KalPan liveseuranta kaudella 2024–2025

• 191 289
  • 4 518

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Missä YV-tilastoissa? Pisteissä? Kakkossyötöissä (Rissaselle jaetuista metrin passeista)? Mitä viivapelotteeseen tulee, maaleja voisi mielestäni syntyä tasaisesti ja laukaukset voisivat johtaa muuhunkin kuin hävittyyn aloitukseen. Kiekon kanssa voisi myös liikkua.
Pisteissä. Myös maaleissa lähellä kärkeä pl. viime kausi. Toki ei taso Niku, Kemiläinen, Martin, mutta heti perässä.

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Täällä on ihan normaalia näkemyseroa monestakin asiasta. Usein nämä kulminoituu maalivahti peliin. En lähde enään yksittäisiin maaleihin puuttumaan, mutta totean seuraavan. Koko kauden otanta huomioiden, olen vahvasti sitä mieltä, että ilman Lekkasta olemme heikoilla. Juha myöskään ei ole ollut koko kauden mittakaavassa vakuuttava, Lekkas on. Saa olla eri mieltä. Kuluu lajiin.

snaijaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & IPK
Täällä on ihan normaalia näkemyseroa monestakin asiasta. Usein nämä kulminoituu maalivahti peliin. En lähde enään yksittäisiin maaleihin puuttumaan, mutta totean seuraavan. Koko kauden otanta huomioiden, olen vahvasti sitä mieltä, että ilman Lekkasta olemme heikoilla. Juha myöskään ei ole ollut koko kauden mittakaavassa vakuuttava, Lekkas on. Saa olla eri mieltä. Kuluu lajiin.
Lekkas on liigan top-5 maalivahti, Juha ei. Ihan ymmärrettävää.

Suosikkijoukkue
KalPa sympatiat KooKoo
Väärin voitettu. Ei lasketa.
Se on ihan sama mitä täällä sanoo, joku haluaa kuitenkin ymmärtää väärin.

Jos nyt edes kerran elämässä haluaa vain ja ainoastaan sen yhden mestaruuden, niin mitkään liiganousut, puolivälierä, saati välierä voitot ei merkitse mitään. Hienoja hetkiä toki, mutta se kirsikka kakun päältä puuttu yhä ja ne harvat kerrat, niin ei vaan oo riittänyt, aina ollaan oltu finaaleissa se huonompi joukkue.

Edes yhden kerran, yhden kerran. Mikään muu ei tätä täytä, tätä unelmaa.

Saa jatkossakin kääntää ihan miten päin vaan mun sanomisia mua vastaan, antaa tulla vaan, koska ei mua lopulta kiinnosta se yhtään.

Mulle ei kelpaa enää mikään muu kuin mestaruus.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Se on ihan sama mitä täällä sanoo, joku haluaa kuitenkin ymmärtää väärin.

Jos nyt edes kerran elämässä haluaa vain ja ainoastaan sen yhden mestaruuden, niin mitkään liiganousut, puolivälierä, saati välierä voitot ei merkitse mitään. Hienoja hetkiä toki, mutta se kirsikka kakun päältä puuttu yhä ja ne harvat kerrat, niin ei vaan oo riittänyt, aina ollaan oltu finaaleissa se huonompi joukkue.

Edes yhden kerran, yhden kerran. Mikään muu ei tätä täytä, tätä unelmaa.

Saa jatkossakin kääntää ihan miten päin vaan mun sanomisia mua vastaan, antaa tulla vaan, koska ei mua lopulta kiinnosta se yhtään.

Mulle ei kelpaa enää mikään muu kuin mestaruus.

Asenne on erittäin hyvä ja oikea. Siinä ei mitään valitettavaa. Tosiasia kuitenkin on ettei välieriin pääse ellei voita puolivälierää. Finaaliin ei pääse jos ei voita välierää. Mestaruutta ei voita jos ei voita sitä ensin näitä 'alempiarvoisia' portaita.

Suosikkijoukkue
KalPa
Täysin samaa mieltä kanssasi. Kyllä Lekkaksella on mentävä pudotus pelit, niin kuin viime kaudella. Oli tupla pelejä tai ei. Olipa Hilleri mitä mieltä tahansa. Hyvin on Jatkola pelannut, mutta toinen ON vain paljon parempi.

Mursu_23

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Washington Capitals, ManU
Täällä ollaan myös samaa mieltä. Tämän illan pelissä, kun katsoo tilastoja niin Juhan torjuntaprosentti vähän päälle 85%, kun taas vastustajan veskalla päälle 95%. Eli eipä Juhalta taaskaan tullut hirveesti apuja joukkueelle ja ainakin SaiPan voittomaali näytti aika halvalta ja se olisi kyllä pitänyt ottaa.. Periaatteessa torjuu ihan ok tasolla, mutta sellainen tiukkojen pelien käänteentekevä torjuminen puuttuu.

Suosikkijoukkue
KalPa sympatiat KooKoo
Asenne on erittäin hyvä ja oikea. Siinä ei mitään valitettavaa. Tosiasia kuitenkin on ettei välieriin pääse ellei voita puolivälierää. Finaaliin ei pääse jos ei voita välierää. Mestaruutta ei voita jos ei voita sitä ensin näitä 'alempiarvoisia' portaita.
Tiedän, mutta ei riitä enkä tyydy mihinkään muuhun kuin kannuun... kaikki muut on jo nähty ja koettu.

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Tuo joukkue, eikä siis KalPa tule koskaan voittamaan mestaruutta, ei koskaan. Ei vaan pää kestä.
Hohhoijaa.. taas lähtee yhen tappion jälkeen kommentit laukalle ja 5 voitelun pelin jälkeen syödään sanoja.

Rauhoitutaas nyt kaikki. Tästä videoiden jälkeen hyvät asiat talteen ja eteenpäin. Ne oikeesti tärkeet pelit on vasta edessä päin.

Viimeksi muokattu:

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Carolina Hurricanes
Samaa mieltä. Korhonen rotaatioon.. kombe menee kolmosen keskellä paremmin.
Täysin samaa mieltä! Kombe ei ehkä ole raketti luistimilla, mutta sentään hän tuo kamppailuvoimaa ja kiekonsuojaustaitoja, joita Beni nyt ei vaan millään kykene tuomaan. Laiturin roolissa Beni voisi tuota kamppailua tuodakin, mutta tällä kaudella, kun on joutunut pelaamaan väärässä roolissa, on hänen aseensa aika syödyt.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Hohhoijaa.. taas lähtee yhen tappion jälkeen kommentit laukalle ja 5 voitelun pelin jälkeen syödään sanoja.

Rauhoitutaas nyt kaikki. Tästä videoiden jälkeen hyvät asiat talteen ja eteenpäin. Ne oikeesti tärkeet pelit on vasta edessä päin.
Onhan se nyt pirun säälittävää ettei edes seurahistoriaa pystytty tekemään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy