En nyt ryhdy tarkastelemaan tätä Jatkoaikaa parina (?) päivänä villiinnyttänyt tapausta koska se ei mielestäni ole paras esimerkki tällaisesta toiminnasta jossa kaikki käyvät joukolla yhden kimppuun.
Yleisesti ottaen pidän moista toimintaa kuitenkin vähintäänkin nolona, johtuen ehkäpä siitä, että itse olen kokenut sen miltä tuntuu olla siinä joukon keskellä muiden "potkittavana" - enkä nyt tarkoita mitään väittelyä ja kaskustelua netin keskustelupalstalla vaan tilanteita oikeassa elämässä.
Voi olla, että esim. täällä Jatkoajassa jonkin väittelyn yhteydessä tilanne on ollut sellainen, että olen ollut sen "joukon" puolella väittelemässä jotain tiettyä yksilöä vastaan mutta kyseisissäkin tilanteissa oma väittelyni perustuu henkilökohtaiseen keskusteluun vastaväittäjäni kanssa, ei joukon mukana toisen potkimiseen, ja kaikissa tapauksissa koetan arvostaa vastaväittäjäni mielipidettä vaikka se eroaisi kuinka omastani - aina tämä ei ehkä näy teksteistäni mutta totuus on kuitenkin se, että arvostan ihmistä jolla on mielipiteitä vaikka ne sitten eroaisivatkin omistani.
Eli, en pidä kovinkaan arvostettavana toimintana sitä, että ryhdytään kuittailemaan kuittailun vuoksi jollekin henkilölle esim. täällä Jatkoajassa, lyömään niin sanotusti lyötyä ja potkimaan toista armotta päähän. Toki jos toinen kerjää omalla toiminnallaan sitä, että häntä potkittaisi päähän niin ei ole ihme, että saa sitä mitä tilaa, joskus on myös aloittajalta vaadittava vastuullisuutta tekoihinsa.
vlad.