Mainos

Käyttäydymme kiekkokatsomossa

• 3 970
  • 28

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti korkki
Ken leiman saa hän sitä kantaa loppuun asti vai mitä metsänpeikko...

Näemmekö sinut tänään hallilla Aki Heino supporter clubin T-paita päällä. Itseäni kiinnostaisi ainakin nähdä kyseinen vaatekappale. Tehdäänkö "treffit" ennen matsin alkua ;)

Niin minkä leiman? Ala-asteellahan sai aina leiman läksyvihkoon, kun oli oikein taitavasti osannut tehdä. Ja minulla noita leimoja tietysti riitti.

Kyseinen paita on toki päälläni, kuinkas muutenkaan? Jos ihan tosissasi uskot, että haluat sen, ja minut nähdä, niin saatan asiaa harkita. Tosin en ole varma, miten aikaisin hallille ehdin, mutta YV:llä voin ehkä pelin aikaisen sijaintini paljastaa.

JanJ

Jäsen
Re: Aiheenamme Aki Heino, niinkö?

Viestin lähetti metsänpeikko
Akin "fanihan" olen ollut kolmisen vuotta, pelasi hän hyvin tai huonosti, tai olipa minkänäköinen tahansa, ja se siitä.
Miksi sitten perustelet Akin pelipaikkaa sillä että taidot edellyttävät siihen? Ettei vaan tämä ns. söpöys vaikuttaisi siihen?

Sukupuoltasi on turha vetää keskusteluun, kun en sitä tiedä etkä sinä minun.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Aiheenamme Aki Heino, niinkö?

Viestin lähetti JanJ

Sukupuoltasi on turha vetää keskusteluun, kun en sitä tiedä etkä sinä minun.

Profiilista päättelin, että nainen on kyseessä. Vai kuinka montaa miestä kutsutaan työpaikalla (tai missä vaan) prinsessaksi? No, kenties joitain femininiisiä miehiä tyyliin Marco Bjurström voidaan kutsua : ).

Älkää tapelko katsomossa vaan keskittykää siihen povaripullon tyhjentämiseen. Ne, jotka muuttuu viinasta väkivaltaiseksi niin rupekaa raittiiksi.

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: Re: Re: Re: Käyttäydymme kiekkokatsomossa

Viestin lähetti Infamous
Sinulla "oman käden" tietoa asiasta?
Nuoruusvuosien perverssiot ajoivat minua tekoihin, joita ei edes ammatiauttajat pystyneet punastelematta hoitamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy