Nyt kun liiga laajenee, eikä karsintapeikko kummittele todennäköisesti aikoihin, kaipaisin ainakin itse vähän jännitystä sarjataulukon peräpäähän. Jotain panosta joukkueille, joilta pudotuspelit karkaa turhan varhaisessa vaiheessa. En tiedä onko vastaanlaisesta keskusteltu aiemmin, mutta itse toisin sarjaan toisenkin kiertopalkinnon/motivaattorin. Nythän liigajoukkueet kamppailevat siitä, mikä joukkue saa nimensä arvostettuun Kanada-maljaan. Mikseivät siis häntäpään joukkueet kamppailisi siitä, etteivät saisi nimeään häpeälliseen Kalkkuna-maljaan? Eli joka vuosi sarjan viimeisen joukkueen nimi kirjailtaisiin Kalkkuna-maljaan.
Viimeiseksi sijoittuneen "häpäisy" ei ole oikein perinteisen urheiluhengen mukaista, joten en tiedä voisiko tällaisesta "palkinnosta" tehdä kovin virallista, mutta nyt me eletään aikoja jolloin liigan on lisättävä tuotteensa kiinnostavuutta. Nythän on ehdotettu sitä, että pudotuspeleihin pääsisi enemmän joukkueita, joka puolestaan vähentäisi entisestään sarjapelien tärkeyttä. Itse panostaisin siihen, että sarjan hännilläkin säilyisi jonkinlainen paine, joka saisi pelaajat taistelemaan voiton puolesta.
Mitä muut arvon keskustelijat ovat mieltä tällaisesta kiertopalkinnosta? Toisiko se positiivista pöhinää sarjan peräpäähän?
Viimeiseksi sijoittuneen "häpäisy" ei ole oikein perinteisen urheiluhengen mukaista, joten en tiedä voisiko tällaisesta "palkinnosta" tehdä kovin virallista, mutta nyt me eletään aikoja jolloin liigan on lisättävä tuotteensa kiinnostavuutta. Nythän on ehdotettu sitä, että pudotuspeleihin pääsisi enemmän joukkueita, joka puolestaan vähentäisi entisestään sarjapelien tärkeyttä. Itse panostaisin siihen, että sarjan hännilläkin säilyisi jonkinlainen paine, joka saisi pelaajat taistelemaan voiton puolesta.
Mitä muut arvon keskustelijat ovat mieltä tällaisesta kiertopalkinnosta? Toisiko se positiivista pöhinää sarjan peräpäähän?