Kaipaatko hemmottelua?

• 1 181
  • 14

Miten toivot kumppanisi hemmottelevan sinua?

• Yllättämällä sinut siivotulla kodilla

Ääniä: 2 4,9%
  • Pienillä lahjoilla

• Hieronnalla

Ääniä: 15 36,6%
  • "Vapaailloilla"

Ääniä: 8 19,5%
  • Valmistamalla hyvää ruokaa/Viemällä ulos syömään?

Ääniä: 5 12,2%
  • Yhteisellä teatteri- tai konsertti-illalla (tms.)

Ääniä: 1 2,4%
  • Hemmottelu on turhaa

Ääniä: 6 14,6%
  • Joku muu tapa, mikä?

• Äänestäjiä
    41

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On yö, kun kirjoitan tätä (mikä voi osin selittää aihevalintaa), ja näköjään minuun iski hellämielisyys, kun kysyn teiltä; millä tavoin toivot kultsin hemmottelevan sinua?! Äänestä - keksi lisää!

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Kyllä noista vaihtoehdoista hieronta vie voiton. Ja nyt tarkoitan ihan sellaista perinteistä niska-hartiahierontaa, ihan vaan tiedoksi kaikille teille likaisen mielikuvituksen haltijoille. Kokeilkaapa vaikka jonkun leffan aikana sellaista, että leffan alkaessa toinen aloittaa niskan ja hartioiden hieromisen, ja aina mainoskatkolla osat vaihtuu. On muuten mahottoman rentouttavaa ja sangen mukavaa.

Olispa jo ilta. Tulispa joku leffa...

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Samoilla linjoilla mieki...

Viestin lähetti Designer
Kyllä noista vaihtoehdoista hieronta vie voiton. Ja nyt tarkoitan ihan sellaista perinteistä niska-hartiahierontaa, ihan vaan tiedoksi kaikille teille likaisen mielikuvituksen haltijoille. Kokeilkaapa vaikka jonkun leffan aikana sellaista, että leffan alkaessa toinen aloittaa niskan ja hartioiden hieromisen, ja aina mainoskatkolla osat vaihtuu. On muuten mahottoman rentouttavaa ja sangen mukavaa.

Hierominen on erinomainen hellimämuoto; skä ihan "ilman-mitään-taka-ajatuksia" -hieronta kuin "taka-ajatus" -hierontakin. Ja edullistakin on; maksaa vain vaivan, ja lopussa kiitos seisoo....

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Mikä kumppani? Olen tällä hetkellä kumppaniton, eikä kukaan halua kissalta hierontaa :)

Todettakoon vain, että jos valita saisi ja tässä olisi joku paikalla, hieronta kelpaisi. Niska on jumissa, juu.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HYVÄ MAINOS!

Viestin lähetti mission16W
Mikä kumppani? Olen tällä hetkellä kumppaniton, eikä kukaan halua kissalta hierontaa :)

Todettakoon vain, että jos valita saisi ja tässä olisi joku paikalla, hieronta kelpaisi. Niska on jumissa, juu.

Nyt kaikki kaksijalkaiset misutkat, ottakaahan onkeenne! Missionin niska täytyy saada kuntoon!

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Vapaailta tekis eniten kutaa tällä hetkellä. Saisi olla vaikka ihan yksin ja ajatella jotain todella syvällistä tai vaikka katsoa joku nyyhkyleffa ilman, että mies vieressä katsoo ihmetellen, kun alat parkumaan jo alkutekstien aikana: Joko sä nyt aloitat sen???

Muutoin hieronta on loistavaa... Etenkin, kun se ensin alkaa hartioista ja sitten ihan vahingossa kädet eksyvät etupuolelle ja jälleen hartoihin ....ja ... No, joo nyt tekis hyvää varmaan kahvipaussi.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No mutta.

Viestin lähetti Annuli
VMuutoin hieronta on loistavaa... Etenkin, kun se ensin alkaa hartioista ja sitten ihan vahingossa kädet eksyvät etupuolelle ja jälleen hartoihin ....ja ... No, joo nyt tekis hyvää varmaan kahvipaussi.

Jatka toki tarinaasi; se alkoi ihan lupaavasti! Ja unohda se kahvi.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti Annuli
Muutoin hieronta on loistavaa... Etenkin, kun se ensin alkaa hartioista ja sitten ihan vahingossa kädet eksyvät etupuolelle ja jälleen hartoihin ....ja ...

You and me and olive oil...:D

Oli pakko laittaa hymiö, ettei pidetä ihan pervona.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Eisenhower

You and me and olive oil...:D

Oli pakko laittaa hymiö, ettei pidetä ihan pervona.

Eisenhower, ei se oliiviöljy niin pervoa olisi ollut; ilman hymiötäkin olisit ollut perin normaali. Harmittaa vaan, kun se Annuli taisi tosiaan ehtiä lähtemään sinne kahvipaussille.Höh.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
1) Hieronta
2) Olutta
3) Vapaa-ilta
...
4) Vapaa-päivä

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Enhän mä millekään paussille lähtenyt... Alkoi vain tuo mielikuvitus laukata tuon oliiviöljyn tuomista assosiaatioista...

Vois olla tosiaan aika hyvä valinta, mutta itse valitsisin jotain hieman tuoksuvaa öljyä, joka herättäisi kaikki aistit ja öljyäisi kivasti paikat....siis hartiat...

Nyt alkoi mielikuvitus liian villiksi, eikä tämä liene oikea paikka sen kertaamiseen...;)

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Nautin tällä hetkellä poikamieselämästä joten mulle aihe ei oo ajankohtainen. Sitten kun löydän elämäni naisen niin voi alkaa näitä asioita miettiin. Mut mun kohdalla pätee hyvin sanonta "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta".

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hyvää ruokaa ja sen jälkeen pään hieronta ja silitely. Pään siksi, että niskani ja hartiani eivät tahdo tuntea tyttöni hentoa hierontaa, eikä hän jaksa käyttää voimaa siinä määrin että sen tuntisin kunnolla. Sitä paitsi päänahan hierominen hellästi sormilla on mahtavan rentouttavaa, suosittelen.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aargh!

Viestin lähetti Annuli
Enhän mä millekään paussille lähtenyt... Alkoi vain tuo mielikuvitus laukata tuon oliiviöljyn tuomista assosiaatioista...

Vois olla tosiaan aika hyvä valinta, mutta itse valitsisin jotain hieman tuoksuvaa öljyä, joka herättäisi kaikki aistit ja öljyäisi kivasti paikat....siis hartiat...

Nyt alkoi mielikuvitus liian villiksi, eikä tämä liene oikea paikka sen kertaamiseen...;)

Jatkaisit nyt vain, Annuli, ihan rohkeasti! Tämä on juuri oikea paikka antaa mielikuvituksen laukata....

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei, ei todellakaan näitä äänestyksiä.

Hellimistä , jeps sinkkupoika ei sellaista saa, ei. Kyllä se hieronta kelpaisi ja on uskomaton kokemus, tiedetään, koettu on. Pieni hemmottelu on todella ok, yllätyksellinen sellainen.

Itse pidän itseäni hyvänä hemmottelijana, heh varsinkin hierojana, taitavana käsistään. Eli siinä kaikille vapaille naispuolisille palstalaisille vinkkiä;) Tatzka 23

ps kuvasta varma vastaus ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy