Olisi voinut sitten kirjoittaa suoraan ettei KalPa ole koskaan voittanut finaaleja.Mä en tiedä, ei mun elinaikana, KalPa ei ole voittanut yhtäkään todella tärkeää sarjaa. Ei yhtäkään.
Väkierät mm.ei ole sitä, ei puolivälierät...
Olisi voinut sitten kirjoittaa suoraan ettei KalPa ole koskaan voittanut finaaleja.Mä en tiedä, ei mun elinaikana, KalPa ei ole voittanut yhtäkään todella tärkeää sarjaa. Ei yhtäkään.
Väkierät mm.ei ole sitä, ei puolivälierät...
Pisteissä. Myös maaleissa lähellä kärkeä pl. viime kausi. Toki ei taso Niku, Kemiläinen, Martin, mutta heti perässä.Missä YV-tilastoissa? Pisteissä? Kakkossyötöissä (Rissaselle jaetuista metrin passeista)? Mitä viivapelotteeseen tulee, maaleja voisi mielestäni syntyä tasaisesti ja laukaukset voisivat johtaa muuhunkin kuin hävittyyn aloitukseen. Kiekon kanssa voisi myös liikkua.
Totta, Kiitos Kapasen, Timosen ja Hall:n.On taidettu sellainen sarja voittaa 2005.
Lekkas on liigan top-5 maalivahti, Juha ei. Ihan ymmärrettävää.Täällä on ihan normaalia näkemyseroa monestakin asiasta. Usein nämä kulminoituu maalivahti peliin. En lähde enään yksittäisiin maaleihin puuttumaan, mutta totean seuraavan. Koko kauden otanta huomioiden, olen vahvasti sitä mieltä, että ilman Lekkasta olemme heikoilla. Juha myöskään ei ole ollut koko kauden mittakaavassa vakuuttava, Lekkas on. Saa olla eri mieltä. Kuluu lajiin.
Totta, Kiitos Kapasen, Timosen ja Hall:n.
KalPan nuttu niillä taisi olla päällä.Totta, Kiitos Kapasen, Timosen ja Hall:n.
Väärin voitettu. Ei lasketa.KalPan nuttu niillä taisi olla päällä.
Se on ihan sama mitä täällä sanoo, joku haluaa kuitenkin ymmärtää väärin.Väärin voitettu. Ei lasketa.
Se on ihan sama mitä täällä sanoo, joku haluaa kuitenkin ymmärtää väärin.
Jos nyt edes kerran elämässä haluaa vain ja ainoastaan sen yhden mestaruuden, niin mitkään liiganousut, puolivälierä, saati välierä voitot ei merkitse mitään. Hienoja hetkiä toki, mutta se kirsikka kakun päältä puuttu yhä ja ne harvat kerrat, niin ei vaan oo riittänyt, aina ollaan oltu finaaleissa se huonompi joukkue.
Edes yhden kerran, yhden kerran. Mikään muu ei tätä täytä, tätä unelmaa.
Saa jatkossakin kääntää ihan miten päin vaan mun sanomisia mua vastaan, antaa tulla vaan, koska ei mua lopulta kiinnosta se yhtään.
Mulle ei kelpaa enää mikään muu kuin mestaruus.
Täysin samaa mieltä kanssasi. Kyllä Lekkaksella on mentävä pudotus pelit, niin kuin viime kaudella. Oli tupla pelejä tai ei. Olipa Hilleri mitä mieltä tahansa. Hyvin on Jatkola pelannut, mutta toinen ON vain paljon parempi.Täällä on ihan normaalia näkemyseroa monestakin asiasta. Usein nämä kulminoituu maalivahti peliin. En lähde enään yksittäisiin maaleihin puuttumaan, mutta totean seuraavan. Koko kauden otanta huomioiden, olen vahvasti sitä mieltä, että ilman Lekkasta olemme heikoilla. Juha myöskään ei ole ollut koko kauden mittakaavassa vakuuttava, Lekkas on. Saa olla eri mieltä. Kuluu lajiin.
Täällä ollaan myös samaa mieltä. Tämän illan pelissä, kun katsoo tilastoja niin Juhan torjuntaprosentti vähän päälle 85%, kun taas vastustajan veskalla päälle 95%. Eli eipä Juhalta taaskaan tullut hirveesti apuja joukkueelle ja ainakin SaiPan voittomaali näytti aika halvalta ja se olisi kyllä pitänyt ottaa.. Periaatteessa torjuu ihan ok tasolla, mutta sellainen tiukkojen pelien käänteentekevä torjuminen puuttuu.Täällä on ihan normaalia näkemyseroa monestakin asiasta. Usein nämä kulminoituu maalivahti peliin. En lähde enään yksittäisiin maaleihin puuttumaan, mutta totean seuraavan. Koko kauden otanta huomioiden, olen vahvasti sitä mieltä, että ilman Lekkasta olemme heikoilla. Juha myöskään ei ole ollut koko kauden mittakaavassa vakuuttava, Lekkas on. Saa olla eri mieltä. Kuluu lajiin.
Tiedän, mutta ei riitä enkä tyydy mihinkään muuhun kuin kannuun... kaikki muut on jo nähty ja koettu.Asenne on erittäin hyvä ja oikea. Siinä ei mitään valitettavaa. Tosiasia kuitenkin on ettei välieriin pääse ellei voita puolivälierää. Finaaliin ei pääse jos ei voita välierää. Mestaruutta ei voita jos ei voita sitä ensin näitä 'alempiarvoisia' portaita.
Kattelin eka täysin samaa. Onneks selvisi säikähdyksellä..Rissanenko tippu kun ei ollut ylivoimassa?
E: on se näköjään pelissä mukana.
Ehkä se kolmas maali ois voinu olla otettavissa. Ei tänää jatkolaan kaaduttua.Maalivahdin tehtävä on torjua kiekkoja.
Hohhoijaa.. taas lähtee yhen tappion jälkeen kommentit laukalle ja 5 voitelun pelin jälkeen syödään sanoja.Tuo joukkue, eikä siis KalPa tule koskaan voittamaan mestaruutta, ei koskaan. Ei vaan pää kestä.
Samaa mieltä. Korhonen rotaatioon.. kombe menee kolmosen keskellä paremmin.Mäenpäätä tuonne tarvitaan, hyvin näkyi kuinka ykköskentästä puuttui se jokin. Kombe ei tuohon rooliin pysty, ottaisin toisaalta kerta kerrasta kolmosen keskelle Korhosen tilalle.
Täysin samaa mieltä! Kombe ei ehkä ole raketti luistimilla, mutta sentään hän tuo kamppailuvoimaa ja kiekonsuojaustaitoja, joita Beni nyt ei vaan millään kykene tuomaan. Laiturin roolissa Beni voisi tuota kamppailua tuodakin, mutta tällä kaudella, kun on joutunut pelaamaan väärässä roolissa, on hänen aseensa aika syödyt.Samaa mieltä. Korhonen rotaatioon.. kombe menee kolmosen keskellä paremmin.
Onhan se nyt pirun säälittävää ettei edes seurahistoriaa pystytty tekemään.Hohhoijaa.. taas lähtee yhen tappion jälkeen kommentit laukalle ja 5 voitelun pelin jälkeen syödään sanoja.
Rauhoitutaas nyt kaikki. Tästä videoiden jälkeen hyvät asiat talteen ja eteenpäin. Ne oikeesti tärkeet pelit on vasta edessä päin.