amatöörisilmillä joku nuo mainokset istuttaisi peliasuihin niin peliasut olisivat tuhat kertaa hienompia.

Keltamustat TEHO kypärät oli hienoja. Joskus Ponssen isot mainokset hartioissa toivat paljon ryhtiä paitaan.
Pantteri maski oli upea mielestäni aikanaan KalPalla.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Ja näin ollen KalPan ei tarvitse enää aitiota varata Kisapuistosta. Huhuhan oli, että KalPa ja SaiPa (Markkanen) tekivät diilin, että SaiPa pelaa KalPaa vastaan mustissa ja KalPa vuokraa keskinäisiin otteluihin aition Kisapuistosta. Liekö sitten huhu vai totuus, mutta sellaisesta diilistä on ollut juttua.

Liekö sitten CCM:n diili antanut lisää liikkumavaraa (lue: ilmaiseksi tai halvemmalla) paitojen kanssa, vai mikähän tuossa on hiertänyt? Kyllähän vieraspaita pitää olla jotenkin muutenkin erottuva kuin pelkästään mainosten osalta. Pitkään se kesti, mutta tulihan se viimein. Hienot on.

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Eikös näistä kerrottu että käytössä vaan kun vastustajan kotijoukkueella saman värinen pelipaita. Ja niitä on liigassa.. se yksi. Voi olla että muistelen omianikin. Vai onko nämä vasta nyt saatu käyttöön tms.

Edit: "KalPa käyttää tällä kaudella myös mustia peliasuja muutamissa vierasotteluissa. Kokomustat peliasut ovat käytössä vierasotteluissa, joissa kotijoukkue pelaa vaaleilla peliasuilla. Mustat peliasut tullaan julkaisemaan myöhemmin". Näinhän se oli.

Viimeksi muokattu:

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Eikös näistä kerrottu että käytössä vaan kun vastustajan kotijoukkueella saman värinen pelipaita. Ja niitä on liigassa.. se yksi. Voi olla että muistelen omianikin. Vai onko nämä vasta nyt saatu käyttöön tms.
KalPa pelaa näillä paidoilla Lappeenrannan sekä Hämeenlinnan pelit ja 28.12 Tampereella Ilvestä vastaan.

Happar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Annan vähän eriävän mielipiteen tähän asiaan. Mukava että saadaan myös musta pelipaita mut ite pidän edelleen keltasta paitaa hienompana. Tosi kiva että saadaan puolenkymmentä peliä nähdä noita paitoja mut mun mielestä on hyvä että keltanen on kotipaita ja myös pääsääntöisesti myös vieraissa pelataan niillä. Mun mielestä vieraspelipaita on kyllä kuosiltaan hienompi, sen näkisin mielelläni kotipeleissäkin. Mut summa summarum, kokonaisuudessaan tän kauden paitauudistukset on vain ja ainoastaan positiivisia

Edit: lisätään vielä että on hyvä että moni fani saa nyt kaipaamansa mustan paidan itelleen. Se on tässä uudistuksessa ehkä kaikista paras asia

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Onkohan jo loppunut ku itse nään vaa keltaisia paitoja shopissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy