Kurrin Pate
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Olipahan hieno nousu Simpalta erän lopussa. Harmi, että siitä ei palkintoa tullut, mutta ei sekään kaukana ollut. Tätä Simontaivalta on kaivattu ja tätä on ihana katsoa.
Minkähän takia Mattila edes on varakapteeni? Jotenkin tuntuu, että esim. Rissanen tai Lappalainen osais tuon homman paremmin.Mitenköhän kapteeni Mattila aikoo "herätellä" joukkuetta erätauolla, en usko että kovinkaan kovaan sävyyn.
Kai siihen joku syy on oltava. Taas Elorinnettä tuntuu ainakin Karjalainen arvostavan kovasti ja hänelläkään ei ole kirjainta rinnassa.Minkähän takia Mattila edes on varakapteeni? Jotenkin tuntuu, että esim. Rissanen tai Lappalainen osais tuon homman paremmin.
Rissanen ei taida olla puheliaimmasta päästä olevia pelaajia pukukopissa. Olen ymmärtänyt, ettei halua ottaa kapteenin tuomaa painetta.Minkähän takia Mattila edes on varakapteeni? Jotenkin tuntuu, että esim. Rissanen tai Lappalainen osais tuon homman paremmin.
Jotain tamperelaista mutinaa, joka tuskin puhetta muistuttaa. Ei sillä paljoa joukkuetta herätellä.Ota Kiekko Tee Maali - Ota Kiekko Tee Maali!
Kyllä on Simpalla paikkaa läpiajosta, Currylla paikkaa mutta Klemetti syöttä 10min ohi, Kanttorin tolppaa ja tyhjää maalia. Kyllä Kiiskistä tarvitaan näissä hetkissä saamaan tuo joukkue pelaamaan, mitähän Mattila aikoo sanoa kopissa? Niinpä, tuskin mitään
KalPaa vastaan tuntuu toimivan ns. "omat lääkkeet". Tähän kun lisää tiivin keskustan puolustamisen niin KalPa saa pyöriä kulmissa. Raipe osaa lukea nämä KalPan heikot kohdat ja sa vielä joukkueen pelamaan niin.Saipa pelaa varsinaista ajokoirakiekkoa. Kolmella päälle alivoimalla, ottaa riskiä, mutta on vielä toiminut.
Sivusta huutelen, olen erittäin tyytyväinen että SaiPasta puhutaan että vaade on kova kamppailussa ja fyysisyydessä.Pikkusen osa meinaa kadota kuvasta KalPalla kun on kovempi kamppailu ja fyysinen vaade pelissä.
No jos esim keskiviikon Sporttiin vertaa niin onhan tuo nyt ihan eri tai aika moneen muuhunkin liiga joukkueeseen.Sivusta huutelen, olen erittäin tyytyväinen että SaiPasta puhutaan että vaade on kova kamppailussa ja fyysisyydessä.