Voidaan sopia osaltasi näin.Sovitaanko, että aihe on tullut käsiteltyä. Tämä ainakin sopii minulle. Eteenpäin sanoi joku aikoinaan.
Voidaan sopia osaltasi näin.Sovitaanko, että aihe on tullut käsiteltyä. Tämä ainakin sopii minulle. Eteenpäin sanoi joku aikoinaan.
Toivottavasti eivät, mutta pelaajien perheenjäsenet kylläkin.Hyvää keskustelua keskustelusta! Asioissa on aina puolensa. Uskon että kaikki ymmärtää kun pelaajaa haukutaan että hänen suoritusta haukutaan, ei häntä ihmisenä. Ei se ole niin vakavaa, vain kannattajan turhautumisen purkamista. Eikä ne pelaajat näitä palstoja lue.
Tämä on hyvä pointti. On todella helppoa huudella ja purkaa pahaa oloaan kasvottomana nimimerkin takaa.Ehkä tärkeintä on minun mielestäni se, että sanotaan asioita mitä olet valmiina sanomaan myös face-to-face.
Ihan hyvä vertaus mutta onhan tuossa iso sävyero jo otsikoinnista lähtien. Sarkasmi on taitolaji, lampaanperseily ainoastaan ilkeää ja mautonta.Vielä jatkaakseni tätä tuon pöytään mielestäni vallan mainion esimerkin kärkevästä ja onnistuneesta kritiikistä niin seuraa ja pelaajia kohtaan:
Mielestäni viimekauden herkkuhetkiä Jatkoajan keskustelupalstalla oli lukea käyttäjä @Ciccarelli :n aloittamaa ketjua JYP 100 vuotta – juhlat mitkä eivät heti unohdu, ja tällä tarkoitan nimenomaan ketjun aloittaneen käyttäjän itsensä tekemiä postauksia. Se mitä henkilökohtaisuuksia tuolla on, on nimenomaan asianomaisten omia ulostuloja joista on lainaukset. Tuo ketju on kerrassaan oivallinen reportaasi siitä, kuinka Murphyn laki on todellakin olemassa oleva luonnonlaki.
Eihän tässä ole kukaan käsittääkseni rajoittamassa sananvapautta. Edelleen jokaisella on lupa kirjoittaa ja kommentoida juuri niin kuin haluaa, kunhan on vain valmis tarpeen vaatiessa vastaamaan sanoistaan.Mitäs FHATtia mä tääl luenkaan?
Nykyäänkö ollaan niin sensitiivisiä, että ei saa yksilölle mainita, jos on mennyt huonosti? Mitäpä veikkaatte. Sanooko koutsi pelin jälkeen päätä silitellen, että "ihan hyvä yritys oli ku syötit kiekon vastustajan lapaan ja teki maalin. Koita ensikerralla saada omille tai purkaa. Kyl se siitä! Tsempit!". Voin vastata suoraan. Ei sano.
Niin miksi sitten kirjoituspalstalla pitäisi "kukkahattuteillä" ja olla käyttämättä sanan/kirjoituksenvapautta. Kyllä ihan valtamediassa asti, sanotaan jos jollain on mennyt paskasti. Jos jollain menee paskasti. Sitä faktaa on paha poistaa. Sitten myös kehutaan jos siihen on syytä.
Suorituksista saa ja pitää puhua. Muuten kaikki olisi vain tylsää hokijargonia. Se on sitten erijuttu, jos aletaan lynkkaamaan pelaajan henkkoht. elämää jne jne. Ne eivät tänne tai muuallekkaan mediaan mielestäni kuulu.
Voiton hetkellä selkääntaputtelijoita riittää.Toivottavasti eivät, mutta pelaajien perheenjäsenet kylläkin.
Tunne kuohuissa moni perkaa pettymyksiään, välillä yksilöiden. Ehkä tärkeintä on minun mielestäni se, että sanotaan asioita mitä olet valmiina sanomaan myös face-to-face.
Tottakai silloin on pelattu hyvin, vaikka aihetta on lampaan.... ketjuun silloinkin, mutta miks välttämättä pilata iloa kitisemällä koko ajan ja olla negatiivinen joka kerta.Voiton hetkellä selkääntaputtelijoita riittää.
Jep, samalla linjalla. Minusta netissä korostuu liikaa tämä kasvottomuus ja sitten sanotaan mitä sattuu. Nuorten kohdalla usein käytetään sanaa väkivalta näissä yhteyksissä... henkinen sellainen tai vastaavaa. Nyt ollaan sitten aikuisina näyttämässä niille junnuille mallia jotka sattuvat tätä lukemaan. Itse olen pyrkinyt pitämään linjan, etten tahallisesti loukkaa tai pyri omilla kommenteilla tuottamaan turhaa pahaa mieltä pelaajille tai heidän läheisilleen, jos joku sattuu lukemaan näitä. Jos on itse solmussa oman pelin kanssa, niin ei sitä negailemalla paranneta!Tämä on hyvä pointti. On todella helppoa huudella ja purkaa pahaa oloaan kasvottomana nimimerkin takaa.
Jokainen voisi kohdallaan miettiä, oletko valmis sanomaan samat asiat arvostelemallesi kohteelle päin naamaa? Mikäli vastaus on kyllä, antaa mennä vaan. Jos vastaus taas on ei, kannattaa ehkä vielä toiseen kertaan miettiä ennen enterin painamista.
Perusteluistanne huolimatta en allekirjoita tämän ketjun tarpeellisuutta. Syyllisten etsintä on historiallisesti ja perinteisesti kuulunut venäläiseen kulttuuriin. En kyseistä väkivaltakulttuuria arvosta vähääkään, joten en arvosta myöskään tällaisen ketjun olemassaoloa.
Kannattaa kuunnella Puomiota niin ainakin on värilasit kohdallaan. Saa myös lähetykseen synkattua Savon Aaltojen kanssa jos vain halua riittää. Eli ei tarvitse vittuuntua tuosta.Tämä Kespoon fanipoika on kyllä surkein selostaja ikinä. Noin puolueellinen ei ole edes Mertaranta.
Ja koko ajan kehuu viihdyttävää peliä, vaikka marraskuinen keskiviikko klassikko Lappeenrannassakin on trilleri tähän verrattuna.
Lisäksi Kombelle tuplalampaanläskiperseKoko KalPan joukkue paitsi Curry, Saarelainen ja Mononen.