Little Quietman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa sympatiat KooKoo
Tuo joukkue, eikä siis KalPa tule koskaan voittamaan mestaruutta, ei koskaan. Ei vaan pää kestä.
Ei ainakaan pitäisi.Mahtuuko Karjalainen pelaamaan, kun Simontaival palaa rosteriin?
Ei pitäisiMahtuuko Karjalainen pelaamaan, kun Simontaival palaa rosteriin?
Et sinä voi jumalauta olla tosissas. Hävittiin yks peli ja oot luovuttamassa koko kauden osalta. Herätys ny ihan oikeestiTuo joukkue, eikä siis KalPa tule koskaan voittamaan mestaruutta, ei koskaan. Ei vaan pää kestä.
Oli kyllä. Siinä ei saipalaiset tienneet missä on pää ja missä perse, kun sellainen hyrrä pyöri kahden ylivoimalla.Olihan rautaista ylivoimaa.
Ja olis voitettu, jos olis tehty vähintään yks maali enemmän mitä vastustaja.Olis voitettu jos Lekkas ois ollu maalilla
En kyllä itse ymmärrä miten Jatkolaa heitetään bussin alle tämänkin pelin jälkeen, mutta jokainen tyylillään. Ei siinä Piiroinen voitti veskapelin mutta aina vaikuttaa myös vastustajan viimeistely.Olis voitettu jos Lekkas ois ollu maalilla
Enpä usko. Ensimmäisen erän lopusta niin aneemista paskaa, että tuskinpa olisi pisteitä tullut Steffinkään kanssa. Raipe ei oikestaan lähtenyt edes kovin suurella vimmalla hakemaan enempää maaleja enää kolmannessa.Olis voitettu jos Lekkas ois ollu maalilla
Mä en tiedä, ei mun elinaikana, KalPa ei ole voittanut yhtäkään todella tärkeää sarjaa. Ei yhtäkään.Et sinä voi jumalauta olla tosissas. Hävittiin yks peli ja oot luovuttamassa koko kauden osalta. Herätys ny ihan oikeesti
Mä en tiedä, ei mun elinaikana, KalPa ei ole voittanut yhtäkään todella tärkeää sarjaa. Ei yhtäkään.
Väkierät mm.ei ole sitä, ei puolivälierät...
Nyt korkki kii, suihkuun ja aamulla töihin.Mä en tiedä, ei mun elinaikana, KalPa ei ole voittanut yhtäkään todella tärkeää sarjaa. Ei yhtäkään.
Siis oikeasti väität, että välierät ja puolivälierät ei ole tärkeitä ottelusarjoja ?Mä en tiedä, ei mun elinaikana, KalPa ei ole voittanut yhtäkään todella tärkeää sarjaa. Ei yhtäkään.
En. Mutta kerro toki. Minkä on voittanut, tärkeän.Aloititko KalPan seuraamisen 6kk sitten?
Tavallaan, siinä mielessä että saavutat kyllä joo, seuraavan tason. Mutta tarkoitin sarjaa, missä voittaa lopulta kokonaan jotain (mestaruutta). Ei vaan ole.Siis oikeasti väität, että välierät ja puolivälierät ei ole tärkeitä ottelusarjoja ?
Ei oo korkki ollut edes auki. Mutta suihkuun kohta ja aamuksi kyllä töihin.Nyt korkki kii, suihkuun ja aamulla töihin.
On taidettu sellainen sarja voittaa 2005.Tavallaan, siinä mielessä että saavutat kyllä joo, seuraavan tason. Mutta tarkoitin sarjaa, missä voittaa lopulta kokonaan jotain (mestaruutta). Ei vaan ole.
Viime kevään Ilves-sarja. Ehdottomasti hienoimpia urheilukokemuksia, ellei jopa hienoin, jonka olen koskaan kokenut. Mieleen tulee myös semifinaalit Jyppiä vastaan. Ymmärrän kyllä ajatusmaailman jossa millään muulla kuin mestaruudella ei ole väliä, mutta kyllä tästä pitää pystyä nauttia välillä.En. Mutta kerro toki. Minkä on voittanut, tärkeän.