Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse olen sitä mieltä, että jos herra muuttaa Monacoon ja maksaa sinne veronsa, niin minkä vitun takia Suomen ja suomalaisten pitäisi tukea moista veropakolaista?
Senkö takia, että telkkarissa vilahtaa muutaman sekunnin ajan, "KALLE PALANDER, FINLAND"? Kuka siitä kostuu?
Tukekoon monacolaiset Kallea jos haluavat.
Täältä tähän
Jos se ervetsalokin lukisi ihan kiltisti alusta alkaen, niin ei tarvitsisi turhaan vastailla. Olen jo alussa sanonut, että mielestäni Palanderin jättäminen palkan ulkopuolelle oli ok juuri sen vuoksi, että hän asuu Monacossa ja maksaa veronsa sinne. Joten opettele lukemaan (ja mielellään myös sisäistämään), ennenkuin alat meuhkaamaan!
Enkä minäkään vastusta sitä, että urheilija ei saa urheilijapalkkaa, jos tienaa paljon. Minusta vaan 100.000 € (joka on raja tällä hetkellä) ei ole riittävästi, jotta sen perusteella tarvitsisi vielä jättää palkan ulkopuolelle, koska usein aiemmat panostukset ovat olleet aika isoja. Missä se raja menee, en tiedä, mutta tämän on nyt vaan minun mielipide.
Lisäksi mielestäni tulisi tukea juuri niitä urheilijoita, jotka tuottavat kansalle elämyksiä, eli suomeksi sanottuna menestyvät. Nuorille lahjakkuuksille pitäisi olla omat tukimuodot.