KalPan liveseuranta kaudella 2024–2025

• 191 289
  • 4 517

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No ei mitään meillä on edelleen peli vähemmän pelattuna kuin muutamalla muulla jotka 4 sakkiin pääsystä taistelee. Nyt vaan takaisin voittojen tielle.

Toivottavasti Lekkas pystyy pelaamaan seuraavat pari peliä ja ukkoja ei lisää tule kipeeksi.

E : kukaan ei voi kaikkia pelejä voittaa ja vasta 9 putkeenhan tuossa voitettinkin.

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

Happar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähän tuntuu että palataan kyllä takasin samaan kokoonpanoon kun ennen tätä peliä. Kyllähän tuossa vähän kyllä näky ettei oo hirveesti yhteistä kokemusta (etenkin Kombe-Rissanen-Kantner akselilla). Mäpää kyllä tuli ikävä, vaikka ei Kombekaan huonosti pelannu

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olis voitettu jos Lekkas ois ollu maalilla
En kyllä itse ymmärrä miten Jatkolaa heitetään bussin alle tämänkin pelin jälkeen, mutta jokainen tyylillään. Ei siinä Piiroinen voitti veskapelin mutta aina vaikuttaa myös vastustajan viimeistely.

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olis voitettu jos Lekkas ois ollu maalilla
Enpä usko. Ensimmäisen erän lopusta niin aneemista paskaa, että tuskinpa olisi pisteitä tullut Steffinkään kanssa. Raipe ei oikestaan lähtenyt edes kovin suurella vimmalla hakemaan enempää maaleja enää kolmannessa.

Suosikkijoukkue
KalPa sympatiat KooKoo
Et sinä voi jumalauta olla tosissas. Hävittiin yks peli ja oot luovuttamassa koko kauden osalta. Herätys ny ihan oikeesti
Mä en tiedä, ei mun elinaikana, KalPa ei ole voittanut yhtäkään todella tärkeää sarjaa. Ei yhtäkään.

Väkierät mm.ei ole sitä, ei puolivälierät...

Kuu-Ukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Semmonen peli oli tänään, mutta ei siitä kannata päätä laittaa alas. Välillä häviää ja välillä voittaa. Johan tässä oli 9 ottelun voittoputki ja se on vaan fakta, että välillä tulee takkiin. Tilanne näyttää edelleen ihan hyvältä.

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä en tiedä, ei mun elinaikana, KalPa ei ole voittanut yhtäkään todella tärkeää sarjaa. Ei yhtäkään.

Väkierät mm.ei ole sitä, ei puolivälierät...
Nyt korkki kii, suihkuun ja aamulla töihin.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kerhossa ja SaiPassa on kyllä paljon samaa, kovaa kamppailua ja puolustavat sitkeästi.

Tänään taas oltiin heikon näköisiä kamppailuissa eikä löytynyt sitä pelaajaa meiltä joka siellä maalinedustallla olisi pystynyt tekemään tuhoja toki tuossa loppuvaiheilla siellä Kanttori ja Rissanen oli, mutta kun siellä pitäs olla jonkun jyrän läpi pelin. Onneksi ensi kaudella tämä tulee muuttumaan Hartikaisen myötä.

E: tarkennettuna SaiPa oli parempi kamppailuissa kaipa siellä meilläkin yritystä oli.

snaijaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & IPK
En. Mutta kerro toki. Minkä on voittanut, tärkeän.
Viime kevään Ilves-sarja. Ehdottomasti hienoimpia urheilukokemuksia, ellei jopa hienoin, jonka olen koskaan kokenut. Mieleen tulee myös semifinaalit Jyppiä vastaan. Ymmärrän kyllä ajatusmaailman jossa millään muulla kuin mestaruudella ei ole väliä, mutta kyllä tästä pitää pystyä nauttia välillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy