Pinnat jää Ouluun
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Liigan kärki ja jumbo
Korhonen kirjoitti:Onneksi itse pystyt toistuvasti viiltävän objektiiviseen analysoitiin esim. Rossiterin otteista. Kirjoituksistasi eivät paista läpi minkäänlaiset ennakkoluulot kyseistä kaveria kohtaan...
Itse odotin Rossiterilta paljon ja olin innoissani, että saadaan taklaava pelaaja KalPaankin. Vielä kun heppu tietäisi että miksi sinne mennään luistimet jalassa ja maila kädessä niin hyvä.
Myös Kurkasta voin todeta saman. Ajattelin että äijä on ihan täys paska eikä osaa mitään, mutta jälkeenpäin olen joutunut nöyrtymään ja pelimieshän se on.
Korhonen kirjoitti:Ainahan jääkiekossa maalit ansaitaan, mutta kyllä eilen KalPa teki viimeistelyn Jypille varsin helpoksi eli jossiteltavaa kuopiolaisittain kyllä jäi. Ensimmäinen maali Luostarisen piikkiin, toisessa Suhoselta täysin käsittämätön kiekon menetys, Savolaisen oma maali, Rossiterin alustus...
Eihän tuohon jää mitään jossiteltavaa. Tyhmiä virheitä, joita on KalPalta valitettavasti totuttu näkemään.
Korhonen kirjoitti:Eli vedät herneen nenään, kun joku rohkenee arvostella Aapoa, mutta esim. Rossiteria arvostellessasi et juuri säästele panoksia...
Aapo pelasi eilen ihan OK pelin. Pelannut tällä kaudella hyvin, ja tuossa Janin heittämässä kommentissa mentiin jo aivan liian pitkälle. Itse taas en mene yhtään liian pitkälle, kun sanon että Rossy pitäisi laittaa ensimmäiseen junaan Ruotsiin takaisin. Tai laivaan, ihan sama minulle. Ja kyllä, panoksia en säästele, sillä tämä on ainoa lätkäaiheinen foorumi jossa vierailen vähintään puoliaktiivisesti. Niinpä laitan tänne kaikki KalPaa koskevat mielipiteeni, täällähän on jopa ihan oma osio niille. Ja Rossiterista mielipiteeni on, että äijällä on tässä joukkueessa vain yksi ainoa kohde, johon häntä käyttää. Ja se on tappeluun provosointi tylsän pelin viimeminuuteilla. Tai no ei ihan viimeminuuteilla, mutta lopussa kun peli on jo ratkennut (esim. JYP pelissä kun JYP niittasi tyhjiin). Näin saisi edes jotain vastinetta rahoilleen. Raukkamaista, olkoon. Tähänkään häntä ei käytetä, joten ulos suorinta tietä.
Korhonen kirjoitti:Harmittavaa oli paitsi KalPa-pakkien vapaailta, myös surkea yleisömäärä Kuivalaisen juhlapelissä. Kyseessä kuitenkin vasta toinen jäädytetty numero seuran historiassa ja paikalle vaivautuu seuraamaan peliä alle 3000 katsojaa...
Niinpä. Yksi kaverini on KalPa fani henkeen ja vereen, tai no on kuitenkin asunut koko lyhyen ikänsä Kuopiossa ja käy katsomassa pelejä paljon. Jätti seuran toisen jäädytetyn paidan kattoonnoston väliin salibandytreenien takia. Että näin...