K-Vantaa-Jukurit 2.10.

  • 950
  • 10

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Nyt voin sanoa että KiVa oli reilusti parempi, etenkin maalinteossa. On Risellä taas illalla puuhaa, kun yritää sytyttää poikia Sportti-peliin! Jos voi sanoa niin Jukurit kärsii tällä hetkellä lamasta! Vain muutamat pelaajat ovat joka pelissä täysillä mukana. Kaikki muut saisivat ottaa mallia KooKoo:n lahjalta Mikkeliläiselle jääkiekolle eli Tomi "Punalamppu" Lindforssista!
 

B.Hope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto
Viestin lähetti Jugorov
Nyt voin sanoa että KiVa oli reilusti parempi, etenkin maalinteossa. On Risellä taas illalla puuhaa, kun yritää sytyttää poikia Sportti-peliin! Jos voi sanoa niin Jukurit kärsii tällä hetkellä lamasta! Vain muutamat pelaajat ovat joka pelissä täysillä mukana. Kaikki muut saisivat ottaa mallia KooKoo:n lahjalta Mikkeliläiselle jääkiekolle eli Tomi "Punalamppu" Lindforssista!
No koska olit katsomassa matsia, miten Vuorio ja sittemmin Stöba
pelasivat.?
 

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Vuoriolla ei ollut aivan paras päivä...tokalla erätauolla vaihdettiin Ströbä tilalle.Ströbästä nyt ei voi mitään pahaa sanoa, koska Jaakkolan maali oli Erholtzin Markun emämunaus.
 

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
Missähän ne Flöörin Jukuritähdet olivat, kun Vantaalta ei tullut pistettäkään.

Toivottavasti RD jaksaa kun on huomisesta lähtien neljän pelin putki tiedossa. Valmentajan tulee olla tosiaan melkoinen mestari kun voi olla johamassa peliä neljänä päivänä peräkkäin.
Kun vielä toisella omalla joukkueella on tappio alla.
Toivottavasti hän jaksaa ilman että ei mene hummeeti tuossa rypistyksessä.

Suomessa on varmasti kova puute hyvistä välmentajista.........
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vihtori
Missähän ne Flöörin Jukuritähdet olivat, kun Vantaalta ei tullut pistettäkään.

Toivottavasti RD jaksaa kun on huomisesta lähtien neljän pelin putki tiedossa. Valmentajan tulee olla tosiaan melkoinen mestari kun voi olla johamassa peliä neljänä päivänä peräkkäin.
Kun vielä toisella omalla joukkueella on tappio alla.
Toivottavasti hän jaksaa ilman että ei mene hummeeti tuossa rypistyksessä.

Suomessa on varmasti kova puute hyvistä välmentajista.........
Vihtori jatkaa sotaansa Ristoa vastaan. Onko sinulla jotain henkilökohtaista häntä vastaan. Onko Risto vienyt sinulta naisen? Myynyt huonon auton? Voittanut tenniksessä? Syönyt viimeisen pullan ennen sinua?

Vai ymmärsinkö minä sinun viestisi täysin väärin? On Suomessa varmaan parempiakin valmentajia kun Risto, mutta jos yhden tappion jälkeen valmentaja on huono niin kyllä silloin täytyy olla jossain muuallakin jotain vikaa kuin valmentajassa.

Kyllä minä ymmärrän, että tekee kipeää kun me nostellaan viirejä kattoon, mutta että noin kipeää...

Ristolle vihje kentällisistä:

L-L-L (Hyvä alkukausi. Turha tätä kenttää on hajottaa, jos muilla ei peli kulje.)
Piiroinen-Koponen-Sipiläinen (Viime keväänä Jukureiden parasta antia. Kasataan uudestaan nyt.)
Väänänen-Saarinen-Joki-Erkkilä
Jormakka-Ahvenainen-Tourunen
 

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
Kuulepas nyt Kullervo, en ole edellisessä viestissäni moittinut tai parjannut RD:tä pätkääkään eli voit pitää turpasi kiinni ja opetella lukemaan. Älä pistä minun nimiini mitään mitä en ole sanonut. Kyselin vain Jukureiden tehojen perään, siitä oli kyse. Ihmettelin RD jaksamista koska hän tekee varmasti lujasti töitä, osto joukkueensa kanssa. Te Jukureiden kannattaja olette todella tiukkapipoja sen minä olen huomannut. Liigaan Jukureista ei näytä olevan. Missä muuten ovat Jukureiden omat kasvatit joukueesta.
 

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Viestin lähetti vihtori
Kuulepas nyt Kullervo, en ole edellisessä viestissäni moittinut tai parjannut RD:tä pätkääkään eli voit pitää turpasi kiinni ja opetella lukemaan. Älä pistä minun nimiini mitään mitä en ole sanonut. Kyselin vain Jukureiden tehojen perään, siitä oli kyse. Ihmettelin RD jaksamista koska hän tekee varmasti lujasti töitä, osto joukkueensa kanssa. Te Jukureiden kannattaja olette todella tiukkapipoja sen minä olen huomannut. Liigaan Jukureista ei näytä olevan. Missä muuten ovat Jukureiden omat kasvatit joukueesta.

Kyllä sinäkin voisit Vihtori katsoa peiliin tai lukea postauksiasi, melkein aina olet provolinjalla.Kirjoituksistasi paistaa läpi että et tykkää Jukureista, se suotakoon mutta kirjoittaa voi myös asiallisesti vai oletko perusluonteeltasi vittumainen ?

Jukuri kasvatteja kyselet joka kerta ja niistä on vastattu aika monesti.

ps. tämä ei ole provokirjoitus.
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vihtori
Kuulepas nyt Kullervo, en ole edellisessä viestissäni moittinut tai parjannut RD:tä pätkääkään eli voit pitää turpasi kiinni ja opetella lukemaan.
Ennemminkin pitäisi pitää näppikseni kurissa. Olen pahoillani, että ymmärsin viestisi aivan väärin. Pyrin jatkossa lukemaan viestit hieman tarkemmin, jotta ymmärrän niiden sisällön tarkemmin tai jos en ymmärrä niin kysyn. Itse asiassa minähän jo edellisessä viestissä kysyin?

Olet oikeassa. Minä kuulun siihen kansanryhmään joka pitää pipoja kesälläkin. Toisinaan ne ovat tiukkoja ja toisinaan hieman löysempiä. Talvella hieman paksumpia kuin kesällä.

Onnittelut sinulle edellisestä viestistä. Sait siihen kerättyä kaikki perinteiset kliseet, joilla Jukureita voi mollata:
- Ostojoukkue
- Paskat fanit
- Missä omat kasvatit
- Liigaan ei ainakaan ole mitään asiaa
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti vihtori
Kuulepas nyt Kullervo, en ole edellisessä viestissäni moittinut tai parjannut RD:tä pätkääkään eli voit pitää turpasi kiinni ja opetella lukemaan. Älä pistä minun nimiini mitään mitä en ole sanonut. Kyselin vain Jukureiden tehojen perään, siitä oli kyse. Ihmettelin RD jaksamista koska hän tekee varmasti lujasti töitä, osto joukkueensa kanssa. Te Jukureiden kannattaja olette todella tiukkapipoja sen minä olen huomannut. Liigaan Jukureista ei näytä olevan. Missä muuten ovat Jukureiden omat kasvatit joukueesta.

Vihtori on vetänyt provosoinnissaan takataskusta jo liigapaikankin? Hienoa. Seuraavaksi kenties parjaat jo Kalevankankaan jäähallia huonoista vessoista tai ruuhkautuvasta liikenteestä.

Osto joukkue on muuten yhdyssana. Kiinnostaisi tietää, mikä saa vihtorin mieltämään Jukurit ostojoukkueeksi. Ei täällä mitään Roman Abramovitseja ole seuran takana, budjettikin puoli miljoonaa euroa. Kuten toisessa ketjussa asiasta pariinkin otteeseen on mainittu. Moni pelaajista esim. opiskelee pelaamisen ohella, osa suorittaa varusmiespalvelustaan. Omat kasvatit löydät selailemalla muita ketjuja.

Pitänee kai itse ketjun aiheesta eli eilisestä ottelusta mainita sen verran, että Väänäsen paluu on ilmeisesti ollut onnistunut. Kaksi tähteä, syöttöpiste ja kiekko tainnut kolahtaa tolppaankin. L-ketjun rikkomista Väänäsen kustannuksella en sen sijaan tue. En vielä ole huolissani tehottomuudesta mutta Mestiskin on sen verran kovan luokan sarja ettei yhdellä tehoketjulla pitkälle pötkitä.

PS. En o tiukkapipo.
 

speksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, TPS
Hyvä matsi, mutta mitä muutakaan näiltä joukkueilta olisi voinut odottaa.

Kiekko-Vantaa oli mielestäni tasakentällisin hieman niskan päällä, tosin täytyy muistaa ettei se ennenkään ole riittänyt Jukureiden kaatamiseen. Nyt saatiin sentään pieni revanssi viime keväältä. Yllättävän vauhdikasta ja viihdyttävää kiekkoa jo tässä vaiheessa kautta.

Jukureilta esiin nousivat vantaankaataja Lehtonen ketjukavereineen sekä pirteästi pelannut #20 Saarinen. Lisäksi mieleen jäi T. Tuomasen surkeat siniviivavedot ylivoimalla, yhteensä kolme hukattua maalipaikkaa ilman että kiekko meni edes sinnepäin =)
LLL sai yllättävän paljon peliaikaa etenkin ylivoimalla, sillä muutaman kerran RD käännytti miehet takaisin jäälle lähes minuutin yv-pyörityksen jälkeiseen b-piste aloitukseen. Eikö teillä tosiaan ole kuin yksi yv-ketju jolle kannattaa antaa vastuuta/harjoitusta?

Vantaan kaikki neljä nelosketjua saivat tasaisesti tilanteita. Maaleissa avustusta saatiin vieraiden puolustukselta ja maalivahdilta. Jaakkolan viimeinen maali oli hieno suoritus nopeakäsiseltä hyökkääjältä, mutta muuten viimeisen erän torjunut Strömberg oli erittäin varma. Vuorio ei vakuuttanut maajoukkupaidassa eikä jukuripaidassa.
Vantaalta mainitsemisen arvoisia olivat mielestäni sarjan paras pakkki Schantz, isokokoinen From, tahtopelaaja Linnonmaa, hyvin taklannut Mustonen ja positiivisesti yllättänyt Luoma.
Puolustuksessa Vääpeli Kaunismäki teki pari uhkarohkeaa nousua, joista Jukurit saivat vaaralliset ylivoimahyökkäykset.
Tiistaina Kouvolassa hölmöillyt Pietiläinen pelasi muttei erottunut.

Tasokkaan pelin alisuorittajiin kuului ehdottomasti tuomarikolmikko Teemu Salmisen johdolla. En ainakaan itse onnistunut löytämään kovin hyvää korrelaatiota rikkeiden ja tuomittujen jäähyjen väliltä. Eleet ja huudot ovat kuin Seppo Mäkelällä mutta tasainen ja oikeudenmukainen linja läpi ottelun puuttuvat. Onneksi epäselvät jäähyt eivät ratkaisseet peliä...?

Tästä on hyvä jatkaa kautta, kun voimasuhteet on punnittu ensimmäisen kerran. Odotan jo innolla Jukureiden seuraavaa vierailua...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös