KalPa medioissa

  • 410 497
  • 1 027

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutaman kerran olen käynyt vuoden aikana sukuloimassa Kuopiossa ja ainakin itse kiinnittänyt huomiota, että KalPa näkyy yllättävän paljon kaupungissa juurikin pääasiassa niiden pelinumero mainoksien kautta.
Samaa mieltä. Nämä pelinumeromainokset ovat oikeasti koko pelikauden ajan näkyvillä. Ainakaan autolla ajavat ihmiset eivät voi välttyä näiltä ajaessaan Kuopiossa. En sitten tiedä mitä pitäisi olla?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Muutaman kerran olen käynyt vuoden aikana sukuloimassa Kuopiossa ja ainakin itse kiinnittänyt huomiota, että KalPa näkyy yllättävän paljon kaupungissa juurikin pääasiassa niiden pelinumero mainoksien kautta.
Samaa oli Tampereella jostain aikaa Ilveksen osalta, ja hyvin ainakin itse huomasin kun Sebokkia koitin löytää, turhaan. Sittemmin lienee kadonneet katukuvasta. Hyvää ja näkyvää.
Ihmettelen kyllä jos Kuopiossa sukuloit ja ihailet KalPan mainoksia etkä kannata väriä. Ihme ukkeli sinäkin.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Savon Sanomissa oli Sutinen puinut tuota veljmiesten kannanottoa. Maksumuurin takaa en nää muuta kun oli sitä mieltä et ihan oikeessa ovat ja kirjotus oli hänen mielestään asiallinen. Jos on jo täällä mainittu mulla mennyt ohi ja pahottelen.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Milloin tämä näkyy ja missä somessa? Onko kyseessä siis henkilökohtainen tapaaminen, vai julkaistaanko tämä jossain?
Netissä tyyliin youtube varmaan ja ymmärsin että live juttu olisi, muuten ei osannut tarkempaa ajankohtaa vielä sanoa.
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hienoa että toimisto reagoi näin fanien ulostuloon, mutta luulisi että vastaava olisi automaatio kauden jälkeen, mutta parempi näin kuin ei ollenkaan. Tai olihan se Laine jo äänessä, mutta kuten palstalla on jo todettu niin ulosanti oli nolla.
Saa nähdä kuinka ja ketkä kysymään pääsee, mutta kiinnostaisi kyllä tietää esimerkiksi se hyllyttikö Toma Pitkäsen viimeisistä peleistä, koska ei ole ilmeisesti Toman näköinen pelaaja vai oliko oikeasti loukkaantunut, miten kauden alussa huoltajacase meni, tapaus Tikkanen, josta on kuulunut Iisalmen suunnalta ihan toisenlainen tarina kuin mitä KalPan Laine antoi julkisuudessa ymmärtää, miten "hyväveli" kerho käsittelee vaikeudet kun niitä tulee? Ja toki kaikista eniten kiinnostaisi tietää miten helvetissä voi joukkue sulaa noin kauden lopussa kun tärkeimmät pelit pelataan?
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Voisiko joku jolla on Savon Sanomien tilaus hallussa vaikka kopioida koko artikkelin tänne. Vaikka siinä ei sanottais paljon enempää kuin mitä otsikko kertoo, niin olis kuitenkin kiva lukea koko juttu! :)
Taitaa olla palstan sääntöjen vastaista.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eipä näistä ole ainaskaan aiemmin rangottu eli alla oleva teksti SS.stä.

"Liigan pudotuspeleistä ulos jääneen KalPan johto lupaa vastata kannattajaryhmä Veljmiehien kovasanaiseen kritiikkiin lähiaikoina.

Tiistaina kokoontunut KalPa hallitus päätti järjestää erillisen kannattajille suunnatun tilaisuuden lähiaikoina.

– Todennäköisesti toteutamme infotilaisuuden videon välityksellä. Seuran johto avaa tilaisuudessa tilannetta ja vastaa sille esitettyihin kysymyksiin.

– Käymme tilaisuudessa läpi onnistumisia ja epäonnistumisia, KalPan toimitusjohtaja Toni Saksman kertoo.

Saksman ei vielä osaa sanoa tarkkaa ajankohtaa tilaisuudelle.

– Käymme keskiviikkona läpi sen toteutustapaa ja -aikaa, Saksman kertoo."
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt vain kaikki kysymyksiä esittämään. Itse en näin 450km päästä pääse paikalle, mutta toivoisin kysymyksiä laitettavan. "Mikäli haluat esittää kysymyksesi jo etukäteen, lähetä kysymyksesi sähköpostilla osoitteeseen marko.niloni@kalpa.fi, ti 19.4. klo 10.00 mennessä." tämä on siis suora lainaus KalPan sivuilta.
 

TotenHosen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Onkos porukka laittanut menemään kysymyksiä illan keskustelutilaisuuteen?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Sanoko tuo kuulapää just, että ei ole vieläkään tietoa mitä tapahtui viimeisellä kahdella viikolla? Että tämä on MYSTEERI?

Kyllä nyt tähän mennessä pitäisi olla jo täysi analyysi mitä noissa kauden 6 viimeisessä pelissä kävi. Kun Playoff junasta itsemme ulos pupellettiin
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Viimeiset puoli tuntia katsoin tuota tilaisuutta ja eipä tuolla nyt oikeastaan edes mitään sanottu. Odotin kyllä paljon enemmän. Ennen kaikkea odotin, että fanit/media olisi laittanut kunnon grillin pystyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös