Kaikille kenkää – ketä tilalle?

  • 1 853
  • 8
Tila
Viestiketju on suljettu.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Anteeksi että olen olemassa, mutta tulin tänne tutustumaan ja katsomaan olisiko Turussa jotain oppimista meille vaasalaisille, kun kriisiä pukkaa ja koko organisaatio on läpensä mätä. Onko teillä kokemuksesta kertoa minulle ratkaisua, kiitos?

Ja anteeksi tosiaan kamalasti.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Anteeksi että olen olemassa, mutta tulin tänne tutustumaan ja katsomaan olisiko Turussa jotain oppimista meille vaasalaisille, kun kriisiä pukkaa ja koko organisaatio on läpensä mätä. Onko teillä kokemuksesta kertoa minulle ratkaisua, kiitos?

Ja anteeksi tosiaan kamalasti.
Hommatkaa kasa rahaa ja alkakaa kasvattaa hyviä ihmisiä yhteiskuntaan ilman paineita pelillisistä asioista. Joku tulevaisuuden juttu näemmä.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos nyt oikein leikkiä tosissaan heitetään niin ensimmäisenä meille kaikille TPS kannattajille pitää antaa kenkää. Jospa se sitten herättäisi koko TPS organisaation ,alkaen pelaajista seuran pääomistajiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
On tossa Tepsin touhussa pian yks positiivinenkin juttu. Pohja tulee vastaan ja sieltä ei ole kuin yks suunta. Ylöspäin....
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös