Tänne vain se Saatana. Saatanalla KalPan johto saisi minulta paljon anteeksi. Toivotaan, että perjantaina Tukka-Jukan jengin kohtaisi itse Saatanan sekä joukon pirun lailla taistelevia kalpalaisia Niiralanmontun helvetillisessä illassa.
Herää vaan kysymys että miksi kriisiseura sijoittaisi vähät roponsa eltaantuneeseen kiekkoilijaan? Itse sijoittaisin eteenpäin pyrkiviin tasonsa näyttäneisiin.
Maksavalle yleisölle puhutaan kokemuksesta eltaantumisen sijaan. Suomalaisia urheilulehtereitä täyttää nimet paidoissa, ei niitä kiinnosta craigsmithit, derekstepanit, saati anttikerälät, ossisaariset jne.Herää vaan kysymys että miksi kriisiseura sijoittaisi vähät roponsa eltaantuneeseen kiekkoilijaan? Itse sijoittaisin eteenpäin pyrkiviin tasonsa näyttäneisiin.
Herää vaan kysymys että miksi kriisiseura sijoittaisi vähät roponsa eltaantuneeseen kiekkoilijaan? Itse sijoittaisin eteenpäin pyrkiviin tasonsa näyttäneisiin.
Maksavalle yleisölle puhutaan kokemuksesta eltaantumisen sijaan, ei niitä kiinnosta craigsmithit, derekstepanit,.
Kyllähän Satanin nimellä myytäisiin aika liuta pelipaitoja ja muuta herraan liittyvää krääsää
Tätä kun on niin monella suulla huudeltu, niin kysytääs suoraan, että kuinka monta paitaa kuvitteletta menevän kaupaksi? Ihan raa'at arviot numeroista käyvät.
Tätä kun on niin monella suulla huudeltu, niin kysytääs suoraan, että kuinka monta paitaa kuvitteletta menevän kaupaksi? Ihan raa'at arviot numeroista käyvät.
Jos minulta kysyttäisiin niin vastaisin 6-8 kpl.
Koska mulle menisi yksi, niin enää tarvitaan vaan 5 - 7 kpl, jonka jälkeen joutuisi nostamaan jo arvioita.
Sanottakoon vielä sen verran, että saisi se Stana luvan ruveta jo kirjottamaan nimee paperiin. Rupeaa nimittäin jo hajottamaan tämä eri sivustojen jatkuva vahtamaaminen, että joko nyt!
Sanoppa elä muuta... Ois ihan mukava nukkuakin välillä, kahvia koneeseen!
Oliko kursivoitu ja lihavoitu osuus siis Vujtek sr.:n sanojen lainaa vai sinun oma arvio? Jos hän olisi Liigan maininnut noin, niin sehän olis ihan hyvä uutinen. Kyllähän tässä aletaan niitä päiviä elää, että se ilmoitus pitäisi tulla tai se jää tulematta...Vujtek sr. totesi, että Satanin olympiavalmistautumista edistäisi se, että mies pelaisi tasokkaassa liigassa - johon lasken Suomen Liigan, mutta en Slovakian Extraliigaa. Pääkäskyttäjä päätti puheenvuoronsa kertomalla 39-vuotiaan hyökkääjän olevan hyvässä fyysisessä kunnossa.
Minun arvio. Oli ehkä epäselvästi ilmaistu...Oliko kursivoitu ja lihavoitu osuus siis Vujtek sr.:n sanojen lainaa vai sinun oma arvio?.
Kuulemani mukaan Satan haluaa koko kauden kestävän sopimuksen ja tällä hetkellä KalPa tarjoaa ainoastaan joulutaukoon kestävää pahvia. Yhteisymmärrykseen olisi nopeasti päästävä, tällä viikolla ilmeisesti tosiaan lopullinen päätös tulossa.