Barcelonassa vuokrasin autoa, viereisellä tiskillä oli joku amerikkalainen turistiperhe. Ne huomasivat että minulla oli Suomen passi, ja isä sanoi oitis pojalleen että katso, tuossa on suomalainen, ja poika oli että vau! Kysyin että mitä saatanaa, ja isä alkoi sitten selittää että he ovat New Yorkista ja kovia Rangers-faneja ja ovat kovasti mielissään tästä Suomi-maasta juuri nyt, koska sieltä on kotoisin heidän uusi starbansa Kaako Kakko.
Poika varsinkin oli aivan tulessa, kun jotain Church of Kakko -hassuttelua olin sanonut niin poika latoi kaikki faktat Kaaposta siitä missä jengeissä hän on pelannut ja miten paljon pisteitä tehnyt eri sarjoissa, ja miten hyvä se oli että Rangers sai nimenomaan Kakon eikä Hughesia, Hughesia ei isä eikä poika pitäneet ollenkaan niin kovana tekijänä kuin Kaapoa koska Kakko on jo tasonsa miesten peleissä osoittanut, Hughes voi kaikesta potentiaalistaan huolimatta vielä flopatakin, Kaapo ei takuulla. SaiPankin se poika tiesi kun kysyi että mikä on minun lemppari Liiga-jengi, Jussi Markkasen tiesi sieltä tulevan. Ihme veijari saatana!
Isäkin kyllä tiesi selvästi mistä puhuttiin, ja kysyi että onko se Kaapo oikeesti niin hyvä kuin mitä huhutaan, sanoin pokkana että se on paras suomalainen jääkiekkoilija mitä on koskaan ollut, isä tiesi kysyä että parempi jopa kuin Kurri tai Selänne, ja poika vielä lisäsi Patrik Laineen verrokiksi. Naama peruslukemilla vakuutin että Kaapo on kaikkia niitä parempi, hän on joka osa-alueella niin saatanan hyvä. Jenkit oli innoissaan. Toivottavasti Kaapo lunastaa ettei tarvii hävetä mitä tuli luvattua.