Kaapo Kakko – Church of Kakko Manhattanilla

  • 661 159
  • 2 216

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Niin paljon kuin odotinkin ja halusin Kaaposta seuraavaa Tepsin supertähteä NHL:ssä, niin nyt saavat nämä Kaapon otteluraportin 0+0=0 kurkkimiset riittää kohdallani. Samaa tarjoillaan nyt jo viidettä kautta. Palaillaan asiaan, kun/jos Kaapo löytyy pistepörssin 50 parhaan joukosta.
Olen todella pahoillani, että olen pettänyt odotuksesi. Anteeksi!

yt,

Kaapo
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Hyi hemmetti miten vääntyi Kaapon vasen jalka. Ei varmaan ihan hetkeen ole kentällä takaisin. Todella pahan näköinen oli.

Ketjua avatessa arvasin, että nyt se on varmaan loukkaantunut. Ja kuinka ollakkaan. Välillä on perseestä veikata oikein.

Näytti kyllä pahalta. Jalan ei pitäisi mennä tuolla tavalla solmuun. Toivottaan, että Kakko selviää säikähdyksellä.
 
Mä olen aika tarkkaan seurannut Kaapoa ja häneen liittyvää keskustelua enkä ole koskaan kuullut että hänellä olisi joku henk.koht "mentori" tai ylipäätään ketään ketä ohjailisi häntä jääkiekon saralla. Eli voikin olla että tämä Kakon leiri koostuu koostuu pelkästään itse Kaaposta.

Ei ole tietoa mentoreista, mutta haluaisin uskoa, että jokaisella suomalaisella NHL-pelaajalla on se oma ”tukiverkko”, jossa ainakin agentilla on valtavan iso rooli. Kyllä Suomesta valmennusosaamista löytyy ja sen verran pieni maa ja pienet piirit, että jokaiselle on hyvää valmennusta tarjolla kun on resursseja (pinkkaa) panostaa tähän.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Pahalta näytti ja luultavasti pitkä huili tiedossa. Vaikeaa tulokaskautta lukuunottamatta Kakko ei ole mielestäni näin heikkoa jaksoa NHL-uralla vielä pelannut. Koipea parannellessa voisikin samalla parannella itseluottamusta. Keväämmällä sitten ehjällä mielellä ja polvella taistelemaan pytystä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pahalta kuulostaa. En pysty itse mitään tuommoisia nivelten ylivääntymisiä tai luiden poikki menemisiä videoilta katsomaan, joten ainoastaan kuulopuheiden perusteella mennään.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Olen todella pahoillani, että olen pettänyt odotuksesi. Anteeksi!

yt,

Kaapo
Kiitos Kaapo, mutta ottaisin mieluummin vastaan Rangersien valmentajakunnan anteeksipyynnöt, että eivät antaneet sinun pelata parhaiten osaamallasi ja nauttimallasi tavalla. Pakkovalmentamisella on mielestäni pilattu muitakin, mm. Vatanen Anaheimissa, ja melkein Montour samassa paikassa (vasta Floridassa hänelle on annettu vapaus pelata niin kuin tykkää).
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaapo kertoi ennen peliä että yritti katsomossa ollessaan oppia pelistä pieniä juttuja. Viime yön pelissä tämä alkoi näkyä. Enää sitä kiekkoa ei haudottu liian pitkään hyökkäyspäässä vaan sitä kierrätettiin kun sen paikka oli. Tarpeen tullen myös nopeasti. Sitten taas kun sitä aikaa oli niin malttoi rauhassa katsoa seuraavaa siirtoa. Vastahyökkäyksissä Kaapo ei enää jäänyt "piiloon" vaan yritti etsiä sen vapaan tilan ja mun mielestä maali oli myös hyvä osoitus siitä. Pelissä oli myös aiemmin toinen lähes vastaava tilanne kun 3vs2 ylivoimahyökkäyksestä Kaapo tuli laidalta kiekottomana sisään ja pudotti itsensä takamieheksi ja ampui ykkösellä. Niitä pieniä mutta tärkeitä juttuja.



 

Bob Sacamano

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Täytyy myöntää, että yllätyin kun se veto meni maaliin, vaikka oon palstan pahimpia fanipoikia. Niin sitä vaan oli jo varautunut siihen, että syliin se menee taas hyvästä paikasta.

Rangers Kakon ollessa kokoonpanossa: 17-3-1

Rangers ilman Kakkoa: 11-10-1

Niin se vaan näkyy kun kokoonpanossa on NHL-pelaaja joka tehottomuudesta huolimatta siirtää AHL-nostoja alaspäin kokoonpanossa ja tuo puolustussuuntaan varmuutta.

Tietysti tuo tilasto on vähän valheellinen (mutta ei niin hölmösti valheellinen kuin se Lindgrenistä käytetty), mutta kyllähän siinä on vissi pointti, että Kakko ja Chytil ovat tuon joukkueen kaksi parasta kiekonhallintapelaajaa ja molempien pitkä puuttuminen on auttamatta näkynyt Rangersin viisikkopelaamisessa. Kaapo on myös nykykokoonpanon ainoa pelaaja (koska tuota Panarinin ketjua ei rikota), joka voi pelata tuossa Kreiderin ja Zibanejadin kanssa niin, että pystyvät peluuttamaan tuota ketjua vastustajan hyviä pelaajia vastaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Toivottavasti Kaapo saa tästä hyvän itseluottamuksen päälle ja maaleja alkaisi tulla säännöllisemmin! Mitä tossa jotain kommentteja luin, niin paluu on ollut tähän mennessä lupaava. Ja tällä tietoo olis tarkotus poiketa Manhattanilla huhtikuussa, niin olis hyvä homma nähdä Kaapon maaleja livenä (jos saa liput), kun viime kerralla ei osunut.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Pisteputki on kiva juttu mutta enemmän lämmittää se että Kakko kentällä ollessaan onnistuu kääntämään kiekonhallinnan Rangersille.
Minuutit on taas maltilliset mutta onkin mielenkiintoista nähdä miten Kakon käy treidispekulaation keskellä.
En usko että ainakaan huhutusta Anaheimista löytyisi parempaa vastinetta keväälle, toisaalta näillä esityksillä Kakon treidiarvo kohoaa vähän kerrallaan.
Rangersin kolmoskenttä näyttää hyvältä, ylivoimaan tuskin on asiaa mutta enemmänkin pistepotentiaalia on jos saisi pari minuuttia lisää peliaikaa.

Twitterin trade Kakko-huudot ovat vaihtuneet parissa viikossa don’t trade Kakko-huuteluksi.

Pitkästä aikaa saatiin haastattelu jossa oli hymyilevä Kaapo esillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös