Viestin lähetti Designer
Kyllä noista vaihtoehdoista hieronta vie voiton. Ja nyt tarkoitan ihan sellaista perinteistä niska-hartiahierontaa, ihan vaan tiedoksi kaikille teille likaisen mielikuvituksen haltijoille. Kokeilkaapa vaikka jonkun leffan aikana sellaista, että leffan alkaessa toinen aloittaa niskan ja hartioiden hieromisen, ja aina mainoskatkolla osat vaihtuu. On muuten mahottoman rentouttavaa ja sangen mukavaa.
Viestin lähetti mission16W
Mikä kumppani? Olen tällä hetkellä kumppaniton, eikä kukaan halua kissalta hierontaa :)
Todettakoon vain, että jos valita saisi ja tässä olisi joku paikalla, hieronta kelpaisi. Niska on jumissa, juu.
Viestin lähetti Annuli
VMuutoin hieronta on loistavaa... Etenkin, kun se ensin alkaa hartioista ja sitten ihan vahingossa kädet eksyvät etupuolelle ja jälleen hartoihin ....ja ... No, joo nyt tekis hyvää varmaan kahvipaussi.
Viestin lähetti Annuli
Muutoin hieronta on loistavaa... Etenkin, kun se ensin alkaa hartioista ja sitten ihan vahingossa kädet eksyvät etupuolelle ja jälleen hartoihin ....ja ...
Viestin lähetti Eisenhower
You and me and olive oil...:D
Oli pakko laittaa hymiö, ettei pidetä ihan pervona.
Viestin lähetti Annuli
Enhän mä millekään paussille lähtenyt... Alkoi vain tuo mielikuvitus laukata tuon oliiviöljyn tuomista assosiaatioista...
Vois olla tosiaan aika hyvä valinta, mutta itse valitsisin jotain hieman tuoksuvaa öljyä, joka herättäisi kaikki aistit ja öljyäisi kivasti paikat....siis hartiat...
Nyt alkoi mielikuvitus liian villiksi, eikä tämä liene oikea paikka sen kertaamiseen...;)