Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit MM-kisoissa 2016

  • 9 535
  • 55
Tila
Viestiketju on suljettu.

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Kyllä! Eikös tämä ollut se että Kanadasta sä maksat mulle ja mä Suomesta kun ne finaalissa?
Juu eli jos Suomi voitaa niin minä voitan ja Kanadan voitosta sä voitat.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
No voe paska. Emmä Suomen kustannuksella välttämättä olis halunnu tuota pistepörssivetoa voittaa. No, raha on kuitenkin rahaa ja voin ostaa vaikka viinaa sillä.

Mä pistelen tilinumeroa kaikille, jotka oli mukana vedossa. Tattis vielä vedossa mukana olleille!
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
No voe paska. Emmä Suomen kustannuksella välttämättä olis halunnu tuota pistepörssivetoa voittaa. No, raha on kuitenkin rahaa ja voin ostaa vaikka viinaa sillä.

Mä pistelen tilinumeroa kaikille, jotka oli mukana vedossa. Tattis vielä vedossa mukana olleille!
Onneksi olkoon voitosta! Pitää alkaa kaljanjuontiin ku vituttaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Otetaanpas 20 eurolla kiinni. Luotan siihen, että Laineen etumatka pitää. Unkaria vastaan voisi merkkauttaa sellaiset 3-4 pistettä, niin ei tarvis liikaa jännittää..
Tämähän kääntyi sinulle, kun Laine tosiaan piti etumatkansa loppuun saakka. Heitteleppä tilinumeroa tulemaan, niin pistän maksuun.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös