Kalle Kaihua – tiedottamisen ammattilainen?

  • 26 492
  • 103

Rollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi Hockey
Kas kas...

Tiedotus alkoi päivittymään ja vauhdilla, hyvä me! Ihan oikeesti, katsojat täytyy aika ajoin tehdä tyytyväisiksi vaikka sitten täsmätiedotuksilla.

Uramo oli kotisívuille saanut väsättyä oikein pitkänkin rimpsun, ja turnauksestakin oli tarinaa. Lippujen hintoja en ainakaan minä kylläkään löytänyt.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Kiitos, Mika Uramo! Näemmä näitä meidän torinoitakin luetaan siellä kabinetissa, hieno homma! Toivottavasti tiedonkulku lähtee nyt sujumaan ja uutta juttua pukkaa rokin sivuille tasaisin väliajoin!

Blogissa kerrotaan, että vanhat Haipus, Haapa-Aro, Alanne (sentteriksi palaava), Rautakoski ja (voi hemmetti) Lovro ovat myös mukana muodostamassa lopullista joukkuetta, joka rakentuu elokuun aikana. Uusina kokeilijoina nähdään Topi Anttila ja Latvialaishyökkääjä Marcis Zembergs, josta ei ole kyllä mitään hajua. Olisko hänestä sentteriainesta?? Ringissä siis noin 30 pelaajaa, joita päästään arvioimaan viikonlopun kahinoissa!
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Ilmeisesti vuodatuksemme ei ole valunut hukkaan:) Mukavaa nähdä, että faneista välitetään. Voisi melkein uskaltaa toivoa, että ovat myös ottaneet onkeensa ja pyrkivät saattamaan RoKia mediaan, niin että ei niin sinisydämiset fanitkin saadaan Areenalle.
 

Supreme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Ilmeisesti vuodatuksemme ei ole valunut hukkaan:) Mukavaa nähdä, että faneista välitetään. Voisi melkein uskaltaa toivoa, että ovat myös ottaneet onkeensa ja pyrkivät saattamaan RoKia mediaan, niin että ei niin sinisydämiset fanitkin saadaan Areenalle.

Eiköhän siellä toimistolla olla tietoisia Jatkoaika.com:n olemassa olosta. Ilmeisesti meidän kritiikki on osunut ja uponnut, sillä nyt lupaillaan jo tiedotteita edesmenneen weeklyn tapaan. Toki weekly oli välillä surullista seurattavaa kun moneen viikkoon sitä ei päivitetty. Toivottavasti nyt onnistuu paremmin.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Yksittäisissä peleissä olisi varmasti voinut pärjätäkin (vrt. liigakarsinnat), mutta pitkässä juoksussa olisi käynyt kylmät. Karsinnoissa vastassa oli tosiaankin aika selvä jumbokaksikko, joista Titaaneilla oli vielä jos jonkinlaista huolta ja harmia karsinnoissa.

Aivan, mutta puhe olikin 0-10 kotitappioista Sportille, joita ei olisi tullut, uskon. Tuskin vieraissakaan. Karsinnassahan pelattiin 4 ottelua, joista RoKi muistaakseni voitti kolme. Kaikkiaan ottelut olivat melko tasaväkisiä.

En väitä, että viimekauden joukkueella RoKi olisi menestynyt Mestiksessä, mutta joukon jatkona olisi varmasti mennyt, ilman 0-10 kotitappioita kenellekään.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Kalle Kaihua sitten viimein avautuu tämän päivän Uusi Rovaniemi -lehdessä. Itselleni tuli ihan positiivinen kuva artikkelista. Positiivista on, että emme turhaan pura sydämiämme täällä, ja juttujamme todella luetaan. Kalle mainitsee yhdeksi isoksi haasteeksi uudessa työssään olleen nettifanien kirjoitusten tuottamaan paineeseen tottumisen. Erityiseksi kritiikiksi fanien taholta hän mainitsee huonosti sujuneen kotisivujen muuton. Muuten hän on yrittänyt keskittyä talouspuoleen sekä organisaation tason nostoon Mestis-tasolle.

Positiivista on tekimisen meininki ja kovat tavoitteet. Saa nähdä miten realistisia ne ovat. Varmaan perinteisten Mestisseurojen kannattajat nauravat nousijajoukkueen suunnitelmille, mutta ei se mitään. Mielestäni on hyvä, että Mestiksessä on farmiseurojen ohella myös urheilullisiin tavoitteisiin pyrkiviä. RoKi yrittää heti ensimmäisellä kaudella tavoitella poff-paikkaa. Seitsemän vuoden päästä pitäisi olla Mestiksen kärjessä. Ja tavoitteena olisi myös liigaan nousu. Tavoite on mielestäni oikea, joskin meidän fanien on hyvä muistaa kauanko esim. Sportilla on mennyt liigaan pyrkiessään (toivotaan heille onnea tavoitteeseensa).

Tiedottaminen on selvästi terävöittynyt kauden alun lähestyessä. Toivotaan, että joukkue pysyy mediassa ja katsomot täyttyvät.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Nyt minä kyllä annan Kallelle jo kouluarvosanoin 6 tiedottamisesta ja horsmakasan. Onhan tilanne parantunut jo 2 numeroa. Vielä on kuitenkin kirittävää, ennen kuin ruusut rapsahtavat ja suukko päälle. Jos saisi neuvoa, niin kotisivuilla Kokkosella voisi olla oma blogi, jossa hän kertoisi aina tulevasta pelistä ja pelin jälkeen selvitys miten peli meni. Minua ainakin kiinnostaa mitä valmentaja päässään pyörittää. Aikoinaan Oulussa paikallislehdessä oli Pekka Karjalan juttuja aina peliä ennen ja jälkeen otsikolla ”Lämmäyksiä”. Vaikka ”Pökö” ei ollut mikään ruudinkeksijä mielestäni, hänen jutuistaan minä pidin kovasti. Uskoakseni en ole ainut, joka olisi kiinnostunut valmentajan mielipiteistä enempi kuin Lapin Kansa kirjoittaa. Lapin Kansassa tietysti palstamillit rajoittavat juttujen pituutta, mutta netissä millit ei loppuisi kesken. Tämä tietysti lisää valmentajan työtä, mutta uskoakseni se toisi myös julkisuuden ja kiinnostavuuden noustessa rahaa kassaan. Jotenkin mielestäni kirjoittaja pitäisi olla nimenomaan päävalmentaja, koska ei minua ainakaan kiinnosta jonkun tiedottajan tai apuvalmentajan jutut läheskään niin paljon.
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Jos saisi neuvoa, niin kotisivuilla Kokkosella voisi olla oma blogi, jossa hän kertoisi aina tulevasta pelistä ja pelin jälkeen selvitys miten peli meni. Minua ainakin kiinnostaa mitä valmentaja päässään pyörittää.

Eiköhän virallinen tiedottaja riittäisi, jos tämä ottaisi tehtäväkseen raportoida valmentajien mielipiteitä ja kokoonpano spekulaatioita ennen pelejä. Valmentajan tehtävänä ei ole kirjoitella joukkueen kokoonpanosta tai taktiikasta ennen pelejä. Muuten RoKia vastaan pelaaminen tehdään vastustajillekin turhan helpoksi.

Lapin Kansassa tietysti palstamillit rajoittavat juttujen pituutta, mutta netissä millit ei loppuisi kesken. Tämä tietysti lisää valmentajan työtä, mutta uskoakseni se toisi myös julkisuuden ja kiinnostavuuden noustessa rahaa kassaan.

Odotan Lapin Kansan ottavan paljon isomman roolin paikallisen jääkiekkojoukkueen esilletuonnissa. Tässä on Kaihuallakin iso rooli ja vastuu, jotta viesti menee perille, mutta asioiden täytyy muuttua siellä läpsy- ja afrikkalaisten potkupalloon erikoistuneessa LK:n urheilutoimituksessa. RoKi ei pelaa enää piirisarjoja vaan toiseksi korkeinta valtakunnallista sarjatasoa maan suosituimmassa lajissa. Täten meillä on LK:n lukijoina oikeus vaatia paljon enemmän ja mikäli siellä ei tapahdu muutoksia, niin ainakin allekirjoittanut tulee nousemaan barrikaadeille.

Jotenkin mielestäni kirjoittaja pitäisi olla nimenomaan päävalmentaja, koska ei minua ainakaan kiinnosta jonkun tiedottajan tai apuvalmentajan jutut läheskään niin paljon.

Kuten sanottua päävalmentajalla on toki velvollisuus kommentoida joukkueen esityksiä ja mahdollisia kokoonpanomuutoksia tietyissä rajoissa ja pelien jälkeen. Näitä valmentajahaastatteluja varten pitäisi hommata asiansa osaava tiedottaja, jota RoKilla ei, The Rockin väitteistä huolimatta, tällä hetkellä ole.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Näinhän se menee, että ihminen osaa kyllä pottuilla, kun ei ole tyytyväinen, mutta kiitosta saa harvoin odottaa. =D Kiitos, Kalle! Eteenpäin mentiin, mutta vielä on parannettavaa.

Rokin tiedottamisen saralla ollaan jo opetusalan ammattilaisenkin arvioimana "seiska plussan" paikkeilla. Uskon kuitenkin, että "kasi" napsahtaa syksyn mittaan, kunhan sarja alkaa ja itsestään selvää kirjoitettavaa riittää. Kiitettävää on turha vinkua noilla näytöillä. ;)

Otaksun, että Kokkonen ei halua lisää tehtävää, mutta onhan joukkueessa kaksi muutakin kirjoitustaidon omaavaa valmentajaa. Kirjoitaisivat sitten vaikka vuorotellen. No tuskin sinne kirjoittajan pallille kannattaa ketään valmentajaa laittaa! Uutta verta sinne tiedottamisen osastolle kuitenkin kaivataan ja tällä en tarkoita "Lavan" siirtämistä telakalle.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Eiköhän virallinen tiedottaja riittäisi, jos tämä ottaisi tehtäväkseen raportoida valmentajien mielipiteitä ja kokoonpano spekulaatioita ennen pelejä. Valmentajan tehtävänä ei ole kirjoitella joukkueen kokoonpanosta tai taktiikasta ennen pelejä. Muuten RoKia vastaan pelaaminen tehdään vastustajillekin turhan helpoksi.

Himskatin ilon pilaaja!

Minä en tarkoittanutkaan, että peliä pitäisi niin tarkoin analysoida, vaan jutut voisivat olla hieman humoristisia. Esimerkiksi ennen peliä juttu voisi olla jotenkin tämän suuntainen. ” Viikonloppuna lähdetään katselemaan Vaasalaisten osaamista. Joukkue on suunnilleen täydessä iskussa lukuun ottamatta Inkeröistä, joka ei käynyt parturissa kehotuksista huolimatta. Vaasalaisten meno on kyllä ollut vakuuttavaa tähän saakka. Tamminen on saanut palikat suunnilleen kohdalleen. Pyrimme kuitenkin hieman hiekkaa rattaisiin heittelemään. Ja jne. jne.”
Pelin jälkeen juttu voisi olla. ” Olisittepa nähneet pelin jälkeen Tammisen valmennusmetodeita. Vaahtoa tuli suusta aika paljon. Vaasalaiset kaatuivat juuri ylimieliseen asenteeseen. Tamminen on itse sanonut, että 10 prosenttia pois asenteesta, niin se on 90 prosenttia pois pelitehosta. Käytimme momenttumimme oikein ja kyllä joukkueestakin bussissa näki, että huumori kukki ja oli rentoa meininkiä. Ja jne. jne.”

Tällaiset ”juorut” minua kiinnostaisi.
 
Viimeksi muokattu:

The Rock

Jäsen
Näitä valmentajahaastatteluja varten pitäisi hommata asiansa osaava tiedottaja, jota RoKilla ei, The Rockin väitteistä huolimatta, tällä hetkellä ole.

Niin.. mikä sitten kuuluu tiedottajan toimenkuvaan? Seuraa koskevien uutisten välittäminen suurempiin medioihin vaiko joku valmentaja- taikka pelaajahaastattelujen teko kotisivuille?

Jos RoKin tiedottamisesta vastaavalle ei tätä ole määrätty, niin ei hän silloin mitään haastatteluja taikka joukkueen kuulumisista kertovia juttuja tee. Tähän toimeen pitää hommata niitä tekevä taho tai sitten laajentaa tiedottajan toimenkuvaa.
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Minusta Laitalinkki olikin kuitenkin upnorth24:n kanssa legenda Rokin osiossa ja raivasivat tietä nykyisille faneille Jatkoajassa. Unohtaa ei suinkaan voi Rolloa eikä eritoten Ärräpäätä. Tavallinen katsojahan ei olisi tiennyt mitään ilman ko. herrojen kirjoittelua Rokista.

Tämä oli jäänyt huomaamatta, joten kiitokset Ellulle tunnustuksesta:) Aika pitkään sitä on tosiaan tällä palstalla viihtynyt ja Laitalinkkiä on ajoittain jopa ikävä. Toisaalta on ollut hienoa nähdä miten paljon enemmän RoKi on vuosien saatossa alkanut kiinnostamaan ja siitä esimerkkinä olette te uudemmat nimimerkit.

Itse aiheesta vielä sen verran, että ehkä Elina sinun pitäisi ilmoittautua RoKin tiedottajaksi, koska juttua ainakin piisaa ja saisit varmasti pelaajista enemmän irti kuin pelkkiä rutiinifraaseja :) Ei muuta kuin Kaihualle soitto!
 

ex-kuusamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja Tappara
Onhan tosiaankin mahdollista sellainenkin (luultavasti), että jos tunnet itsesi paremmaksi tiedottajaksi ja juttusi ovat mukavaa/hauskaa luettavaa, niin ei muuta kuin Kallelle vaan viestiä, niin pääsee kokeilemaan, miltä tuntuu olla arvosteltavana koko ajan.
Kyl ne siel hommansa osaa hoitaa ja syksyn mittaan tulee paremmin ja paremmin juttua eetteriin. Nyt taitaa olla vielä jotain "muutakin" mietittävää, kuin vastata jokaisen jatkoajalla kirjoittelevan haluihin, hei juhuu, järki käteen.
Kyl ne laittaa tietoo medialle, kun on vaan mitä tiedottaa
 
P

Playerofthegame

ehkä Elina sinun pitäisi ilmoittautua RoKin tiedottajaksi, koska juttua ainakin piisaa ja saisit varmasti pelaajista enemmän irti kuin pelkkiä rutiinifraaseja :) Ei muuta kuin Kaihualle soitto!
Samaa mieltä. Kyllästyttää lukea samoja paska fraaseja, joka hemmetin jääkiekkoon liittyvässä haastattelussa. Elinalla on hyvä kynä ja intohimoa lajia kohtaan. Onhan se ehkä liikaa vaadittu, jos joku lisäis jääkiekkoon huumoria. On tämä niin perkeleen vakava asia...
 

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Elina saa myös minun ääneni. Ja tämä ei ole sarkasmia, tartu ihmeessä tilaisuuteen. Olen pomminvarma, että analyysisi ei jää huomaamatta laajemmallakaan alueella, lappilaista kiekkokulttuuria suurelle yleisölle huumorilla ja omintakaisella tavalla. Yes, miksi ei E?
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Jos äänestämään aletaan, niin täältä tulee myös yksi ääni Elinalle! Jos haluja on (tämän tiedän jo vääntyvän E:n mielessä joksikin muuksi haluksi), niin ei muuta kuin soitto Kaihualle! Kirjoittaminen on usein persoonakysymys. Nykyisen kirjoittelijan persoona ei tuota aivan yhtä värikästä tekstiä kuin Elinan. Joku pitää, joku ei.. Itse kannatan uutta verta!
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Jos RoKin tiedottamisesta vastaavalle ei tätä ole määrätty, niin ei hän silloin mitään haastatteluja taikka joukkueen kuulumisista kertovia juttuja tee. Tähän toimeen pitää hommata niitä tekevä taho tai sitten laajentaa tiedottajan toimenkuvaa.

Justiinsa! Olen kanssasi aivan samaa mielipuolta. Anne kyllä osaa tehdä juttuja ja on myös jääkiekosta kiinnostunut. Anne on myös kiinnostunut valmentajista ja pelaajista, niin kuin minäkin. Tämä huomattiin Suikkasen aikana. Tällä hetkellä tämä ei kuitenkaan toimi. Sitä en tiedä onko vika munassa vai kanassa.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Itse aiheesta vielä sen verran, että ehkä Elina sinun pitäisi ilmoittautua RoKin tiedottajaksi, koska juttua ainakin piisaa ja saisit varmasti pelaajista enemmän irti kuin pelkkiä rutiinifraaseja :) Ei muuta kuin Kaihualle soitto!

Älä sinä kuule hullua yllytä. Minä olen tehnyt paljon hurjempiakin juttuja. Ei vaiskaan, ei siitä mitään tulisi. Ne jutut pitäisi sitten jonkun muun sensuroida (voisivat junioripuolella vanhemmat ärähtää), eikä Rokilla luultavasti ole varaa palkata vielä sensuroijaa. On siinä muutakin. Kallella on niin kauniit silmät, että minun aikani menisi niitä katsellessa ja kirjoittelu jäisi vähemmälle. Ja mitä ne pelaajien tyttöystävät ja vaimot sanoisivat jos minä ottaisin pelaajista kaiken irti, hyi helekatti, en uskalla edes ajatella.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Onhan tosiaankin mahdollista sellainenkin (luultavasti), että jos tunnet itsesi paremmaksi tiedottajaksi ja juttusi ovat mukavaa/hauskaa luettavaa, niin ei muuta kuin Kallelle vaan viestiä, niin pääsee kokeilemaan, miltä tuntuu olla arvosteltavana koko ajan.
Kyl ne siel hommansa osaa hoitaa ja syksyn mittaan tulee paremmin ja paremmin juttua eetteriin. Nyt taitaa olla vielä jotain "muutakin" mietittävää, kuin vastata jokaisen jatkoajalla kirjoittelevan haluihin, hei juhuu, järki käteen.
Kyl ne laittaa tietoo medialle, kun on vaan mitä tiedottaa

Hih! Mitäs tämä nyt sitten oli? Enhän minä ole mikään tiedottaja. Minä piikittelen työkseni. Voin vakuuttaa sinulle, että ei työssäni ole päivääkään ilman arvostelua. Sitten kuulepa sellainen juttu, että minulla on täysi oikeus ja velvollisuus fanina kritisoida sellaisia Rokin asioita, jotka eivät ole mielestäni kliimaksissa. Eikös sinulla ole enää haluja? Järkeni minä ole hukannut aikoja sitten, mikäli tuttuihin on uskomista. Niin ettei sitä voi ottaa käteen. Otapa itse käteen. Tuosta tiedon laittamisesta medialle olen jokseenkin eri mieltä. Jos ei ole tiedotettavaa, niin sitä pitää keksiä. Roki elää mediasta.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Samaa mieltä. Kyllästyttää lukea samoja paska fraaseja, joka hemmetin jääkiekkoon liittyvässä haastattelussa. Elinalla on hyvä kynä ja intohimoa lajia kohtaan. Onhan se ehkä liikaa vaadittu, jos joku lisäis jääkiekkoon huumoria. On tämä niin perkeleen vakava asia...

Nimenomaan jääkiekko on vakava asia. Lapin Kansasta kun lukee Eero Tuomisen jutun Rokin pelistä, ei siinä huumori kuki sen enempää, kuin ylen merisäässä, joka kyllä Rovaniemellä onkin se tärkein asia. Eikä minusta niissä otteluselostuksissa Lapin Kansassa tarvitse huumoria ollakaan enää enempää. Kyllä ne on nytkin jo suorastaan naurettavia.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Jos äänestämään aletaan, niin täältä tulee myös yksi ääni Elinalle! Jos haluja on (tämän tiedän jo vääntyvän E:n mielessä joksikin muuksi haluksi), niin ei muuta kuin soitto Kaihualle! Kirjoittaminen on usein persoonakysymys. Nykyisen kirjoittelijan persoona ei tuota aivan yhtä värikästä tekstiä kuin Elinan. Joku pitää, joku ei.. Itse kannatan uutta verta!

Sinäkin Brutukseni! En minä halua mitään kirjoittelemaan mediaan, vaan minä haluan lukea hauskoja ja mielenkiintoisia juttuja. Sitä minä täällä jatkoajassakin haluan tehdä. Halunsa kullakin ja minulla ne on mitä melkoiset.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Sinäkin Brutukseni! En minä halua mitään kirjoittelemaan mediaan, vaan minä haluan lukea hauskoja ja mielenkiintoisia juttuja. Sitä minä täällä jatkoajassakin haluan tehdä. Halunsa kullakin ja minulla ne on mitä melkoiset.

Ok. Olisihan se menetys, jos teikäläinen rustaisi "rajoitettua" juttua kädet rakkuloilla Rokille. Jäisi sitten pian jatkoajan kirjoittamiset vähille.. Mielellään minä aikankin pidän sinut täällä meidän kaikkien äijien piristyksenä. Jatka vain samaan malliin! =D

Roki on tosiaankin mediassa, ainakin sen pitäisi olla. Siksipä juttua pitää keksiä (kuten Elina sanoi), jos ei sitä automaattisesti ole tyrkyllä. Tätä on tämä nykyaikainen markkinonti ja tiedottaminen.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Roki on tosiaankin mediassa, ainakin sen pitäisi olla. Siksipä juttua pitää keksiä (kuten Elina sanoi), jos ei sitä automaattisesti ole tyrkyllä. Tätä on tämä nykyaikainen markkinonti ja tiedottaminen.

Minä olen aina sanonut, että sinä olet fiksu mies, vaikka en ole siitä kenellekään puhunut! Sinulla varmaan pelittää usein. Vanha-aika on ollutta ja mennyttä. Ennen vanhaan sanottiin, että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Tämä voi olla vieläkin osalla aloilla totuus. Esimerkiksi minun kohdallani, mutta tässä Rokin tapauksessa se ei pidä paikkaansa. Minun mielestäni, mitä enempi on pärinää sen parempi. Tämä on taas lainaus taloustieteestä, jossa sanotaan, että enempi on aina parempi kuin vähempi.

Otetaanpa esimerkiksi tämä vaalirahasotku. Ei se ainakaan kansalaisten luottamusta poliitikkoihin ole lisännyt. Asiat olisi kannattanut tiedottaa asiallisesti, eikä salailla ja pimittää niitä. Jos Rokissakin esim. talousasioita ei tiedoteta mitään, niin syntyy kaikenlaisia juoruakkojen kuppikuntia, jotka eivät asioiden todellisesta tilanteesta tiedä mitään, mutta suut käyvät ja huhut saavat Red Bullit.

Joukkueesta tiedottaminen on kuitenkin tärkeintä. Joukkuetta mielestäni kannattaisi karvan verran ylimainostaa. Tämä sen vuoksi, että katsojat kiihottuisivat. En minä mitään pullistelua kaipaa muualla kuin housuissa.
 
Viimeksi muokattu:

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Jani Mikkolasta joukkueenjohtaja

”Niin vain se Janikin sai sopparin sinisiin.....Tosin tälläkertaa jj:n tehtäviin. :)”

Lainasin tämän toisesta ketjusta.

Tämähän on hienoa! Jani saa palkkion pitkästä urastaan Rokissa. Kerta kaikkiaan hieno homma. Ja ennen kaikkea kiitos Kallelle, näin se tiedotus pitää pelatakin. En voi olla kehumatta tälle palstalle kirjoittaneita nimimerkkejä Kallen tiedotuksen kritisoimisesta. Kyllä sitä jotakin aikaiseksi saa, kun tarpeeksi töitä tekee. Kirottu appiukkoni sanoi monesti, kun oli kovalla työllä jotakin aikaiseksi saanut. ”Kyllä siinä hiki tuli, kun minä lammasta hässin, mutta kyllä siinä kellokin kalakatti”. Onneksi se pirulainen on kuollut.

http://rokihockey.fi/roki/www/fi/ind..._objectID=8503
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
”Koko ajan on lähdetty siitä, että jääkiekko on yksinkertainen maalinteko- ja maalinestopeli. Se on perusfilosofia, muu on kosmetiikkaa.”
Lainaus sivulta http://rokihockey.fi/roki/www/fi/index.php?we_objectID=9322

No niin! Näinhän se homma hoituu. Nyt on Arilla kalu hallinnassa. Yksinkertaisesti sisään vaan ja siitä se lähtee. Omiin ei anneta tulla omiin ennen kuin toisessa päässä laukeaa. Näin yksinkertaista se peli on. Tärkeintä ei suinkaan ole se, kuinka maali saavutetaan, kunhan se vain tulee. Omiin ei päästetä ennen, kuin vastustajalle tehdään maali. Tällaisesta pelistä minä pidän. Eipä silti, olen minä Arin filosofian jo ennestäänkin tuntenut. Se on kova jätkä, joka pystyy vastapuolelle osoittamaan, että kyllä täältä löytyisi vielä enemmänkin paukkuja. Tuo kosmetiikkapuoli on tosiaan sivuseikka. Onhan se tietysti kivaa, jos maali tehdään komean yhteistyön tuloksena ja estetään vastapuolen vastahyökkäykset niin, että omissa ei ropise ennen kuin ollaan se maali tehty vastapuolen reppuun.

Tällaisesta tiedottamisesta minä annan Kallelle jo 7.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös