Samat säännöt? Ai tuomarien piikkiin?Onnea KalPa... Ei voi mitään... Ei ole samat säännöt kaikilla
Samat säännöt? Ai tuomarien piikkiin?Onnea KalPa... Ei voi mitään... Ei ole samat säännöt kaikilla
Toi poikkari johon peli loppui oli ihan naurettava, meidän kultakypärä ei edes kääntänyt selkää ja kalpapelaaja selviää ilman rangaistusta. Sitten teidän kalakukkopoika heittää selän eteen ja hyppääSamat säännöt? Ai tuomarien piikkiin?
Aivan. Oiskohan kuitenkin ollut niin ettete pystyneet käyttämään omia ylivoimianne hyödykseen ja siihen hävisitte? Ihan tasaväkisesti vihelti tuomarit.Toi poikkari johon peli loppui oli ihan naurettava, meidän kultakypärä ei edes kääntänyt selkää ja kalpapelaaja selviää ilman rangaistusta. Sitten teidän kalakukkopoika heittää selän eteen ja hyppää
Niin, rangaistus taisi tulla mailaniskusta Räsäsen naamaan. Toki en odottanutkaan, että sinä sen olisit huomannut. Muualle itkemään kiitos.Toi poikkari johon peli loppui oli ihan naurettava, meidän kultakypärä ei edes kääntänyt selkää ja kalpapelaaja selviää ilman rangaistusta. Sitten teidän kalakukkopoika heittää selän eteen ja hyppää
Toi poikkari johon peli loppui oli ihan naurettava, meidän kultakypärä ei edes kääntänyt selkää ja kalpapelaaja selviää ilman rangaistusta. Sitten teidän kalakukkopoika heittää selän eteen ja hyppää
Ei helvetti soikoon mitä ulisemista. Onhan se toki aina helppoa ja yhtä kulunuttakin vinkua sekä hakea syytä raitapaidoista. Löydät varmaan itse täältä ulos?Toi poikkari johon peli loppui oli ihan naurettava, meidän kultakypärä ei edes kääntänyt selkää ja kalpapelaaja selviää ilman rangaistusta. Sitten teidän kalakukkopoika heittää selän eteen ja hyppää
Jep... Katkera on malja, ymmärrän.Onnea KalPa... Ei voi mitään... Ei ole samat säännöt kaikilla
Noni. Sitten H2O:ta inessiiviin ja kohti seuraavia pelejä.Toi poikkari johon peli loppui oli ihan naurettava, meidän kultakypärä ei edes kääntänyt selkää ja kalpapelaaja selviää ilman rangaistusta. Sitten teidän kalakukkopoika heittää selän eteen ja hyppää
Huipputehot 2+16 -7 50 matsiin tällä pisteiden valossa parhaalla pakilla. Luulen, että vähiten koko liigassa pisteitä parhaalta pistemieheltä puolustuksessa.LL55 nousee salakavalasti joukkueen sisäisessä pörssissä tehokkaimmaksi pakiksi.
Vähemmän onHuipputehot 2+16 -7 50 matsiin tällä pisteiden valossa parhaalla pakilla. Luulen, että vähiten koko liigassa pisteitä parhaalta pistemieheltä puolustuksessa.
Oli kyllä napakat syötöt kaverilla, olin ihan varma että nyt syöttää ohi tai ei saa jonkun toisen syöttö haltuun mutta sai, kouluarvosanana sellanen 8+Tais olla kauden eka peli joka jäi katsomatta, kun tulospiilo petti. Tuloksen kun kuuli ja luki näitä viestejä niin ei haittaa kyllä yhtään.
Miten Hutsko pelasi?
Paras peli Hutskolta tähän mennessä, mutta vielä on tekemistä kaverilla. Hyviä syöttöjä kyllä heitteli, kun sai kiekon. Heikkoutena edelleen kiekoton pelaaminen, joka ei vain toimi tällä hetkellä.Tais olla kauden eka peli joka jäi katsomatta, kun tulospiilo petti. Tuloksen kun kuuli ja luki näitä viestejä niin ei haittaa kyllä yhtään.
Miten Hutsko pelasi?