KalPa - Ilves to 1.12.2005

  • 4 365
  • 28

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
The G kirjoitti:
Viisi kalakukkoa ja veturimerkki Kalpan fanikatsomoon, joka pikkulintujen mukaan antoi aplodit Helmiselle 2-1 maalin johdosta, kuuluttajan kuuluttaessa Helmisen maalintekijäksi. Tästähän on tulossa tapa. Ensin Kärppä- ja nyt Kuopiolaiskannatajat. Olen ymmälläni. Olen kai ehtinyt jo tottua näihin HIFK ja HPK tyylisin kannattajiin.
En tiedä mistä olet asenteesi repinyt, mutta Stadissa Raipe saa aina ansaitut aplodit fanikatsomosta. Kuten myös Lumme tällä kaudella. Varmasti joka hallista löytyy yksittäisiä luupäitä, mutta jos heität tuollaisia yleistyksiä "HIFK-tyylisistä kannattajista", niin kannattaisi edes vähän tietää mistä puhuu.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Turha leimata minkään joukkueen kannattajia liian mustavalkoisesti. Jokaiseen joukkoon mahtuu varmasti sekä asiallisia ja asiantuntevia kannattajia että niitä, joille pelkkä sisällötön suunsoitto on elämäntapa. Huumori pitää erottaa - onneksi vähemmistönä esiintyvien - verbaaliakrobaattien "vitun homo"- ja muista vastaavista kaikkia paikallaolijoita lähinnä nolostuttavista huudoista.

HIFK-fanien osalta omat kokemukseni ovat olleet pääosin ensin mainittuja. Oman Ilves-leirimmekin kannattaisi katsoa peiliin ja kuulostella, kuinka moni kotoinen luupää Hakametsän lehtereiltä jaksaa edelleen hauskuuttaa itseään esim. Karalahteen kohdistuvilla narkkarihuudoilla.
 

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Täytyy vaan sanoa, että kyllä se Raipe on vaan aikamoinen koijari. Jalat ei paljoa liiku, mutta uskomattoman pehmeää kiekon leipomista on edelleen mukava katsella. Vanha konna iskee kiekon läheltä reppuun ja ratkaisee pelin rankkarilla - veivillä mikä yllätti miehen itsensäkin. Oli jopa suorastaan ilo taputtaa pelin jälkeen ottelun parhaaksi palkitulle vierasjoukkueen pelaajalle. Viimeksi olin Raipen nähnyt muutama vuosi sitten paikallisottelussa, missä Tappara voitti 6-1, ja Raipe otti silloisen yhden ottelun jäähyennätyksen. Eli lievä kontrasti otteluiden välillä oli...

Itse peli oli sangen viihdyttävä, kolmannessa erässä molemmilla loistavia paikkoja ja vauhtia piisasi. Tuppurainen edelleen loistava työmyyrä alivoimalla, ja tasaviisikoinkin eilen yksi parhaista pelaajista. Huohvanainen jatkaa todella järkevää peliä, alivoimalla nöyrää työtä ja mukaan vielä yksi kakkonenkin - kiitos Ipan pelaajan styroksimailan.

Vuohtoniemelle pieni plussa siitä, että yritti ottaa koukut pois. Harmi vain, että näillä kokemattomammilla kavereilla se linja heiluu turhan paljon. Yritys oli kyllä hyvä. Juuri kirjoitettuani edellisen lauseen muistinkin, että olihan siellä muutama aika älytön pelin hengen vastainen vihellyskin, mutta annan edelleen sen pienen plussan...

Raipelle nostan KalPa-pipoani edelleen, tästä kaverista saisi moni nykykiekkoilija ottaa mallia, hyvin monessa asiassa.
 
Suosikkijoukkue
Liigan kärki ja jumbo
Kyllä siinä vieressä ja itseänikin nauratti tuo Raipen maali, mutta ei voi mitään. KalPalle miinus, itse kuningasta taklattiin liikaa ;)

Timo Kuuluvainen se jaksaa rönytä, pelasi joukkueelle rankinkin mutta ei Kurkalle kelvannut.. KalPan rankkariosaamattomuuteen kaatui ottelu.

Ja Raipesta sen verran viel että on se aika jätkä. Näytti että ei liiku ollenkaan, mutta lukee peliä niin hyvin että ei tarvitsekaan. Maali oli osoitus, että sorkkimis taito ja maalinedus kahakat ei ole unohtunu. Kyllä kannatti mennä peliin. Ainoa harmi TODELLA vähäinen yleisö paikanpäällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös