Kaikki kunnia Mustalle Verkostolle, mutta se porukka oli jo viitisen vuotta sitten aika pieni ja nuori. En ole itse heidän toiminnassaan ollut koskaan mukana. Olen aikoinaan toki heidän bussilla mennyt vieraspeleihin ja tunsin aiemmin useita Verkoston aktiiveja. Esimerkiksi seisomakatsomoa nurkassa katsomalla televisiokuvista sieltä kyllä vielä joitakin harvoja tuttuja kasvoja löytyy, mutta aika suuri nuorennusleikkaus siellä on vuosien saatossa tapahtunut ja tosiaan väki vähentynyt. Tämä on erittäin ikävää, koska ennen siellä oli ihan isohko porukka. KalPa myös tarvitsee elinvoimaisen kannattajaporukan. Niitä, jotka seisoo siellä kulmassa elinkautisvankeina menestyksestä tai vaikkapa pakkasista huolimatta.
Aiempiin viesteihin Westerlundin ylivoimalle laittamisesta olen täysin samaa mieltä. Toisi ainakin viivan rightin mailan ja pudottaisi Lappalaisen vastuuta. Filip saattaisi vaikka joskus pidettyä viivan kiinni ja saada kiekon haltuun viivalla ilman, että se on siniviivan väärällä puolen räpellettynä. Ei voisi ainakaan Lappalaista huonommin mennä, Sissonsin nyt vielä antaisin olla ylivoimassa. Otteet nyt ovat Colbylla heikentyneet kauden mittaan, mutta eipä parempaakaan ole laittaa.
Aiempiin viesteihin Westerlundin ylivoimalle laittamisesta olen täysin samaa mieltä. Toisi ainakin viivan rightin mailan ja pudottaisi Lappalaisen vastuuta. Filip saattaisi vaikka joskus pidettyä viivan kiinni ja saada kiekon haltuun viivalla ilman, että se on siniviivan väärällä puolen räpellettynä. Ei voisi ainakaan Lappalaista huonommin mennä, Sissonsin nyt vielä antaisin olla ylivoimassa. Otteet nyt ovat Colbylla heikentyneet kauden mittaan, mutta eipä parempaakaan ole laittaa.